beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 21 oktober 2012 15:00

Hej hallå :p


Nu mår jag bättre än igår förutom att jag har ont i magmusklerna och armmusklerna(som heter något) för att jag gjorde några armhävningar men fuskade och stog på knäna hälften av dem, jag orkar verkligen inte göra fler annars :O Sen gjorde jag typ inga situps men fick ändå ont i magen. Det är iallafall en annan ond känsla jag har i magen så jag vet att det är träningsverk ;) hahah


Just nu sitter jag och hjälper Lina med hennes novell ^^ hehe Sara hjälpte ju mig med min XD HAHA Det går väl ganska bra, ändå kul att fantisera fritt om någon :D

Jag ska göra doptårtan nu, jag måste verkligen göra den nu för jag sa ju till Linda att jag skulle göra den i helgen. ;) Sen ska jag äta och fortsätta med någon läxa :/ Har duschat så kan sitta fram till 00:00 och göra läxor för jag börjar 10:10 imorgon :p På idrotten har vi basket :3 no me gusta!


Min tvilling till höger, ful va? xD

Men såklart älskar vi varandra ändå :*

Pjuuh hon har gått ^^

Snart äre Halloween, ska jag gå på Tranan såhär xD inte för att jag har gjort nå annorlunda förutom det är bilden som är i "nightvision" :p

Av Isabella Bergström - 21 oktober 2012 01:30

Går nu igenom min kamera som jag fick första året jag sålde jultidningar då jag gick i 3:an? :O hahah aslänge sen ju oj jävlar 6-7år sen men den suger totalt fast man är väl så söt så att bilderna blir bra ändå ^^


Hahah typ fjortis ju, har ingen aning när denna bild togs men xD

Titta en fin bild på mig och bruttan i silvertights som ALLA kommer i, killar som tjejer, män som kvinnor XD

Vi taggade ju till friidrottsdagen i 9:an i år och då klädde vi ut oss så jag har inte gjort illa mig utan det är fake :p

Ja denna bild är ej gammal eftersom jag har min nya klocka på mig och visst är jag lite söt då? ^^


Det jag älskar med kameran är att man ta sepiabilder..

och svartvita som blir fina =)

och de tre senaste bilderna är tagna tidigare idag xD hahaha kult tema på en gamal digitalkamera med 2st AA-batterier wöööööh sämst asså!


Näe nu ska jag nog också sova, sov faktiskt från 1 till 9 sen fortsatte jag till 10 och sen 11 och låg i sängen till efter 12 så blev totalt 10 timmars sömn men var hejdundrande trött idag asså men nu såklart är jag pigg ;)


Godnatt och sov så gott till er som ännu är vaken, imorgon MÅSTE jag testa att göra en doptårta men den är redan misslyckad för jag har inge sockermassa så blev marsipanöverdrag istället :P <3

:/

Av Isabella Bergström - 20 oktober 2012 21:45

Asså neeeej varför kan man inte spola tillbaka tiden och göra det man gjort ogjort? :O

Hahah våran spegel har nå konstigt glas så man har ju lite olika miner xD

Av Isabella Bergström - 20 oktober 2012 14:10

 

Av Isabella Bergström - 20 oktober 2012 00:45

Hej =)

just nu halvsitter jag sängen och håller på att somna.. Astrött är vad jag är. Idag vare service & bemötande i skolan och det var kul men tallrikarna var ju jättetunga och jag hade bara 3st :o Sen så på kvällen blev det hockey och innan jag och pappa åkte in till Alfta kom Sara men kvarglömde kläder hos henne :pppp Så hälsade på henne, på bussen hem pratade man med Emma sen så kunde jag ha tagit en tidigare buss än vad jag gjorde men jag hade ingen skjuts hem då så väntade en timme så gick och kollade på Lindex, JC och Biggans. Köpte 2 klubbor och ett tuggummi på Biggans och en ursnygg skjorta från JC, desutom var det rea på den :))))) Som jag älskar, jag älskar reavaror och jag ska ju storshoppa om en vecka så måste ju spara ALLA pengar men var så jäkla sugen på att shoppa idag - ville ha en vit stickad tubhalsduk, t-shirts, linnen och denna skjorta som jag köpte och är jäkligt nöjd med <3 LOVE IT!


Var på hockey med farmor, pappa och Emmiz<3 Hade askul jag och Emma, sen vann även Alfta med 5-2. SUUUPER ;)


damn va snygg den är. Reapris: 149kr Föregående pris: 299kr Laddar liksom inför den stora shoppingrundan :D
       

Juste idag så har mina kockkläder kommit med mitt namn på rocken/jackan ;) Snyggt va? ;p


ps. har börjat piggna på men nu slår jag igen datan och sover<3 godnatt mina sköna ^^

Av Isabella Bergström - 19 oktober 2012 12:30

På höstlovet(alltså om en vecka precis) ska jag ju till Värmland men jag åker dit på fredagen innan lovet för den dagen är jag ledig och mamma skjutsar mig till Edsbyn bstn för bussen(Dalatrafik) går därifrån 12:55-14:55 och sen byter jag då buss i Mora och åker 16:27-17:33 och mellan 18:50-20:10 så åker jag med Värmlandstrafik till Torsby från Malung.

 

Beräknad resetid: 7h 15min

Dötid: 1h 32min + 1h 17min = 2h 49min

För jag ska ju åka till den vänstra snyggingen och sedan ska vi väl shoppa till veckan med mormor i Karlstad!!! :D <3

Av Isabella Bergström - 18 oktober 2012 23:45

Den gjorde lite ont när den fastnade i hårstrån? i ansiktet :p men drog man från rätt håll gick det bra =)

Men jag vet inte vad ajg ska säga om den funkar. När man dragit av masken så såg jag vita små prickar lite här och där i masken för den dragit upp de porerna men de som fanns innan finns kvar. Jag får nog testa den några flera gånger för att se resultat. Har ni provat och vad tycker ni om den?

 

Med masken och efter utan och rensköjlt ansikte. ;) Lent min ansikte blev :D


Tände några ljus och tittade på Hela Sverige bakar och Nina hamnade bland topp 3 :D mm och nästa gång ska de baka tårtor eller bakelser då. I helgen ska jag testa göra en doptårta men jag vet inte hur jag ska göra eller få tag på sockermassa :OOOO Kan man göra den själv eller måste man köpa den på en speciell butik??? HJÄLP SNÄLLA :O


GODNATT! <3333

Av Isabella Bergström - 18 oktober 2012 18:00

Svara på frågan är ni snäll


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards