beeeeella

Alla inlägg under oktober 2016

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies... 

Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa överallt...precis som det ska vara   och nu har jag min egen lilla tvåa och den ska bli lila, mhmm yes, färgen lila ska finnas i alla rum och utrymmen!

Vardagsrummet än så länge - en liten lila kudde, 2 lila ljus, en lila vas, lila gardiner

Sovrummet - lila sängkläderna och en liten rund lila matta

Köket - lila bordstabletter, lila ljusslinga, lila små hjärtformar,lila vattenkanna

Toan - lila matta, lite lila duschdraperi

Hallen - lila ljushållare


Åh mera lila saker ska det bli!
Men sen i framtiden kanske man kan lugna ner sig med allt color explode och dekorera med lite marmor, lite beige, grått eller vad som helst   

Bilder · Chill · Hemma · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards