beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 29 oktober 2012 01:00

Har ingenting att göra med Emma men hon hjälper mig att fucka ;)

  

Din jävla bitch du kan dra, åt helvete såklart och kom aldrig mer tillbaks

Din jävla bitch bi bi bi bi bi bitch

Jävla bitch



I-I feel like i’m losin’ my mind-mind
She crept into your life-ife
And cut me up like a knife-knife
Hey hey, few things that i wanna say-ay
Still got my dignity-y
No one’ll love you like me-e

-------

She can fuck you good but I can fuck you better!

Av Isabella Bergström - 28 oktober 2012 23:35

Heheh inatt så skulle man ju ställa tillbaka klockan 1 timme kl 2 och jag och Hanna tänkte ställa väckarklockan så vi såg när klockan gick tillbaks på mobilen men vi var vaken ganska längen ändå.. till 1 så vi kunde ha varit vaken ett tag till men nepp vi somnade och vakna och somnade om till halv 10 och vi la oss 1 och sen gick klockan tillbaka så då sov vi 10˝timmar ungefär xP hahah jag drömde massa konstigt när jag precis stängde ögonen men lyssnade på radion och det var 8åringar som sa vad de tyckte om Danny och olika låtar och sa jättekonstiga saker så man knappt förstog hur de menade.. men jag var väl säkert också så XD

Sånna skulle jag göra men det funkade inte :/

 

Har gjort cake pops idag, host ja det gick ju som de gick..och NEJ DET GÅR INTE ATT GÖRA SÅ DE SITTER PÅ EN PINNE! Eller jo jag och mormor lyckades på 2 stycken sen blev resten kaos och det var faktiskt gott fast det var creme fraiche och philadelpiaost i. Kan inte fatta varför :p Sen så har jag nu landat hemma hos Hanna så vi har kvällsfikat och kollat på Beck, brukar aldrig annars kolla på de men det var bra faktiskt :) Sen så när Hanna gick på toa och när hon släppte ner locket skvatt jag till, sen så när vi stängt av tv:n så började det pipa mot köket och Hanna gick dit och båda trodde det var en bomb men det var bara termometern xP sen så när jag startat min data så säger hanna:- vem knäppte på lampan? sen ropade hon farmor för hon bor i samma hus som Hanna men hon fick inge svar så jag bah neeej jag vill inte ha spöken och sen ropar hon två gånger till och sen öppnas ytterdörren och hennes farmor kommer in men jag hörde aldrig att hon gick ut så jag blev skiträdd för tredje gången på 3 timmar :D

Nu är jag kissnödig och
funderar att gå på toa men vågar nog inte så sover istället kanske ;)

 

Sorry för inga inlägg idag men wifi hos mormor har försvunnit! XP

Av Isabella Bergström - 28 oktober 2012 00:18

om 1 timme och 20 minuter är klockan 1 xD vi ska ju ställa tillbaka tiden och jag vill se när det ändras på mobilen men jag är aldrig vaken då och jag vill faktiskt gå och lägga mig nu ändå. Jag och Hanna sa att vi skulle gå och lägga oss 9 för att vi låg i sängen och prata i några timmar så vi skulle säkert inte somna innan 00:00 och vi har inte lagt oss än! Undra vart detta slutar jah xD hahha närå men vi får väl försöka ;p Har skrattat lite för morfar klev upp från sängen och gick på toa och sen gick han och la sig igen och typ aa 30sekunder snarkade han och jag och Hanna sitter i rummet utanför med stängd dörr men hör det jätteväl fortfarande :DDDDDD hahaha


Kommer ihåg när vi var mindre och jag och Hanna låg i mormor och morfars sovrum på varsin solstolsmadrass och sov och på morgonen när vi vaknade så vaknade vi av att morfar snarkade och sen buttade mormor på honom och sa att han skulle sluta, så jag och Hanna låg och fnissade sen gick det några sekunder och han snarkade igen och då mellan snarkningarna så låssassnarkade vi eller jag iallafall xppppp hahah och när han "svarade" på min snarkning så utrbrast vi i gapskratt och skrattade så vi höll på att dog asså ;DDDDD ja morgonträning för magen var det jah =) hahaha du är så fin och go´ Hanna ^^<3

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2012 22:37

titta vad jag hitta på scenen ;) haha nej nu ska vi inte sjunga längre :p


Imorse gjorde jag ju bullar och sen skulle jag göra cake pops men det blev inge, gör det imorgon istället :D mm hoppas dom blir goda för det är philadelpiaost i och jag tycker inte om de har aldrig smakat de heller HAHAH Jag har iallafall fått mina fötter "behandlade" nu så det är typ iskallt åt dem, eller asså de känns kallt runtomkring men känner man på fötterna så är de varma :o haha ska nog gå och skölja bort "fotmasken" nu för det var typ nå krämaktigt som har torkat så mina och Hannas fötter är alldeles kritvita xD hahah Sen ska vi nog sova :D GODNATT! <3

Alla är vi normala..........på vårat eget sätt ;)

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2012 21:17

Heheh Hanna och jag har gjort den dära svarta ansiktsmasken så vi tog bort dem för en halvtimme sen och ja det gjorde ont. Haha :p Hanna har haft fötterna i fotbad och nu har mormor pysslat om dem med sax och fil och nu är det min tur att få fotvård av mormor :D så det betyder att Hannisen fortsätter inlägget.

Sån bakmor som Bella är ställde hon sig med bulldegen direkt på morgonen, och jag hade sån tur så jag kom hit precis när sista plåten tagits ut. Gött mos^^

Haha jag är ingen  bloggare direkt, så det får vara bra för denna gång! Bella skriver säkert mer senare ikväll. Hejsan svejsan :)  

Här har ni fina oss :D

Av Isabella Bergström - 26 oktober 2012 13:58

Japp sitter på bussen själv, fast jag känner igen två barn på bussen :) Har åkt förbi Ore/Furudal och såg inte en enda kille, har dom gått och gömt sig eller? Haha det är ju toppenväder ute ;p tycker det ska finnas killar på hockeyskolan året runt jah.. Haha <3
Har en tung fucking väska med mig som innehåller 80% kläder, 10% smink/hårsaker, 4% elektroniska saker alltså data och kablar ;) och sen sist men inte minst 6% bakböcker m. tillbehöver ;D hahaha fuck ingen teckning typ -.-' tänker nog starta datan och redigera bilder och självklart lyssnar jag på musik! ;) HÖÖÖÖÖSTLOOV WTF! :D

Av Isabella Bergström - 26 oktober 2012 10:58

Snart så åker jag! :D DEt är bara 1h 55min kvar sen tar jag bussen i edsbyn till mora. Pappa skjutar mig typ halv eller nå så jag har typ 1˝h på mig att äta lunch, duscha och packa ner allt i en väska som är tillräckligt stor ;) hahah <3

Är lite rädd för bytet i Mora för jag vet inte vart jag ska hoppa på den andra bussen :O måste fråga mamma om det hjälper, annars kollar jag hitta.se :p hehehe

Taggad tjej i nattlinne..ännu! ;p hahahah

Av Isabella Bergström - 25 oktober 2012 23:45

Åh shit asså :) Vilken jävla dag/kväll med RL12. Började 8 på morgonen då vi fileade köttet eller ne vi använde väl bara en filékniv? hahah aja shit the same som Linn säger xD Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde under skoltid 8-13 men efter 13 började jag att skala morötter och palsternackor och skar dem sedan i Julienne(tändstickor) och det tog ca 3 timmar så fatta vad less man var på de där jävla rotfrukterna x( Sen ångkokade? jag dem och innan de skulle serveras stekte jag dem i en kastrull och därefter så fick jag hålla på med choklad!!!! :DDD fatta hur överlycklig jag blev eller, jag behövde inte ens äta den för att bli glad så tråkigt var det med att göra de andra. Så jag fick smälta chokladen som smakade som julkalender(med choklad i då förstås) den hette "non temp" för man behövde inte lägga in den i frysen för att den skulle stelna ;) och sen fick jag göra olika former som vi sedan la ner i pannacottan som vi serverade på klassmiddagen vi hade idag. Det var ju därför vi jobba så länge :D Skitkul vare att göra chokladsaker, hoppas jag får göra alla sånna jobb på skolan också eftersom det är BARA jag som vill bli konditor och tar den inriktningen nästa år, förhoppningsvis   


40st pannacottor med limesås? och chokladdekorationer som jag gjort ^^ Dessa var till föräldrar m.fl

Fin stjärna va? :D hehe halva klassen kom typ fram och kollade vad jag gjorde och sa va fint sen frågade de om de fick smaka chokladen xD hahahah

Pannacotta med hallonsylt och chokladdekorationer som var till Esteterna! :O

Pannacottorna vi fick med hallonsylt och det var faktiskt jättegott denna gång, första gången smakade det blää

Chokladdekorationerna som jag gjorde av resten av chokladen. Fina va? :D Hampus tyckte faktiskt en blomma var slarvigt gjord -.-' men jag skyllde på att chokladen stelnade och det var faktiskt så också :D hahah dedär i slutet försökte jag inte göra någonting utan bara på höjden.. ingenting speciellt fint ;p
 

Ja precis, snö.. Sara skickade bild på jättemycket snö och sen så sa Olov att det var typ snöstorm ute när alla andra satt och åt så ALLA reste på sig och halft sprang ut för det var så intressant, jo visst det tyckte jag med men varför liksom det händer varje år :p hahahah Lina och jag blev lite efter så vi gick sist ;)


Nu tänker jag snart sova, kommer säkert packa lite nu innan jag sover också =) Imorgon åker jag till Värmland och på tisdagen så åker jag, mormor och Hanna till Karlstad för shoppingsen de andra dagarna innan blire nog myyyyycket bakning :)))) love it<3 Godnatt :*


HAAHHA sådär såg våran mattelärare ut idag när han gick i köket.. Han jobbar bara på Torsberg egentligen men var på Heden ikväll  


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards