beeeeella

Alla inlägg under januari 2014

Av Isabella Bergström - 25 januari 2014 23:05

   
#söt #glad #överlycklig
   
Idag har jag varit barnvakt åt denna sötis Dante och det har varit superkul!  Han är så himla go och glad jämt  Har gjort Ahlgrens pannacotta också men jag tyckte den blev misslyckad för färgerna blev inte så starka..

 
#Ahlrenspannacotta

Och igår efter skolan åkte jag till min saknade älskling!  

#LOVE


        

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 22 januari 2014 23:32

Jobbade i köket idag på skolan, desserter, lika som igår och igår gick det typ helt åt helvete..hann inte klart med allt och idag gick det väl lite bättre men då hann min grupp inte presentera det på en tallrik och det blev inte så jättebra idag heller men mycket bättre än igår och dagen var roligare idag   spritsat choklad och gjort chokladfondant för första gången så det gick väl sådär men kul var det  hahaha fatta mycket choklad jag åt idag asså  


Det här en chokladfondant och min blev inte sådär kletig men på fredag ska jag försöka lyckas bättre ;) haha

Av Isabella Bergström - 18 januari 2014 18:31

Igår så tog jag bussen efter skolan hem till min älskling  Vi bakade kladdkaka med after eight i och shit vad god den blev!!!! <3 

Idag har jag varit ute i snön med mina småsyskon, haha åkt bob ner för nån backe och nu ska jag dra till Emma  

     

Av Isabella Bergström - 16 januari 2014 22:52

Tisdag: Skola först, jobba i köket med massa rotfrukter. blääh  haha men vissa saker var gott! Min och Lottas typ coleslaw(stavas?) gjord på persiljerot tyckte jättemånga om  Vi blandade bara ihop saker, hade aldrig gjort det förr och lärare och andra i klassen ville ha recept  På kvällen stog jag och Emma i kiosken, det var kul och denna gång gjorde vi inte bort oss  HAHAHA sen vann Alfta också  


Lotta var ganska happy i tisdags också ^^ haha va sööt <3


Onsdag: Slutade tidigare i skolan än förväntat så pluggade lite i skolan efteråt, sen drog jag in till stan och käka på Max med Emma, sen kom Sara, Agnes och Nina så vi gick runt lite och shoppa en kort stund Men mysigt var det, har inte träffat Sara på hur länge som helst  men skönt att veta att hon lever och är lika pigg och glad som förr  På kvällen bakade jag chokladcupcakes i en sån där cupcakemaker så där -->(C3) och dom blev superduperbra! Höga, jätteluftiga och inte alls torra  

Torsdag: Började 13:40 idag, klev upp halv 12 typ  hade samhälle och idrott och på idrotten gick vi ut och gick i typ en kvart och det var svinkallt  Efter skolan tog jag bussen till faster, kusin och kusinbarnen så man myste lite med dom minsta sötnosarna  

 
Superglada Dante<3

Nicole, söt liten tjockis<3

Av Isabella Bergström - 13 januari 2014 23:42

Inatt har jag sovit typ 3 timmar, mellan 4 och 7 sov jag  La undan mobilen 2 kanske och insåg direkt att jag inte kunde sova, var klarvaken  Skrev med Emma ett tag för hon kunde heller inte sova sen kollade jag på en film i mobilen för jag trodde att såhär sent borde jag bli trött av en film men nee det blev jag inte  btw så var filmen asbra så ska fortsätta kolla på den nån gång för jag var tvungen försöka sova kl 4 och efter mycket om och men så lyckades jag somna tillslut  Filmen heter About Time iallafall  

Började ju inte före kl 11 på dan och det va ju lunch då...värdelös lunch! Blev inte alls mätt, var hungrigare när jag ätit nästan - prinskorv och potatis, inte fick man nå ketchup till heller -.-' haha 

Efter skolan åkte jag till min älskling och myste, somna nästan till och med! ^^ <3

   
Yes he did!  
 

#LOVE

Av Isabella Bergström - 12 januari 2014 23:45

I fredags bowlade jag med Rickard och ett gäng viksjöforsbor  Det var asroligt men det gick inte lika bra som förra gången...jag var sämst av alla  Jag fick 1 spärr XD hahaha det var det bästa jag fick  

Efter det åkte jag med Rickard hem och myste lite  

När jag var borta så kom söt-Sara hem till mig med en superduperfin present till mig!

När jag lyfter på paketet så känns det som en flaska eller hudkräm, fast det första jag tänkte på var OMG Victoria Secret bodymist men jag bah haha neej det kan det inte vara, det är säkert en hudkräm, bättre hoppas på en hudkräm åsså kanske det är en bodymist istället  jag öppnade inte paketet på flera timmar för det var så fint, det glänser, är färgglatt och jättegulligt dekorerat! Typiskt Sara  

Sen så öppnar jag och wooooooooooooooow det var en Victoria Secret Bodymist!<3 åååhh det luktar så himla gott också, asså hahahaha jag blev asglad och typ blev hyper! såhär--> 

Åh tack tack tack Sara för underbara presenten, kunde inte bli lyckligare!  

#VictoriaSecret #VSbodymist #PureDaydream

I går hände inte så mycket mer än att grannarna firade mig lite i efterskott och fick fika det jag bakat tidigare  

Idag har jag typ legat i sängen hela tiden nästan  De tre viktigaste sakerna jag gjort idag är duschat, fikat hos grannen och ätit pappas plankstek! mmmmmm fyfan vad gott det var asså   

 

Imorgon får jag sovmorgon, börjar inte före 11 och börjar med lunch XD haha 

Godnatt!<3


Av Isabella Bergström - 8 januari 2014 23:06

oh shit va seg jag varit idag, klev inte upp nå tidigt..stanna i sängen och kollade på barnprogram  haha

Men under dagen så har jag och Nanny bakat supergoda chokladmuffins och chokladbollar!

Imorgon back to school och jag har glömt bort schemat XD hahaha hoppas mina kompisar minns det ;)

Godnatt! <3
   
#boyfriend #girlfriend

#cute


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards