beeeeella

Alla inlägg under augusti 2012

Av Isabella Bergström - 30 augusti 2012 23:45

Japp det blir svart hålig? tröja, ljusblåa jeans, svart bandaue, svarta strumpor, armband, hälsingering, vita stora plupp-örhängen, platt hår, uppsatt "lugg" sett bakåt. Ja det var väl allt, kanske ska ha ett långt halsband också, vi får se.. Hare bra ni så ska jag sova jättegott i min SÄNG som nu är användbar. Jag tror inte jag har sovit där sen sist     hahah nä men ingen aning på någon månad.. nån vecka efter sommarlovet började iallafall    

Godnatt!

Av Isabella Bergström - 30 augusti 2012 22:15



Hallå   

Idag så har min klass och jag varit i köket nästan hela tiden och gjort saft och diskat och diska var ju fan kul, använda nån duschsak typ och spola av saker vi använt idag som skålar, bunkar, mått. Sen fick vi en handduk och hänga på sidan som skulle hänga på ett speciellt sätt och bara användas till att ta i varma saker.. fast de sa dom efter att jag torkade mina händer på dem   Bara för att jag stog och spola av saker så blev jag ganska så blöt.. t.o.m mobilen som låg i fickan på byxorna som hade ett förkläde över sig   haha Vi jobbade iallafall två och två så jag och Angelica jobbade tillsammans och gjorde rödvinbärssaft. Fast jag trodde det var lingon   

Så fick vi äta med "skoluniformerna" på oss också så kom Marre och såg mig så hon skrattade och sa vad söt bland allt skrattande och sen vänder jag mig och går mot Angelica och då säger hon: -du rodnar. Jag bah: shit nej det brukar jag inte, shit va pinsamt onej nu rodnar jag ännumera... aa typ de jag gjort idag sen tog jag ju bussen hem och sen moppe sen åt vi standardblaningssoppa i min familj, alltså soppa på de vi äter vanligast, makaroner, spagetti, korv, bacon och bacon   Nu ska jag duscha, fixa min riktiga säng, dammsuga golvet(skura också men det kommer jag nog inte göra) och leta fram kläder och fundera på vad jag ska ha för frisyr imorgon för vi ska ta skolfoto med nya klassen   


Sen så fyller ju Hanna år idag också! Grattis till henne som fyller 17år :D haha för två år sen så grattade jag henne senast här xD hahah Men på Höstlovet har vi tänkt att jag skulle komma ner till Värmland och sen så åker jag, Hanna & mormor och kanske någon till till Karlstad och shoppar :D hoppas det blir så nu också då =)


Visst är jag fin i mina kockkläder?   
   
Såhär såg jag ut innan jag började och efter jag slutat idag   aa typ
 

Av Isabella Bergström - 29 augusti 2012 23:14

Jag går ju på gymnasie, Restaurang & Livsmedel och idag hade då alla årskurser en s.k kökskamp och mitt lag kom ju delad sistaplats? :( hm.. fast denna gång gjorde det inte så mycket men men.. i´m not a BIG loser, i´m just a small one :p hahah äh iallafall så skulle vi äta popcorn, vispa äggvita så man kunde vända bunken upp och ner utan att den ramlade ur :) hoppa säck, apelsinhalsleken(den är rolig...med dom man känner, förskräcklig läskig med dom man inte känner), tipsrunda och tårttävling - vi hade 15minuter på oss att göra en tårta och vi använde 12-13 min av tiden. Jag vispade grädden för då slapp jag stressa för jag kunde ju inte vispa nå snabbare med en elvisp precis.. :D heheh men i slutet kom vi på att vi kunde använda 2 elvispar (Y) Vi delade på tårtbottnen, kleta på marsansås eller nå, la igen den, hävde på grädde, hackad mörk choklad och mango.. Ändå hade vi våran ecokock som kunde baka =) men vann inte på tiden eller utseénde, jag som har vunnit alla andra tårttävlingar förut :(


Nu ska jag sova, godnatt!

Av Isabella Bergström - 29 augusti 2012 16:30

 

Ja går från den här bloggen till blogspot den där^uppe och nu tillbaka till denna blogg. Hoppas det finns lite förbättringar här sen sist, appen är positiv :D Ska väl redigera lite på sidan men inte just nu för jag tänkte duscha, dammsuga golvet, tesat kläder och kasta bort de jag inte vill ha och skura golvet behövs nog också för vid spegel har jag råkat spruta lite glansspray så varje gång jag går här så halkar jag ;) hoppas jag får tillbaka mina läsare och kommentarer ni läsare skriver också :D hej så länge!

Av Isabella Bergström - 19 augusti 2012 01:34

12 SIGNS THAT YOUR IN LOVE


TWELVE:
You walk really slow when you're with them.


ELEVEN:
You feel shy whenever they're around.


TEN:
You smile when you hear their voice.


NINE:
When you look at them, you can't see the other
people around you, you just see him/her.


SEVEN:
They're all you think about.


SIX:
You realize you're always smiling when you're
looking at them.


FIVE:
You would do anything just to see them.


FOUR:
While reading this, there was one person on your
mind this whole time.


THREE:
You just smiled because it's true.


TWO:
You were so busy thinking about that person, you
didnt notice number eight was missing.


ONE:
You just scrolled up to check & are now silently
laughing at yourself.

-------------------------------------
Hihi jag e vaken ^^

Av Isabella Bergström - 3 augusti 2012 14:55

Jag funderar nästan på att gå tillbaka till denna bloggplats för min header passar inte till designen för jag blir aldrig nöjd med designen.. Men kika gärna in på den bloggen jag använder: http://iiiiisabella.blogspot.se :p


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards