beeeeella

Alla inlägg under juli 2015

Av Isabella Bergström - 29 juli 2015 20:32

Åh vem skulle inte vilja ha ett sånt här litet sött hus som första rgna boende??? 

 

kolla!!!   

Av Isabella Bergström - 13 juli 2015 23:04

Har nu även en bakblogg!  

http://nouw.com/lillabella

Av Isabella Bergström - 9 juli 2015 15:51

Hej!
Idag har jag varit till Bollnäs och köpt några lådor för jag ska städa ur rummet typ teckningar man fått från småbarn som inte kan kastas och gamla målarfärger som man älska för några år sen m.m

Men jag börjar med garderoben, ska städa ut det jag inte använder och försöka fixa den fin..kan bli svårt XD Vill ha en större garderob ändå ;)

Sen har jag beställt produkter från lyko.se som jag hämtat ut idag! :D



Dessa tre produkter från lyko.se men vet inte om jag kommer behöva använda de två översta produkterna nå i år :/ Men den nedersta produkten är jag jättenöjd med, var bra priser på den också! Skönt åh kunna skydda håret mot värmenprodukter   
   
Här är en av lådorna, den mindre!
 

Åh ny duschkräm!  



❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards