beeeeella

Alla inlägg under november 2011

Av Isabella Bergström - 30 november 2011 19:53

på frågan till vänster om vad ni gillar att åka i backarna :)

Av Isabella Bergström - 30 november 2011 19:45

Tjo :) shit vad mycket prov, inlämningar och läxförhör man har nu.. Fast på fredag glömmer man allt och spelar innebandy istället hela natten. (Y) Nu pluggar jag till NO-prov och imorgon får man öppna chokladkalendern, yeah!  Diggar även Emmas Spotifylista   


 

Av Isabella Bergström - 30 november 2011 19:15

Sara Anna Olivia Nyström-960727

Du är en sån fin människa så man kan inte föreställa sig det. Du är det bästa som hänt mig och att 

denna vänskap har hållit sen typ förskolan är helt otroligt för de flesta vänskaper jag har haft, iaf bästa 

vänner har kraschat. Du får mig på bra humör..till slut och är stöttande, visst kan vi bråka ibland men det

måste man så man kan bli sams igen och ha lika roligt som innan =) Du är den bästa vän och syster jag 

nångonsin har haft och kommer att få!   

Jag älskar dig så mycket och kommer aldrig släppa taget om dig, aldrig!

Din syster/bästa vän Isabella!

____________________________________________________________________________________

http://saraklara.bloggplatsen.se/2011/11/29/6763167-jag-och-bella-igar-slutet-suger/ vi kan dansa!


   
 

 


 
Emma får också bli med på en bild!

   
   

  

   

 
 
 
 
 
   
Min Sara, bästa vän och syster!  


:(

Av Isabella Bergström - 23 november 2011 16:49

Heeeeeeeeeeeeeeeejsan   Skolan har väl varit lite sådär men inte  det funkade väl, har väl bara gjort bort mig lite eller en aning.    Hahahha jag hade tydligen skrivit på en lapp att någon var het, snygg, gullig & söt och den satt i 9:ornas datasal helt öppet så alla har typ sett den, som tur så stog det inte deras riktiga namn utan smeknamn jag har och sedan inte att det var jag som skrev det! :O Emma kom med den till mig..


Men nu måste jag skynda mig lite för ska åka med Sara till Alfta för vi ska till Emma :) Hörs   

Av Isabella Bergström - 22 november 2011 21:30

Gör väl ett litet inlägg då :)

Igår hade vi Elevens val och jag, Sara och Emma valde Julspex. Fast först kom vi på 3 lekar vi skulle köra med publiken men det fick vi inte så då skulle vi få ta lärarna istället men vi vela inte att de skulle göra lekarna så vi la ner lekarna fast tog med dem till sist ändå! :D hahah vill blunda men tyvär så kan jag inte göra det då.. :/ heheh


Idag så har det varit en kort skoldag med 4 lektioner, först engelskan som det gick bra på, sen idrott och då hade vi skridskor-askul!!!   sen därefter NO som gick ganska bra. Sen lunch och därefter SO som gick lite trökt för hade tyvär "tappat bort" min fantasi och det var tråkigt för jag behövde den då! 

Skulle även skicka in skoltröj-pappret men då gick vi till Benny med det men då var det fel Benny så Emma skulle lämna det till "den riktiga Benny" senare   Pappa kom hem för en timme sen typ, har inte träffat han sen i söndags.. hihi men nu ska jag springa och duscha och sedan smörja mig sen blir det läggdags! Natti natti ^^<3  

Av Isabella Bergström - 20 november 2011 13:49

Hej nu är jag trött på att det är kallt ute och ingen snö har kommit. Snön MÅSTE komma nu! Det skulle sitta perfekt med snö nu  

______________________________________________________________________________________________

Idag klev jag upp halv 11 kanske och gick och dusha sen åt jag och nu skype:ar jag med Emma & Sara.   Har ju sagt till Emma att jag ska komma till henne och kolla på Mean Girls 2 & No springs attached! Slänger in någon bild också  

 

Jag praoade på Furan och där städade de taket och då stog de en traktor på gården och barnet tyckte det var kul att cykla under skopan ;) eller hur Emma? <3 hahaha jag syns lite också  

 
Så sov jag och emma hos emma dagen till första prao:dagen! :D hihi
   

jag, gulligt? hahha

 

jag! men nu ska jag dra till Emma<3

Av Isabella Bergström - 20 november 2011 01:17

Hallå! (: idag har jag varit till Bollnäs med dom bästa brudarna<3 Emma & Sara kolla på skor men Sara köpte inga. Jag följde bara med för hade bara en tjuga i bakfickan ;)) haha sen åkte vi på Elgiganten och Emma hittade ett rosa headset som hon köpte sen gick vi till rusta och där köpte jag en påse mini kit-kat (y''''' sen skjutsade vi Sara till hennes pappa och Emma testade headsetet men det skorrade när hon lyssnade så åkte tillbaka till Elgiganten och då sa de att till android mobiler skulle det vara två sträck på kontakten som man sätter i mobilen men,den Emma hade så var det tre och drog man ut den ett hack funkade det men hon fick en adapter till som var svart och då var det två sträck bara så då blev allt.bra =D Emma kasta av mig hos farmor. Haha närå men släppte av mig iaf där så jag lekte körragömma med Jonathan, Putte & Sara. När jag hade varit där ett tag så blev vi mobilnördar så vi nötte plockepinn på Puttes iphone och på min körde vi en massa Papi-spel som Putte sedan laddade ner också, sen körde vi lite cross också på hans mobil :p sen kollade jag, Sara, Coffe och farmor på "Fångarna på fortet LIVE" i tv-rummet för Jonathan sprang, kröp o "simma & dök" efter nycklar och slogs mot monster, spindlar och kryp som bits i knäna >.< hihi så sa han:-Aj jag gjorde illa nageln! Skööööönaste kusinen<3 aja sen åkte jag hem och gjorde inte sä mycket mer men nu ligger jag och pratar med Emma o Sara på Skype! Gonatt <3

Av Isabella Bergström - 10 november 2011 20:03

göra inlägg! Har blivit så trött denna vecka för jag praoar på Furans förskola och leker med småbarn från 1-3 år och det är svinkul! De är så små och gulliga och en av dem är lik min kompis när hon var liten! Fast detta barn är sött förstås, nära skoja Sara! du var svingullig när du vr liten och nu är du svinsnygg!<3 Emma och jag praoar på Furan-jag på "Blåa" och hon på "Gröna" med lite äldre barn medan Sara praoar på "Sofies kläder" och hon verkar gillart´fast vi saknar Sara sååååååååå mkt att jag var tvungen att träffa henne igår alldeles innan jag skulle åka till Edsbyn på Gymnasieinfo som jag redan hade hört i skolan. Tråkigt och jobbigt   Kommer nog inte göra inlägg varje dag men minst en gång i veckan med bilder som det står vad jag har gjort!   


Stör mig på att bloggen är så bred för det ser ut som jag har skrivit asmycket om jag skriver 2 meningar och det är drygt det blir jobbigare att läsa och det står att människor har stora skärmar men asså alla som har en laptop har inte en stor skärm och det finns vissa som får datorer via skolan och det är kanske 15 tums skärmar max  

Aja slut på knat och shat. ÄLSKAR ALLA SMÅ SÖTA GULLIGA SMÅBARN som är för söta för att jag kan stå emot att pussa på deras goa kinder! ^^hihi<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards