beeeeella

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

bakat idag också ;)

Av Isabella Bergström - 28 oktober 2012 23:35

Heheh inatt så skulle man ju ställa tillbaka klockan 1 timme kl 2 och jag och Hanna tänkte ställa väckarklockan så vi såg när klockan gick tillbaks på mobilen men vi var vaken ganska längen ändå.. till 1 så vi kunde ha varit vaken ett tag till men nepp vi somnade och vakna och somnade om till halv 10 och vi la oss 1 och sen gick klockan tillbaka så då sov vi 10½timmar ungefär xP hahah jag drömde massa konstigt när jag precis stängde ögonen men lyssnade på radion och det var 8åringar som sa vad de tyckte om Danny och olika låtar och sa jättekonstiga saker så man knappt förstog hur de menade.. men jag var väl säkert också så XD

Sånna skulle jag göra men det funkade inte :/

 

Har gjort cake pops idag, host ja det gick ju som de gick..och NEJ DET GÅR INTE ATT GÖRA SÅ DE SITTER PÅ EN PINNE! Eller jo jag och mormor lyckades på 2 stycken sen blev resten kaos och det var faktiskt gott fast det var creme fraiche och philadelpiaost i. Kan inte fatta varför :p Sen så har jag nu landat hemma hos Hanna så vi har kvällsfikat och kollat på Beck, brukar aldrig annars kolla på de men det var bra faktiskt :) Sen så när Hanna gick på toa och när hon släppte ner locket skvatt jag till, sen så när vi stängt av tv:n så började det pipa mot köket och Hanna gick dit och båda trodde det var en bomb men det var bara termometern xP sen så när jag startat min data så säger hanna:- vem knäppte på lampan? sen ropade hon farmor för hon bor i samma hus som Hanna men hon fick inge svar så jag bah neeej jag vill inte ha spöken och sen ropar hon två gånger till och sen öppnas ytterdörren och hennes farmor kommer in men jag hörde aldrig att hon gick ut så jag blev skiträdd för tredje gången på 3 timmar :D

Nu är jag kissnödig och
funderar att gå på toa men vågar nog inte så sover istället kanske ;)

 

Sorry för inga inlägg idag men wifi hos mormor har försvunnit! XP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards