beeeeella

Alla inlägg under januari 2011

Av Isabella Bergström - 31 januari 2011 21:57

Ja tjosan igen! :) HAr inte pallat att lägga in något men jag lägger inte bilder på de dagar jag har gjort dem i januari, så nu är det slut på Januari 2011 ;O

Har haft party, shoppat innan med mamma och Amanda. Varför kunde hon inte åka till Willys själv för? :O heheheh ASG Amanda! X)) <3 

Av Isabella Bergström - 3 januari 2011 20:15

 Veckans låt v.1 Kesha - Take it of

Av Isabella Bergström - 3 januari 2011 15:30

Tjolah hopp! :)

Idag så har man bara fortsatt hjälpa syrran att städa i hennes rum, men hoppas att det snart blir klar.. Orkar inte städa det nå mera nu. Städa där när man var lite efter brorsan också! Jag lägger upp första Veckans låt för iår!   

Hejdå!    <33333333333

Av Isabella Bergström - 2 januari 2011 17:45


Heeejhejj!  JA såklart så kliver man ju upp nästan samma tid ,en timme senare kanske?!   Iaf så fortsatte man städa men efter ett tag så säger syrran jag kommer snart för då hade vi fått främmande, sen efter 15 minuter så gick jag och kolla vad hon gjorde och då satt hon -->
med brorsan!    Då går man ner och säger till pappa att hon sitter framför tv och då går han och säger till henne så hon kommer ner till mig men då säger jag att jag ska få 25 minuters rast för hon hade ju tagit det men då vägrade hon gå och städa men då sa jag, desto längre du sitter här desto längre rast får jag! Så då gick hon upp och kanske la ihop lite böcker.. Sen gick jag upp och hjälpte till lite grann, sen hitta pappa ett par jeans som han hade i 12års-åldern men de var för långa för isak och för smala i midjan åt mig för min rumpa fick inte plats!    Sen tittade vi på småflickor som blev t.ex "Miss Alfta" eller nå sånt fast på engelska! Då var klockan cirka 4 och då skulle farbror ha skickat sms till pappa, åh såklart hade han gjort det bara att vi var ner precis just då o det märkte pappa 3 kvart senare..! :)))

Heeejhejj!  JA såklart så kliver man ju upp nästan samma tid ,en timme senare kanske?!  Iaf så fortsatte man städa men efter ett tag så säger syrran: -Jag kommer snart.. o då hade vi fått främmande, sen efter 15 minuter så gick jag och kolla vad hon gjorde och då satt

hon --> med brorsan!    Då går man ner och säger till pappa att hon sitter framför tv och då går han och säger till henne så hon kommer ner till mig men då säger jag att jag ska få 25 minuters rast för hon hade ju tagit det men då vägrade hon gå och städa men då sa jag, desto längre du sitter här desto längre rast får jag! Så då gick hon upp och kanske la ihop lite böcker.. Sen gick jag upp och hjälpte till lite grann, sen hitta pappa ett par jeans som han hade i 12års-åldern men de var för långa för isak och för smala i midjan åt mig för min rumpa fick heller inte plats!  Sen tittade vi på småflickor som blev t.ex "Miss America" eller nå sånt! Då var klockan cirka 16 och då skulle farbror ha skickat sms till pappa, åh såklart hade han gjort det, bara att vi var ner precis just då o det märkte pappa 3 kvart senare..! :)))

Lägger upp lite bilder sen dess!

  

Kusinvitamin Jonte & Syrran!    

  

Farbror och Kusin   

  

Brasan ute i skogen! 

 

Farbror, Farmor ska grilla korv & Sara häller på ketchup ;)))


Av Isabella Bergström - 1 januari 2011 13:45

Tjena mittbena nu är det 2011 och det började inte så rent tycker jag.    Man fick börja med att man var tvungena att kliva upp 09.00 fast pappa väckte mig 08.20 o då kom jag in i köket till 08.40 för jag hade kastat alla mina kläder i tvätten så var tvungen leta nya. Senare på dagen så måste man hjälpa syrran att rensa bort alla leksaker hon inte använder och de leksaker jag o brorsan lekte med när vi var små och BARA JAG fick städa rummet för han hittat något t.ex:

-åhh, den har jag letat efter så mycket....(10 minuter senare) tschtshchshtsh kabom (med dinosaurier)

hahaha xD Jobbigt var det då för jag var yngre än 8år och det är syrran nu och hon vet inte hur man städar och därför var jag tvungen bestämma vad hon skulle göra   Gjorde nog inte så mycket denna dag! :/

Kram :D <3333333333

 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards