beeeeella

Alla inlägg under juli 2016

Av Isabella Bergström - 7 juli 2016 13:15

I fredags färdigställde jag och Emma våran första bröllopstårta tillsammans till Tina & Joel!


Denna tårta innehöll:

Vit chokladmousse med hallon

Nutellamousse med jordgubbar

Täcktes med smörkräm och sockerpasta


Denna lilla allergifria tårtan innehöll vit chokladmousse med hallon och chokladsmörkräm och spritsad grädde! 

Av Isabella Bergström - 6 juli 2016 00:15

Idag(5/7) åkte jag, Rickard, hans bror med flickvän till Gävle för lite shopping...eller ganska mycket för mig då jag inte shoppat på nån månad då jag varit tvungen å snålat lite ^^

Så idag blev det en hel del XD


Bikbok 199:-

Bikbok 299:-, ord. pris 599:-

Köpte även ett till par ljusare utan hål och båda dom här sitter så mjukt och skönt så dessa rekomenderas stark!
 
Bikbok 79:- , så sköna mjukisbyxor, dock lite små fickor..                       Clas Ohlson 20:-


Cubus 169:-

Världens skönaste BH:ar alltså! 
  
H&M 99:-

Sjukt sköna shorts, rekomenderas!!!
 

H&M 150:-


Köpte även denna munkjacka från H&M för 199:-

Ur&Penn 198:-



❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards