beeeeella

Alla inlägg under september 2011

Av Isabella Bergström - 26 september 2011 18:30

Tja  

Idag är det måndag och det är väl den bästa dagen i skolan för på fredagar är det 2 spanskalektioner och det suuuuuuuuuuuuuuger..  första lektionen var SO och det gick asbra för mig så det blev roligt. Sen andra var det matte och det gick väl bra på den lektionen också, tredje lektionen var bild och då var det bara chill för vi ska rita en serie på 6/12 rutor och jag satsar VG så jag ska rita i 12 rutor och då ska man hitta på en egen figur och min huvudperson är ett päron som heter Bella   LUNCH sen engelska och det var asroligt för jag, Tina, Emelie och Leticia satt och prata på engelska och då skulle jag berätta om mig själv och då skulle jag säga: Jag har 2 tuppar = I´ve got two cocks (i tinas huvve hörde hon bara att de inte hade några huvve eller något) hahahah så då blev det jag har 2 cocks utan huvuden alltså.. Vi asgarva åt det typ hela lektionen och kunde inte sluta tänka på det för det var så roligt!  haha sista lektionen var musik så vi bara sjöng och gjorde träsko-dansen.

OO

 |               <--penis


Ska plugga lite av varje nu, har bara kapitlet som vi gjorde idag på matten kvar, den enkla eng, sv-orden och frågorna kvar och spanska! Efter det ska jag duscha och plocka ihop i rummet kanske   



  jag dör för jag är så kääääär!  så vill jag att du gör!    

Av Isabella Bergström - 25 september 2011 17:12

Me! som smurf :)

Av Isabella Bergström - 25 september 2011 15:39

Idag klev jag upp vid 11 och åt frukost och gick ut till hönshuset (som inte längre är ett hönshus) och målade utsidan röd tillsammans med syrran.. Nu är en vägg klar och det ser skitfräscht ut   hihi har pluggar matte idag och nu ska jag plugga SO men jooooobbigt kan jag säga, åsså har jag sv x2 och orienteringssymboler har jag också i läxa och det är skitdryyyyygt! Orkar inte, var sjuk i skolan i tisdags så var hemma på onsdagen men jag vela inte vara hemma för man hamna efter så mycket men jag fick gå och lägga mig i en säng hos skolsköterskan för jag orkade ingenting.. menmen hoppas det blir lättare snart annars får jag ta hjälp av mormor som kommer till helgen   hon hade köpt några klädkorgar till mig som jag skulle ha i garderoben  aja fortsätter med läxorna snart för idag fyller Emmas mamma Ewa år som ni kanske vet för det skrev jag i förra inlägget som var för en vecka sen.. GRATTIS till henne! :D KRAM!


V.40 Veckans låt blir Mohombi:s låt Maraca

Huj    

Av Isabella Bergström - 18 september 2011 23:25

Grattis pappa som fyller 45år idag!!! <3Det rolig jag tycker är att min kompis (Emma)s mamma fyller år om precis en vecka och de gick i pralellklasser på högstadiet när de var som mig och Emma..så,de båda är snart 45år och när de båda fyller 50år och jag och Emma fyller 20 så tycker jag att vi ska åka Finlands-färja tillsammans! En kul sak bara :p

Av Isabella Bergström - 18 september 2011 23:15

Tja ;)Vaknade tidigt tyckte jag (9.00) klev upp och satte på mig min onepiece från H&M<3 köpte den för 299kr, den är vit med svart text överallt (Life To Love) asmysig kommer bild på den något tag. Sen slöa jag runt fast jag sa att jag skulle göra läxor men det blev mycket annat gjort som t.ex Duscha,fila/måla naglarna mörklila, städa rummet förutom dammsuga, lagade mat-gisss vad Emma???? hehehe makaroner och korv och jag kunde faktisk tillaga makaronerna ;p (ink. Sallad, gurka,körsbärstomater, hårdbröd och smör till) sen baka ja chokladmuffins med vaniljkräm och äppelpaj gjorde jag i fredags.. Mmmmm vad gött det var alltihop, recepten kommer jag lägga upp (Y)Tog nyliigen kort på mig framför spegeln med 2 flätor i håret-glasögon och morgondagens outfit=själv tyckte jag att jag var gullig med jag måste ha mina glasögon och,de förtör mitt liv...ÖNSKELISTA:Linser...Linser...Linser...Gonatt <3

Av Isabella Bergström - 15 september 2011 21:38

HeeeeeeeejSkola idag och det roligaste var väl kanske syslöjden...elr kanske NO när vi skulle mäta hur fort ljudet går i luften per sekund och jag fick ta tid när Oscar smällde en ballong och första faila jag på flr då glömde jag bort att trycka av tidtagaren ;-) på syslöjden så gör jag ett örngott och ska brodera och på det ska det stå J.B År.mån.dat <3 för j.B Är min kusin men även Justin Bieber :-S aja så då började vi prata om mellannamn för jag tänkte ta mellannamnen istället och kom till slut in på -vad skulle du heta om du var kille? (mitt svar) Jakob...nä det heter min tremänning! Oscar var det :p hahaha kul iaf och Antonias byxor sprack idag efter idrotten..de hon skulle ha på sig i skolan men det syndes iaf inte hihi ^^

Av Isabella Bergström - 13 september 2011 19:58

Heej idag var det kort dag men jag höll på att dö för jag har feber känns det som, ont i huvve och magen så jag mår piss! =) Nu ska jag titta på 90210 om jag hittar programkortet! hoppas jag kan komma till skolan imorgon ;) hehhehe kul sak då<3

Av Isabella Bergström - 12 september 2011 21:15

Varit i skolan idag och det var väl okej, avslutade dagen med musik! Tror det har blivit mitt nya farvoritämne förutom att vi fick dansa "Träskodansen" haha den var riktigt fail   På mattelektionen fick vi liten snäll utskällning av Kalle sen sa han att vi var hans Gullepluttar   Gulligt värre!


Emma följde med hem efter skolan så vi gjorde chokladpudding och busa lite och prata och kollar runt på feeejsbook sen till slut träna vi svenskan så jag känner mig duktig för jag kan den nästan men den är tills på onsdag så kan träna lite mera imorgon   Nu ska jag skriva namn på min kropp för jag la ut: Gilla så skriver jag ditt namn någonstans på min kropp :p så nu har 8 gillat så måste väl göra det då! hahah  Hörs! <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards