beeeeella

Alla inlägg under november 2013

Av Isabella Bergström - 30 november 2013 21:30

Igår hade jag och de andra luciakandidaterna vårat första uppträdande och det gick jättebra, jag var inte alls nå nervös och det behövdes inte heller :D haha Sen mys framför film med Emma - Fast and furious 5 ;) kan den typ utantill men den är så grymt bra! ^^ hahaha

Imorgon blir det sångträningar och flera uppträdande :)

 

Av Isabella Bergström - 28 november 2013 21:07

 
   
Till Bollnäs imorgon - appertiff, nya byxor!<3
     
Dammit, varför gör jag ingenting för? :(

1 månad tills jag fyller år! ;)

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 24 november 2013 23:45

Bästa helgen på länge nu :)

Fredag avslutades med jobb i kiosken med Emma,

Lördagsmorgonen åkte jag till Sara och var typ hennes lilla modell, hon stylade mig helt själv & shit va nöjd jag blev,

Söndagkvällen har spenderats med Emma,

imorgon är det dags för ännu en vecka med praktik ;)

På kvällen blir det tandläkaren -.-

               

Av Isabella Bergström - 23 november 2013 13:59

 


Imorse klev jag upp halv 8 och åkte till Sara för att hon skulle sminka och fixa mig för att ta bild på mig med fokusen på frost men hon tog några med mig i fokus också ;) hehe

Med eller utan glasögon, vad är bäst? ;)

Av Isabella Bergström - 17 november 2013 19:53

Snusar du? - nej
Röker du? - nej
Gör du frukosten själv? - aa
Har du suttit i rätten? - nä
Har du slagit ner någon? - nä, småsyskonen räknas inte ;) haha
Vad är det ondaste du varit med om? - vet inte
Vad gör du när du blöder näsblod? - stoppar det
När grät du senast? – i typ torsdags...skar lök ;)
Vem kan du prata med om ALLT? - Sara och Emma!<3
Har du solglasögon? – inte på mig, men ibland på sommaren
Vilka länder har du besökt? - Sverige, Norge, Åland(finland?) och Egypten<3
Vad heter din hårspray som du använder nu? - Bobbys men använder den typ aldrig
Vilken färg är det på tröjan du har på dig? - blå
Känner du någon som heter Niklas? - ja eller vet väl att det finns nån
Är du blyg? - aa
Är du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - natt, finns det som ett alternativ
Har du några grå hårstrån? - näe det hoppas jag inte
Vart köper du de flesta av dina kläder? - Lindex, Gina Tricot, H&M
Använder du frisörschampo och frisörbalsam? - näe xD
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu? - 242kr
Om du vann en miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna? - köpa nya kläder, nya saker till mitt rum, åka utomlands med mina vänner<3
Aldrig mer äta chips eller aldrig mer äta godis? - aldrig mera äta chips...GODIS!!<3
Har du bestämt vad dina barn ska heta? - haha Felicia och Oliver xD
Vad har du för sko stl? - 37
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? - 2 

Av Isabella Bergström - 13 november 2013 16:40


ÅÅÅÅÅH grym låt!!
#Spotify #Youtube

Av Isabella Bergström - 11 november 2013 22:09

Har gått bra idag tycker jag :) Jag har fått gjort 5 olika smoothies, haha tog mig hela dagen nästan xD

Jobba mellan 8-15 idag känns skönt förutom att jag inte kommer hem på 2 timmar :(

Hade sångträning med några av de andra luciakandidaterna - Sara & Emma<3

Imorgon är det en till träning, haha behövs verkligen för jag kan bara refrängen på nån låt bara XD HAHAH



Låten är så lugn och härlig, me like! :D

   
HAHAHAHA xD

 
When will that day come? 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards