beeeeella

Alla inlägg under februari 2014

Av Isabella Bergström - 25 februari 2014 23:57

Sen blir det ju lov, fyfan va skönt! Hoppas jag har pluggat allt som ska så man slipper sitta på lovet och tänka på äcklig skolarbeten och ha ångest eller nå xD På lovet ska jag mysa, tare lugnt och ha fett kul!  



Förra onsdagen var jag med Emma så kom kusin också och åt lite Vaniljpannacotta och fika lite  På torsdagen åkte min klass till Gävle på UF-mässa och efter den stanna typ halva klassen och gick på stan och shoppa och jag köpte mycket nya saker till garderoben ;) Fredagen slutade jag jättetidigt så var med Rickard några timmar, firade hans syster och åt tårta och kakor Sen skulle jag på möte och middag med de andra luciakandidaterna :)
Lördagen spenderades med mina fina pinglor Emma och Sara<3 Vi fotade oss i snön..den som fanns då för nu finns det nästan inget alls kvar xD haha Fick skjuts till Sara av Emma som övningskörde ;)


På kvällen/natten blev det skräckfilm hemma hos mig, min familj, Emma och kusse..The woman in black, fyfan xD

Söndagen firade vi kusin Linda, åt tårta och kakor..igen ;) hahah och myste så sjukt mycket med hennes söta dotter Nicole!<3 Igår hände inget och inte idag heller, men imorgon är det friluftsdag och min klass ska åka slalom/snowboard och gissa vad.. jag har inte letat fram skidor, pjäxor eller kläder ;) haha gör det imorgon bitti haha


Köpte dessa linnen och tröjor, sen ett vanligt vitt linne och ett par svarta tights :D
Middag på Akropolis

tut tut!
 
     
   

Av Isabella Bergström - 17 februari 2014 23:27

Gjort dessert hela dagen idag på tid och fyfan va jävla gott det blev!  

Ingefärsglass, chokladtårta med marängbotten med hasselnötsmassa, citrontryffel och italiensk maräng &

myntasirap - smakar exakt som tandkräm, nu hade den kristalliserats också så det var samma konsistens ;)

Desserten är inte riktigt fulländad än ^^

Sluta lite tidigare än vad jag trodde jag skulle få göra så hann med tidiga bussen hem till älskling!<3

Vi gjorde ett försök med att doppa apelsinbitar i oboy med jordgubbssmak och sen smälte vi choklad och doppa i också och den första blev bäst, resten blev inte slät...men som tur funktade det att äta med bara oboy på också ;) haha  Såg nån svensk äcklig skräckfilm gjorde vi också!  

Av Isabella Bergström - 14 februari 2014 23:56

Sluta jättetidigt idag så jag åkte till älskling och var med honom på Alla <3:ans dag!  wiiiiie

Rickard<3

Sara<3

Emma<3

Lotta<3


Ni är dom som betyder mest för mig, jag älskar er!

  

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA!  

Av Isabella Bergström - 13 februari 2014 23:50

Denna dag har varit askonstig, skulle bara ha två lektioner en började 11-12 och den andra 15-16 åsså vaknar man 8 och får reda på att man inte har den första....men så hade jag och Lotta bestämt att vi skulle plugga emellan så det var bara att åka dit till 12  

Dessa knäppgökar har jag hängt med idag XD

Skola mellan 9-12 imorgon, sköööönt! Det jag ska göra under den tiden är en dessert också så det blir toppen  Sen åker jag till min älskling och spenderar Alla hjärtans dag men honom!!!  

Kommer bli jättemysigt  


Bilder · Chill · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 13 februari 2014 10:15

I fredags så åkte hela min klass till Stockholm och kollade på Årets kock, några av oss åt på pizza på Pizza Hut och jävlar vad gott asså!  Jag och Lotta gick på Åhlens och H&M också, hade väldigt lite fritid då vi mest var på tävlingen 
 
Lottaaaa ;D
 
Hampuuus

Det regnade och jag och Lotta hade våra jackor i bussen... ;)

Alla dommare på Årets kock

Prins Carl Philip  

Träffade Markiz från Sveriges Mästerkock 2014  

och Ala, också från Sverige mästerkock  


#Åretskock2014 #SverigesMästerkock #AlaAbasi #MarkizTalhaoui #PrinsCarlPhilip

Av Isabella Bergström - 5 februari 2014 20:42

Hörde den här låten imorse på radion och tycker den är asbra!

I don't wanna close my eyes
Wake me up and watch me rise
You make me wanna see it all
Let me stay awake forever

<3

Av Isabella Bergström - 3 februari 2014 19:00

Nu ska jag dammsuga mitt rum sen ska jag börja plugga lite, sen kommer Emma och pluggar också  


Tycker mina vänner och min pojkvän har varit oerhört kärleksfulla idag<3 Tack för att ni finns, allihopa!  


You, you, you and you! <3

Att kramas är underbart<3

 
I LOVE YOU!!!<3

Av Isabella Bergström - 2 februari 2014 23:19

Idag har jag typ mest legat i sängen, kollat på ett avsnitt av The Carrie Diaries och hostat, hosta och hostat! bläääh vill inte vara sjuk, känns som jag snart hostar sönder lungorna eller nå :(

   

#I #am #not #a #loser


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards