beeeeella

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Bergström - 22 april 2014 21:39

Denna reklamfilm tycker min kusin Coffe stämmer in på mig och mina föräldrar XD hahah

Av Isabella Bergström - 21 april 2014 23:45

Först måste jag berätta att jag sov över hos älskling fredag till lördag och det var så mysigt, grillade med typ hela hans familj på påskafton  så mycket söta och goa ungar!!  

  
-------------------------------------------

Jag har påsklov nu men vad gör jag, jo jag jobbar ute i solen hemma..det är astråkigt och har gjort det hela dagen igår och idag. Det var klarblå himmel och solen stekar och jag går runt i långärmad och långbyxor för jag släpar kvistar och sånt..Jag VILL sola, chilla och ha kul!
Sen har jag två små arbeten från skolan jag ska göra också..på ett påsklov :/
Så jag har varit arg, sur och irriterad hela dagen.

 
 

Av Isabella Bergström - 18 april 2014 14:42

Igår var sista dagen i skolan innan lovet börja. Vi hade nån politiskt debatt och sen blev det lekar också. När jag slutat så drog jag på gymmet med Linda för första gången! Vi fick nån med oss som hjälpte oss med vad vi skulle göra och fick ett skräddarsytt träningsschema!  

Idag var en väldigt ovanlig långfredag..

började med att gymma med Linda och nu ska jag ta moppen till min älskling!  



Vanligtvis brukar jag angla och såhär såg det ut förra året ;) haha

Av Isabella Bergström - 15 april 2014 22:16

Jobbat i köket idag på skolan och gjort en egen fiskrätt för 10 personer och rosenbröd till!

Det har gått asbra, currysåsen till fisken blev asgod och dill riset..mmmm jag kan laga mat ändå ;) Sen baka bröd..finns det nå tråkigare?? haha dehär var enkelt och jag lyckades riktigt bra, luftigt och asgott bröd! :D

När jag gjorde rätten så var det väl lite stressigt och kaos i huvudet och på bänken men slutresultatet blev perfa!

-

Sen har jag fått reda på att 2/3 av mina arbeten har mycket längre inlämningstid! asskönt!  
-

Sommarjobb har jag också fått idag! wiiiie det bara flyter på idag  


haha fint bröd va? ;)
 
Nått intressant på Lottas mobil?

 

     



Bilder · Chill · Love · Musik · Skolan
Av Isabella Bergström - 14 april 2014 18:31

Imorse när jag tog bussen till skolan så lös solen och det var varmt och skönt!

Sen när man suttit inne i skolan hela dagen och ska hem så regnar det när man går ut och ska åka hem..  

När jag kommer hem så lyser solen ändå lite och det regnar på vissa ställen. Ensam hemma är jag också så musiken är på högsta nivå! Plockar ur rendisken ur diskmaskinen sen gör jag en smoothie med hallon och vaniljyoghurt som jag varken eller egentligen inte tycker om men well now i do ;) Smoothies blev väldigt söt, därför tyckte jag nog om den  

2 dl vaniljyoghurt
1 dl frysta hallon(som jag sen tinade lite i mikron)
1/2 banan

MIXA!

  

Nu ska jag stänga ner alla sociala nätverk och plugga! Allt ska lämnas in senast på torsdag..men det går nog  
 

Bilder · Borta iaf · Chill · Hemma · Love · Skolan · Tips
Av Isabella Bergström - 12 april 2014 23:45

På torsdagen bakade jag en chokladkrisptårta! I skolan hade vi benmassage, väldigt bekvämt XD haha

Igår efter skolan drog jag hem till min älskling <3 Vi bakade chokladbollar med jordgubbssmakande oboypulver och tror jag inte ätit några godare negerbollar    
Idag tog jag första moppeturen  Först till Emma och träffa henne en sväng innan hon drog till Stockholm och sen imorgon åker hon vidare till Teneriffa!  
Sen åkte jag till min släkt och kolla på innebandy på tven  

Benmassage XD
   

 

Av Isabella Bergström - 9 april 2014 22:00

Vad har du på dig? - Underkläder, jeans, linne, tjocktröja och mössa ;)

Vem känner dig bäst och varför? - Jag vet inte, dom som känner mig, känner mig på så olika sätt men Sara, Emma, Lotta, Rickard och Linda<3

Vad stod det i ditt förra sms? och från/till vem var det? - Från Hampus: Okaaj

Vem sov du senast över hos? - Rickard<3

Ljushåriga eller mörkhåriga killar? -  jag vet inte, det spelar väl ingen roll ^^

När grät du senast och varför? -  Vet inte, men sist jag skratta iallafall XD

Skriv namnet på någon du ser upp till? -  Patrik, min farbror<3

Vem är du mest lik? din mamma eller pappa? -  Pappa kanske

Hur lång är du? -  164,5cm

Dagens humör? -  Glad, crazy och hypad hahaha xD

Hur gammal är du om fem år? - 22år

Vem ringde du senast? - Linda

Vem ringde dig senast? - Lotta

Vilken ögonfärg har du? - Blå

Vem var det som sa/skrev något fint eller gjorde dig glad senast? -  Rickard :D

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Inget av de, de bor i hop som min mamma och pappa liksom xD

Vilken är din favoritlåt? - Marry me - Jason Derulo

Hur många kuddar har du i sängen? - 3

Är du singel eller har du ett förhållande? - Förhållande  

Något du saknar? - Som det var förr... Jag saknar stunderna med mina vänner jag kunde ha varje dag :'( <3

Vad gör dig ledsen? -  vet inte, lågt batteri i mobilen? ;)

Vad gör dig glad? - Allt möjligt, det minsta lilla..jag kan göra nästan allt positivt så jag blir glad av de =)


#SMILE

 

Av Isabella Bergström - 8 april 2014 23:56

I fredags var jag med Rickard efter skolan och jag bakade chokldcupcakes!   Dom blev jättegoda, som tur var när jag bjöd hans syrra och föräldrar  

På lördagmorgonen vaknade jag eller blev väckt halv 8 av syrran som frågade om jag skulle med till Vemdalen/Björnrike! SPONTANT?! haha Drog dit med pappa och Nanny och lärde henne åka slalom. Asrolig dag!

Alldeles innan vi kom hem så kom Emma till mig hahaha xD Hon var ju inte lite hyper heller   På söndag så låg vi i sängen tills Emma skulle åka, dock åkte hon innan 12 ;) Sen pratade jag med älskling och han skulle gå till mig så jag hann träna och duscha innan jag gick om mötte honom och vi gick runt i Långhed och var där i några timmar  I LOVE HIM!  


Ny vecka har börjat och har väl inte hänt så mycket roligt i skolan precis XD

Men i Oktober åker nog hela min klass till Italien i 5 dagar!  wiiiiie!

   
#VEMDALEN
   
#HAPPY
   
#slalom #snö #vinter
  


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards