beeeeella

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabella Bergström - 31 juli 2013 20:55

HAHAH lite galen sådär efter att ha somnat efter kl 07:00 imorse, ett försök till att dygna men Emma somna en timme tidigare så orkade inte försöka nå mer jag heller efter att jag kollat på Dumma mig xD haha


Nu har Emma åkt hem och jag ska göra en video med några svar :)

Av Isabella Bergström - 30 juli 2013 23:54

Nu ska jag och Emma lägga oss i soffan och kolla på The lost valentine :) Sara sa att man börja grina efter bara 5 minuter typ så vi får väl se..HAHAH Vi har popcorn med choklad på och vaniljmunkar! ;)

 
I have beauty! haha

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 30 juli 2013 15:58

Var som sagt på Grillnatta igår och träffa och såg mycket människor! Såg typ halva min klass också, fast vi är ganska några men ändå..HAHA Jag, Emma & Sara gick runt i typ alla butiker och vi hitta något billigt var sen gick vi och åkte virvelvinden och funmaker...

Åkte bara virvelvinden förra året för tyckte den här såg läskig ut och det var högt men det hade jag glömt bort iår och tänkte äh jag åker väl då och sen när den startar kom jag på att vi åkte upp i luften(jag är höjdrädd) haha fast den var kul man fick hålla i sig så man inte hoppade runt xD HAHA
Vi åkte dom här några gånger och sen gick vi typ runt och kollade på killar! HAHAH what else skulle man gjort då? ;)


Nu åker jag och Emma till Bollnäs med mamma bara för ändå för det är sånt tråkigt väder och det finns ingenting att göra! Förlåt för att jag ingen video men hittade inte kameran..men gör nog videon sen när jag kommer hem..hejdå ;p

                   

Av Isabella Bergström - 29 juli 2013 14:20

Nu ska jag duscha, fixa naglarna och sen ska jag svara på några frågor i en video!  

Det är sjukt varmt ute..kanske kan jag göra den ute. Vi får se!  

Om några timmar drar jag & Emma till Bollnäs på Grillnatta och möter Sara  Sen får man väl se om man träffar annat folk med  #summer #hot #Grillnatta #Bollnäs #best #friends


Av Isabella Bergström - 27 juli 2013 23:45

Sara Anna Olivia Nyström - 960727
Grattis på din underbara dag Sara! Hoppas du haft det bra, du verkade nöjd med presenterna iallafall  
Vi har känt varandra iallafall 11år(räknat från förskolan) det är sjukt många år...för mig är det hela mitt liv..nej du är hela mitt liv  
Puss på dig, älskar dig till månen och tillbaka! Jag finns här för dig. Nu. Och. För. Alltid. <3
   

Haha söta va? Hoppas ännu fler sjöng för dig på Persmässan denna kväll  

Av Isabella Bergström - 27 juli 2013 19:20

Good words...


 


God afton Isabella!

Du blir lycklig när du finner din inre vägledare och upptäcker din egen styrka.
Av Isabella Bergström - 27 juli 2013 03:19

Inatt så sov Emma & Sara hos mig efter att vi åkt och badat med mina småsyskon och jag och Emma simmat över halva sjön på en badring för att hämta en badboll...men när vi har simmat och simmat och simmat så kommer någon i en båt och plockar upp den åt oss, han säger: - åh vad gör ni hör ute med bollen? HAAHA Det var vår simlärare eller vad det heter..han borde vara stolt över oss som simmat säkert med en badring ;) HAHAHAHA


Jag vaknade runt 3 och då låg dom såhär med kläder på..haha söta!


Idag så har det varit Persmässan och innan man åkte dit så drog jag, Sara & Emma till Agnes och fixade oss med Nina & Jennie också..sen gick vi dit där vi dansade, skrattade och chillade och hade kul! ;) hahah


Jaaaaag :D haha

Söta Emma! :)

Fina Nina som bländades typ av ljuset ^^ hihi

Får väl inte lägga upp nå bilder på Sara, Jennie & Agnes för dom såg inte så normala ut på bilderna ;) haha 

Much fun tonight...and the night is still young and so am I! ;)


Nu idag fyller Sara 17 år!!! GRATTIS PÅ DIG BRUDEN!<3<3<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards