beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2012 19:45

Emma Lydia Sofia Sundin

&

Sara Anna Olivia Nyström

Ni gör så att jag orkar kliva upp på morgonen,

minns gårdagen,

lever idag

och drömmer om morgondagen!


Jag älskar er<3

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2012 18:45

Hellu   

Sitter nu och pluggar matte. Ligger typ efter fast jag kan allt man ska kunna :o

På onsdag äre prov och vill hinna med allting 8 arbetsblad, ett halvt kapitel och

sen ännu ett kapitel. Imorgon ska vi repetera  

-------------------------------------------------------------------------

*Musik dunk dunk* Bara bara bara bere bere bere bara bara bara x100000

Hahah Veckans låt! Alex Ferrari-Bara bara bere bere


Föresten så kan ni ju svara på min fråga som sitter i menyraden till vänster! :DDD

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2012 07:42

La mig efter 24 igår men vaknade 6:30 klarvaken :o varför?
Sen har jag väl blundat tills nu och är fortfarande pigg. Det är faktiskt bra att jag är de så ny kliver jag upp och äter frukost för jag ska hinna med bussen 8:50 :D

<3

Av Isabella Bergström - 14 oktober 2012 22:00

Har haft en underbar helg med dom bästa vännerna i mitt liv.


Fre: Skola och när jag kom hem från skolan satte jag mig vid datan. Sen kom pappa och då frågade han om jag skulle med och jaga på lördagen så då vare bara att packa och käka sen drog vi till stugan och gjorde eld för det var 10 grader!! :o Men innan vi la oss var det 28 tror jag :p hahah Fick sova 8 timmar den natten, så jäkla skönt fast var ändå trött halv 6 då jag vakna :)

 

Lör: Fixade matsäcken och drog på mig 1 linne, 1 munkjacka, 1 munktröja, 1 fleecetröja, 1 par tights, 1 par tunna mjukisbyxor, 1 par vanliga mjukisbyxor :D bara för att jag fryser sen så hade satt jag på ett par fleecebyxor på passet men drog på mig dem efter ett tag och jag hade även ett par teamsportia-byxor i bilen också :p hahahah

Pappa skjutar hem mig efter älgjakten tagit slut kl 1. Sen duschar och äter jag, Emma kommer på moppe vi tar varsin moppe till Sara och där fixar vi oss för Höstfotografin(heter de så?) Sen går vi ut och tar jättefina bilder som kommer snart upp på bloggen. Sen kollar vi igenom dom när vi kommit in för det var jättekallt ute. Myste i soffan och somna vid 1 - jag och Sara i soffan Emma på golvet..på mattan :D Sen vid 4 väckte Sara mig och Emma för hon skulle bädda soffan så Emma fick plats också <3


Sön: Vaknade lite då och då men vi 10 ringde mamma och störde :p Kommer inte ihåg när vi klev upp men det var 5 andra i huset också som inte bodde där eller Jonas har ju bott men de andra har inte så vi åt frukost samtidigt som dem fast vi satt i uterummet som var kallt :) Sen har jag kollat på när Sara och Emma har redigerat bilder på sina egna datorer. På kvällen så lekte vi kurragömma med Axel och Rasmus också (Y) Juste kollade på halloweenkostymer också innan jag och Emma åkte hem <3


Tack för en förjäkla bra helg brudar<33333


 


God afton Isabella!

Du möter kärleken på ett tåg och ni förlovar er innan årets slut.

HAHAAH what?

Av Isabella Bergström - 14 oktober 2012 20:30

Hur coolt är det inte att Nina har kommenterat min blogg :) ganska tycker jag iallafall, hon har en sån härlig personlighet och jag tycker hon är en värdig vinnare.. Det har väl gått ganska dåligt, men det är bara för hon misslyckats med några saker men hon visste ju vad som var felen och kan bättre bara att det blev som det blev och även proffs misslyckas och ingen är ju perfekt! :D Heja dig Lina! <3

Av Isabella Bergström - 12 oktober 2012 17:00

Imorgon ska jag ta höstbilder med Emma och Sara..någonstans och på förmiddagen ska jag jaga med pappa. Hehe får se om jag håller mig vaken, men ajg vill de.. Jag ska käka kladdkaka vafan så håller jag mig vaken, eexakt! hahah Så säger Kelly :p hahaha

Hahaha hörs, drar till stugan nu så blir inge mattepluggning men jag är så duktig så jag hinner :D

:)

Av Isabella Bergström - 11 oktober 2012 22:55

Jag skulle göra något imorgon men kommer inte på vad!!! :(
På lördag blire att ta höstkort med bästa vänner men vet inte när och blir det efter 12 kanske jag hinner vara med på älgjakt sen duscha och då är jag perfect fit in front of the camera :p haha måste fråga Sara och Emma också ;)

Godnatt! :D


Mina egna höstbilder som jag tog idag :D I have blue eyes and now I´m going to close them!

 

Av Isabella Bergström - 11 oktober 2012 20:36

Pappa har skjutit en älg idag och då och då gjorde jag en kladdkaka ch dekorera medc grädde och florsocker men jag hade sån dålig fantasi att jag skrev ÄLGKO på kladdkakan xD hahah

 

___________________________________________________________________________________________________

Please learn my name: I S A B E L L A
It ends with an A so teachers, learn!

 

Sometimes I sound like scoobydoo.. My friend thinks that xD
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi filéa fisk - lax och den var typ en halv meter lång, ja den var stor som fan och slemmig och blä men jag skar väldigt bra :D hahah Sen så slutade vi 20min försent så då fick jag ta bussen från station en timme senare :( men jaja det gick de åh, jag och Angelica gick på Tempo och jag köpte dricka för jag var törstig sen blev jag kissnödig xD haha Träffade mina tremänningars mamma där för hon jobbar tydligen där :D haha did not know that :O Nu ska jag duscha sen sova, godnatt! :D Snart helg, wiihoo<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards