beeeeella

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabella Bergström - 31 mars 2013 01:00

   
 
     

Av Isabella Bergström - 30 mars 2013 23:45

 
Emmas tårta innan den blev lite ändrad ;p


Så fick den se ut och shit va god den var :D

Av Isabella Bergström - 29 mars 2013 23:55

Pappa, jag och Emma var till St. Stavsbergstjärn och angla idag. Vi fick 3 gäddor och Emma drog upp den största men jag drog lite innan jag med för gäddan drog ut hela linan och fort gick de ;) haha bra dag med SOL och mycket fika och våra fantasier delas med snön :)

Kusin Jonathan har hälsat på och fikat ^^ nu ikvälk har jag och Emma haft fotbad, smörjt in fötterna med någon footh spa smörja som gjorde så våra fötter blev kalla och spolade,man fötterna i varmt vatten var det kallt åt fötterna xD haha sen har vi haft ansiktsmask och har nyligen tagit bort den men ligger i sängen nu för vi ska sova :D aströtta, godnatt! ;)

Av Isabella Bergström - 28 mars 2013 23:45

Ja nu har påsklovet börjat och jäklar vad skönt asså ;) Fast denna dag har varit jobbig för alla har typ slutat vid lunch men inte jag :( Men men det gör inget nu för just nu ligger jag i Emmas knä och myser..men inte länge till för imorgon ska vi upp tidigt för att angla med pappa :D The typical långfredag fast alla brukar väl dricka men nope inte pappa ^^


Nalle Puh<3
 

 
Vi är singel, happy och forever alone tillammans xD hahha LOL

iiiii sötaste brudarna ;)


Just nu lyssnar vi på denna låt XD

Av Isabella Bergström - 27 mars 2013 23:46

Japp imorgon ska min klass tillverka 50st smörgåstårtor för vi har tagit emot beställningar, höhö

Alla andra går ju typ till lunch och slutar då men vi går till minst 3 -,-' Så imorgon äre ingen som kan stå och chilla lite bah :/

Idag tror jag att jag har saknat min gamla klass för jag skrev nästan 9:2 på mitt papper istället för RL12 ;o but i really miss them..all ;) haha därför delar jag med denna låt som är så skön HAHA vi sjöng den på skolavslutningen i 9:an! HAHAHA GODNATT ;**

Av Isabella Bergström - 27 mars 2013 23:45

 

Efter ditt senaste beslut har du svårt att veta vad du egentligen känner. Ta det lugnt och visualisera en lycklig framtid.

Mitt senaste beslut var att välja matte 2a och det är gjort nu men det spelar ingen roll vad jag än gör så kan jag inte få högskolebehörighet, madafaking school!  

För då behöver man mer engelska 2-3ggr totalt och svenska 1 eller nå och man får bara ett val/år och det är bara i 2:an och 3:an man kan få extra val..men ja vad ska jag göra..jag älskar matte och jag har det bara första året på gymnasiet och hur ska jag orka dom andra två åren med ämnen som jag hatar och är skitdålig på..nä jag är väl inte skitdålig på dem men det är tråkigt och dom suger..jo jag har matte också för då finns det något att se fram emot under dagen..ett ämne som jag kan och är duktig i  

Nu äre lite awkward moment när föräldrarna har rätt..för pappa sa ju att jag inte skulle kunna få högskolebehörighet men jo sa jag för jag hade pratat med lärarna och syon och det skulle gå att plugga så jag skulle få de men nu bara för att själva vanliga valet fick inte vi på Restaurang och Livsmedel bestämma utan läraren valde Frukost och buffe till OSS och där hade man kunnat tagit ett annat ämne och lyckats få högskolebehörighet så nu känns det helt värdelöst att gå denna linje eftersom jag inte vill bli en madafaking kock utan konditor och det tänkte jag plugga vidare på eftersom att lärling verkar ju vara hopplöst ändå för ingen vill ha mig som lärling :( buhu.. men jag vill ändå vara med klassen men nu vet jag inte vart jag ska ta vägen efter skolan tagit slut...................


Meeeeeeeen vad jag är smart..jag kan bli servitris i Egypten på Peanuts bar på hotellet vi bodde på xD haha asså jag har tänkt mycket på hotellet vi var på och att jag kunde börja jobba där och laga mat ändå..för så illa äre ju inte XD haha the one and only girl in the kitchen blir jag väl också då för de hade inga tjejer som jobbade på hotellet förutom dom i Animation team ;D haha fast jag har bara fantiserat så alla vet!  
Nu är jag lite gladare för jag har fått skrivit av mig och avslutade positivt..just nu tänker jag bara på er som får läsa denna text för ni kommer nog inte tycka den är så intressant, godnatt!  


Dagens outfit iallafall..hehe råkade bli ett duckface också xD haha brukar aldrig göra de, i swear! ;p

Av Isabella Bergström - 26 mars 2013 23:00


På tåget ;)

I Kilafors ^^

Just Me, Myself and I

Dagens outfit :D bästa kvalitén -.-' haha
  Idag slutade man tidigt så då drog man till Gävle med Lotta och shoppade och fika lite..senare kom Emma så vi gick på andra butiker också och sist blev det att växla tillbaka de Egyptiska punden till svenska kronor men jag fick 99kr mindre än vad jag skulle för "det-var-så" xD haha Gjorde ändå inte så mycket för när jag växlade tillbaka till svenska kronor så hade jag mer pengar än vad jag hade när åkte till Gävle ;)


Hårsnoddar 19.90kr - Glitter
Hårsak 29.90kr - Glitter

Blus 79kr - Bikbok
   
Blus 99kr - H&M
   
Body butter 39.50kr - H&M

Tröja 79kr - GinaTricot
Ja jag härmar Emma men det är väl självklart att jag härmar någon för på dessa affärer görs inte bara ett exemplar ;) Emma köpte en annan färg för några dagar sen..men ändå ;P
 
 

Trosor 49kr - GinaTricot

Här härmar jag också Emma för hon köpte exakt sånna idag samtidigt som mig fast hon skulle ha dem först XD

Rolig information..i know!


Very Berry <-- Lottas  Min --> Strawberry Dreams

oh ja vad det var dreams..smakade asgott ju.. jag som inte tycker om jordgubbar så jättejättemycket men det gick i för 38kr menmen ska man leva lyxigt så äre..haha skojja men jag kände mig fett nyttig och tänkte på Sara :D

Klädesplagg jag provade men köpte aldrig:
 
Ful färg på bilden..men det är väl dålig kvalité på en mobil över 2 år ^^

Den är tyckte jag var urgullig men mönstret passade inte just mig men... ;)

Av Isabella Bergström - 25 mars 2013 22:48

Japp idag äre våffeldagen så gissa vad jag har ätit till middag! ;) haha
http://nojesguiden.se/sites/default/files/users/2401/vafflor.jpg
Nu ska jag berätta en sak som kanske många kommer tycka är konstigt men jag har smör på våfflor och pannkakor..med självklart sylt också..ovanpå :D hehe nu har jag avslöjat vad jag har på mina våfflor..

Vad har ni på era våfflor?


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards