beeeeella

Alla inlägg under december 2011

Av Isabella Bergström - 30 december 2011 21:19

DAGENS VILL HA: Party!

DAGENS KLÄDSEL: Klasskläder

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS LÅT: My heart will go on

DAGENS PLANER: vänta på att min toning ska bli klar!

DAGENS SAKNAD: Sara Nyström & Emma Sundin<3

DAGENS DUMMASTE: no one..
DAGENS MISSLYCKANDE: jag?

DAGENS DROG: att städa i sminkhyllan
DAGENS KÖP: lösgodis
DAGENS GODIS: majsboll

DAGENS HUMÖR: glad
DAGENS CITAT: vet inte
DAGENS ROLIGASTE: Hanna<3

Av Isabella Bergström - 28 december 2011 13:45

Hej! :) 

Nu var det typ en vecka sen jag blogga senast, men men orkar inte göra varje dag. Det är så drygt! :)

Byter header nu också, blir ingen julig precis men ändå!  

__________________________________________________________________________________________________

Fyller 15år idag jah!   hahahha


DAGENS VILL HA: Mera presenter

DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor & tjocktröja-klasskläderna

DAGENS FRISYR: Utsläppt

DAGENS LÅT: Jill Jonsson- Christmas tree

DAGENS PLANER: Käka tårta och öppna presenter

DAGENS SAKNAD: Emma, Sara & morris

DAGENS DUMMASTE: De som inte grattar mig xD
DAGENS MISSLYCKANDE: Hanna och jag säkert

DAGENS DROG: TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRTA
DAGENS KÖP: Idag får jag saker så blir inget köp idag ;D
DAGENS GODIS: Tårta?

DAGENS HUMÖR: skiiiitgla´
DAGENS CITAT: "Grattis"
DAGENS ROLIGASTE: Hanna<33



Bjuder på lite bilder! :p byxorna är skitmysiga! ^^<3

     

VI KOM, MEN INTE FAAN GICK DET, SÅ NU GÅR VI
 
Oh no, fjoooooooooooooooortis

 
mitt öga! :p
 
Jag och emma skulle sminka oss liksom wow vilken stark färg men jag lyckades faktiskt göra mig fin..tkr jag själv!
   




Hanna sökte på dessa och de är jättebra och är brunetter allihopa, go us! :D

Av Isabella Bergström - 19 december 2011 21:59

DAGENS VILL HA: sömn

DAGENS KLÄDSEL: 2 linnen, mjukisbyxor och munkjacka

DAGENS FRISYR: utsläppt vågigt, fint!

DAGENS LÅT: Christmas is all around - Billy Mack

DAGENS PLANER: sova

DAGENS SAKNAD: Hanna Arvidsson<3

DAGENS DUMMASTE: ingen :)
DAGENS MISSLYCKANDE: jag och Sara+säkert emma också

DAGENS DROG: morris
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: chips, ischoklad

DAGENS HUMÖR: skitgla´
DAGENS CITAT: (kommer inte på något :()
DAGENS ROLIGASTE: SARA<3

Av Isabella Bergström - 18 december 2011 18:45

300 FRÅGOR. 
1. 
har du vart kär? - aa
2. har du snusat? - nej
3. har du legat i sängen bredvid en kille? - japp
4. har du fimpat en cigg på nån annan? - ne
5. har du blivit slagen allvarligt? - ne
6. tar du droger? - nej, aldrig
7. har du pussat en tjej? - jaop
8. hatar du någon? - jaaaaaaa
9. älskar du någon? - always<3

10
. har någon av dina vänner svikit dig? - lite kanske, vet inte
11
. har du djur? - jao
12
. har du legat bredvid en tjej i sängen? - aa
13
. hatar du dig själv? - nee
14
. gillar du orange? - nja
15
. har du skämt ut dig för den du gillar? - ja varför skulle JAG inte ha gjort det
16
. har du en gris? - nee
17
. har du en egen plattång? - ja
18
. har du en bror? - ja, lillebror (: hah
19
. har du sjukt bra humor? - ja? :o hehe 
20.
 är du brunett? - OFC!<3
2
1. gillar du att stå i duschen flera timmar ? - ja eller jag står inte i flera timmar, inte ens 1 timme :p 
22. har du skilda föräldrar? - nej
23. har du sagt bög till en kille? - ja
24. har du sagt fitta till en tjej? självklart =) bästa kompisarna, iaf ena<3
25. har du fuskat? - vem har inte de?! :o 
26. har du teve på ditt rum? - inte just nu för flyttade ut den till brö-stugan..annars jaa
27. har du lunar? - nepp
28. har du msn? - ao
29. har du en syster? - japp, lillasyster (:

30. har du bruna ögon? - nepp
3
1. gillar du att fota? - aa om det är en bra kamera
32. har du sett dig själv brinna? - nä?
33. hjälper du dina vänner? - så mkt jag kan<3
34. gillar du tacos? - oh yes

35. tycker du att du är söt? - nje, men utan glasögon? - aa :D
36. tror du på äkta k
ärlek vid första ögonkastet? - ja 60% nej 40% :o
37. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - hihi aa
38. har du ätit sniglar? - nä, usch
39. äger du en locktång? - jaa
40. gillar du att tugga tuggummi? - mm
4
1. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - typ
42. hatar du falska vänner? - aa
43. hatar du någon nu? - jaaaaaaaaaaa :@
44. har du gråtit inför en vän? - ja, tror väl de!
45. har du sett någon dö? - ne, bara på film
46. säger du vad du vill? - aa
47.
 är du stor? - hahah ne
48. vad
 är ditt hela namn? - Anna ISABELLA Kristina Bergström
49. kan du tala spanska? - jao, det jag lärt mig i skolan på snart 3 år :)
50.
 är du kortare än
 1.60? - neje :D
51. älskar du sommaren? - jaaaaa
52. älskar du vintern? - jaaaaa
53. har du mer än 6 par skor? - japp
54. brukar du sjunga n
är du duschar? - inte jämt, men någon gång
55. har du hoppat ut från ett fönster? - aa, det var skitkul!
56. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jahaaru

57. gillar du att städa? - aa, när jag är på humör
58. gillar du att sova länge? - absolut
59. har du varit med om en olycka? - ne, inte vad ja minns x)
60.
 är du förvirrad? - oftast när jag kollar fb och allas relationsstatusar & kommentarer ;o
6
1. har du mer än 6 par byxor? - japp
62. gillar du att shoppa? - givetvis
63. har du varit i paris? - nej
64. gillar du ormar? - nej
65. har du lagat mat? - inte idag dag men annars, ja
66.
 är du klantig? - nje
67. har du foppatoffler? - Yes

68. har du mer än 20 låtar på din data? - ja, minst 200 kanske
69. sminkar du dig innan skolan? - ja, lite täckstift
70. har du träffat en kändis? - nä men kollat på 2 st ((:
7
1. har du busringt? - hehe aaaaaa
72. har du skällt på din bror? - mm mååååånga ggr
73. har du en vän som skiter i dig? - nä
74. har du velat göra saker men vågar inte? - ja ;/
75. sover du med nått gosedjur? - nej
76. har du åkt någonstans utan tillåtelse? - tror de
77. vill du bara bort ibland? - mm
78. har du tältat? - hihi japp
79. har du bränt dig? - ja
80. har du lekt med levande ljus? - hihi ja
8
1. har du lekt anden i glaset? - nä, vad är det? hört talas om det..
82. skäms du ibland? - jao
83. bor du i skåne? - nej
84.
 är du på sista frågan nu? - nej
85. spelar du något instrument? - ne
86. har du kul just nu? - njee
87.
 är du blyg? - ja elr ne, men asså det är komplicerat för jag är jätteblyg men mina kompisar är mera blyg..
88. röker du? - nej, blä
89. snusar du? - nepp
90. skolkar du? - nej
9
1. gör du frukosten själv? - ja 
92. har du varit på strippklubb? - ne
93. n
är grät du senast? - ingen aning
94. vem kan du prata om allt med? - Sara & Emma<3

95. har du solglasögon? - aa men inte på mig
96. vem pussade du senast? - Jonathan
97. vem kramade du senast? - Emma
98. vad
 är din högsta önskan nu? - Att morris ska gilla mig och vi blir tillsammans! ^^<3 :O
99. vad heter den hårspray du använder? - BOBBY´S Extreme strong hold spray

10
0. vem gillar du? - MORRIS + seriöst mindre nu än förut ;O
10
1. vilken färg har du på tröjan du har på dig? - ljusblå<3
10
2. känner du någon som heter niklas? - ja
10
3. har du bärbar dator? - yes
10
4. vad tänker du på nu? - min drömkille M<3
10
5. saknar du någon nu? - aa
10
6. humör för tillfället? - damp, pepperkakor o mamma förstör dem jag vill dela på mina fail:ade pepparkakor själv!
10
7. det första du gjorde imorse? - kollade mobilen om någon hade lagt ett ord på Wordfeud
10
8. vad åt du sist? - pepparkaksdeg<3
10
9. vad irriterar du dig på? - just nu mamma, alla som säger något till någon och tvärtom till någon annan
11
0. vem tänker du på just nu? - mr. right!
11
1. tror du att personen tänker på dig med? - nej :'(
11
2. vart reste du sist? - Sundsvall, till kusin
11
3. vad gjorde du igår kväll? - satt och spelade massor med olika spel på min PS3:a!
11
4. liknar du din mor eller far? - far
11
5. ler du ofta? - njae
11
6. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - har aldrig sett en fallande stjärna så vet inte
11
7. i vems säng sov du i inatt? - ingens, sov i soffan
11
8. har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - tror inte de
11
9. har du någonsin gråtit dig till sömns? - när jag var typ 3-4år
12
0. har du vaknat gråtande? - nej inte vad jag kan minnas
12
1. är du en glad person? - jaa
12
2. vad gör dig glad? - choklad, snygga heta killar 8-)
12
3. önskar du att du var lyckligare? - mm
12
4. kan musik göra dig glad? - jorå
12
5. vem hatar du? - blondie!
12
6. har du blivit sviken någon gång? - ja
12
7. gillar du skolan? - nee
12
8. värsta ämne? - NO, SO, Spanska
12
9. har du spytt i skolan någongång? - ne
13
0. är skolmaten god? - nä fyfan
13
1. tycker du om att plocka svamp? - näru
13
2. tycker du om godis? - ÄLSKAR det!
13
3. hur många gånger i veckan äter du godis? - varje dag! ChOkLaDkAlEnDeRn<3
13
4. äter du oftast nyttig mat? - (korv och mackaroner) aa   
13
5. tycker du att du själv är söt/snygg? - ibland
13
6. ger du mycket komplimanger till andra? - jag tänker inte så mycket, så ibland kommer det väl någon ((:
13
7. är du nöjd med ditt förnamn? - nä, har inte gillat det sen jag var liten.. Bella säger alla och så det låter bättre!
13
8. tycker du att du själv är smart? - nä fast jag är inte helt blåst! normal kanske, hittar inte ordet..
13
9. vad är det sämsta hos dig? - negativ och en STOOOOOR Besserwisser!
14
0. vad är det bästa hos dig? - att jag blir kär VÄLDIGT lätt! och då menar jag jätte x10000-lätt
14
1. har du bra självförtroende? - jorå

142. hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - typ 3, men sitter typ bara 2-3 ggr i veckan! Har mobilen<3
14
3. tycker du om att vara med tjejer? - jaa
14
4. känner du dina grannar? - mm
14
5. vad har du för färg på dina underkläder idag? - vit och lila
14
6. äger du några björn borg kalsonger/trosor? - jaa
14
7. hur många? - 2st haha som jag har fått av en kompis!
14
8. är du en björn borg-fjortis? - neej
14
9. gillar du skolan? - ne det kan man inte påstå
15
0. har du någon gång skolkat? - nej
15
1. Spelar du nått instrument? - ne
15
2. har du några tatueringar? - nej men vill ha någon som betyder något!
15
3. hur många gånger tittar du dig i en spegel per dag? - oj minst 10 kanske! ^^
15
4. tycker du om djur? - aa
15
5. någon som vill vara med på listan? - va????
15
6. brukar du sova? - ja
15
7. brukar du ta piller du inte borde ta? - ne 
15
8. brukar du röka/snusa? - nej
15
9. brukar du skada dig? - neee
16
0. brukar du klä dig i svart? - ja, vrf inte
16
1. brukar du lita på folk? - ja<3
16
2. brukar du skada dig med flit? - nej
16
3. brukar du drömma mardrömmar? - mm :(
16
4. brukar du ljuga? - nej.. oopps nu ljög jag, så ja! fast bara när det behövs
16
5. brukar du vilja dö? - jaa fast det är oftast för stunden
16
6. vad gjorde dig glad igår? - att jag vaknade upp med en underbar kompis bredvid mig och sedan bus med Jonte
16
7. vad gjorde du kl 08:00 imorse? - sov!
17
8. vad gjorde du för 15 minuter sen? - skrev ett ord på Wordfeud
17
9. det sista du sa högt? - (kommer inte ihåg men kan väl ropa på syrran nudå) NANNY
18
0. vad har du druckit idag? - Fruktsoda och sockerdricka
18
1. vad var det senaste du åt? - pepparkaksdeg
18
2. vad var det senaste du köpte? - en billig parfym
18
3. vad är det för färg på din ytterdörr? - brun träfärg
18
4. vad är det för väder hos dig just nu? - -0.4grader ute och det snöar<3
18
5. godaste glass-smaken? - päron
18
6. drömmer du mycket? - på natten, njae
18
7. vilket ämne är bäst i skolan? - musik & matte + lite hk
18
8. vilken är din favoritlåt just nu? - texten: "Hate that I love you" & musiken: "Drop it low"
18
9. vad ser du om du tittar åt höger? - min säng utan madrass xD
19
0. vad gör dig glad just nu? - mat, godis och prata med Sara elr Emma!
19
1. vad ska du göra här näst? - svara på nästa fråga, skita och sedan gå och äta
19
2. höger eller vänsterhänt? - vänster skriver jag med, allt annat gör jag med höger
19
3. humör just nu? - vill skratta men har inget att skratta åt!
19
4. favoritgodis? - Choklad<3
19
5. klädsel just nu? - svart strumpbyxor, beige linne och ljusblå<3 tjocktröja
19
6. hur många kuddar har du i din säng? - i min säng just nu ingen X)) när madrassen är där är det typ 4-10
19
7. morgon eller nattmänniska? - NATT!
19
8. bio eller promenad? - BIO 
19
9. stjärntecken? - Stenbock
200. vad vill du jobba som? - Bartender, frisör, dagmamma, konditor..
20
1. stökigt eller välstädat? - välstädat
202. kan du tänka dig att hoppa bungyjump? - nä
203. antal timmar sömn inatt? - 8 kanske
204. sov du ensam? - ja
205. sov hos dig senast? - Emma
206. ser du fram emot just nu? - duscha
207. vad vill du ha just nu? - varmt i mitt rum
208. vem vill du ha just nu? - Morris
209. vilken årstid
 är det nu? - vinter 
2
10. är du uttråkad? - mm
2
11. tycker du om någon nu? - mm<3
2
12. vem pussade du senast? - Jonathan

213. vem vill du pussa nu? - Morris
2
14. vad är ditt mellan-namn? - Anna och Kristina
2
15. vilken tid gick du upp imorse? - 11 typ
216. är du i ett förhållande nu? - nä ;(
2
17. är du lycklig? - nje
2
18. får man fråga varför det tog slut? - jag blev rädd
219. vill du ha ett förhållande? - jaaaaaaa
220. vem vet mest om dig? - Sara eller Emma, eller båda
22
1. bästa filmen du någonsin sett? - "Life as we know it" är en bra film men vet inte vilken som är bäst
222. har du haft sex med fler än 5 personer? - ne
223. har du någonsin varit full? - nej
224. har du testat droger? - neeeeee
225. hur många tabletter tar du dagligen? - inga
226. vad gjorde du för exakt ett år sedan? - körde bilspel med pappa och var hos farfar och busade me hunden Alice
227.
 är du rasist? - nee
228. har du helt svensk ursprung? - Tror de iaf!
229. vad hade du för betyg? - G och VG
230. vad
 är det bästa du fått på ett prov? - MVG
23
1. vilket ämnde var det? - NO & Spanska
232. har du fått IG på ett prov? - nej
233. har du spelat/spelar i ett band? - ne
234. har du mått jättedåligt psykiskt? - vet inte
235. har du skurit dig eller gjort illa dig på något annat sätt? - nee
236. har du sömnproblem? - nej
237. har du ätstörningar? - nepp
238. vad gör du n
är du mår dåligt? - har tråkigt och är sur
239. har du varit otrogen någon gång? - nepp
240. har någon varit otrogen mot dig? - tror inte de?
24
1. är du stolt över dig själv? - jorå
242. vad
 är det bästa med dig själv? - att jag är snäll? inte vet jag
243. vad får du ofta komplimanger för? - ingenting
244. har du lätt att få folk att skratta? - nej det fattar ju ingenting B-) haha skämta men nej
245. har du några talanger? - vara onormal
246. vet du om någon
 är kär i dig? - ja
247. vet du om flera
 är kär i dig? - nej 
248. hur mycket väger du? - 48,8kg senast jag vägde mig
249. vilken storlek har du på kläderna? - xs
250.
 är du singel nu? - mm
25
1. är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - ja
252. n
är hade du sex senast? - -.-
253. har du haft oskyddat sex? - -||- 
254. har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja

255. har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - aa
256. har du hållt på med någon för att göra någon annan avundsjuk? - ne, tror inte de
257. somnat gråtande pga k
ärleken? - nej
258. har du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? - nej?
259. har du någon bästa vän? - jaaa SARA & EMMA<3333333333333
260. kan du vara dig själv med dina kompisar? - klart!
26
1. sista du gick på stan med? - mamma kanske
262. har du eget rum? - jao
263. har du egen dator? - jajamen
264. har du trosor liggande på ditt golv? - måste gå och kolla! nej ((: haha
265. får man plats många i din säng? - jarå om man är kort och smal! :)
266. har du glass hemma just nu? - tror de
267. fler än en toa? - ja
268. badkar eller dusch? - dusch x2
269. har du egen balkong? - nej
27
1. vad har du för mobil? - Sony Ericsson Xperia Arc
272. senaste film du såg? - Vi hade iallafall tur med vädret IGEN
273. senaste låt du lyssnade på? - Justin Bieber - Mistletoe (ingen jag brukar lyssna på)
274. vad står det i ditt äldsta sms som du har i inkorgen? - Vart är du?
275. har du duschat idag? - nepp ska göra det efter dessa frågor
276.
 är du en svartsjuk person? - johoo
277. kommer du bra överens med din familj ? - nee
278. har du några syskon? - mm

279. hur många barn vill du ha? - 2st
280. namn på barn? - Felicia & Oliver
28
1. hur vill du dö? - när jag sover?
282. hur ser ditt liv ut om
 15 år? - ingen aning!
283. antal saker du ångrar? - för många 
284. vad har du på dig nu? - tjocktröja, linne och strumpbyxor
285. har du bytt stil någon gång? - ne
286. vem
 är din förebild? - Shakira när jag var liten..
287. är du allergisk mot något? - nje
288. tror du på gud? - nee

289. är du vegitarian? - nope
290.
 är du olydig? - minimalt
29
1. har du varit med om ett stort gräl? - nje
292. har du slagit någon ner till marken? - ne
293. vem spottade du senast på? - inge
294. varför? - varför inte? - har inte gjort de
295. brukar du ha matkrig? - nej
296. vad ska du göra i framtiden? - ha mycket pengar
297. vad var det senaste bästa köpet? - ögonmask sån man har för ögonen när man sover!
298. brukar du äta alvedon? - nej

299. varför? - varför inte? - för jag kan inte svälja tabletter, jag klarar inte av det!

300
. var du ärlig nu? - Ja

Av Isabella Bergström - 18 december 2011 14:00

DAGENS VILL HA: Mat

DAGENS KLÄDSEL: Strumpbyxor och linne

DAGENS FRISYR: Uppsatt i en lös knut

DAGENS LÅT: Mange bjuder - Mange Makers

DAGENS PLANER: byta header, blogga, städa rummet och äta

DAGENS SAKNAD: Sara & Emma<3

DAGENS DUMMASTE: Ingen än så länge
DAGENS MISSLYCKANDE: Ingen ännu

DAGENS DROG: Wordfeud
DAGENS KÖP: Nada 
DAGENS GODIS: typ chips

DAGENS HUMÖR: glad oh kär 
DAGENS CITAT: Det är mer snö på facebook än det är ute (gammalt dagens)
DAGENS ROLIGASTE: Lillen xD

 
pappa & jag skitliten
 
Zeb & jag liten

Av Isabella Bergström - 8 december 2011 21:03

DAGENS VILL HA: Luciavakan nu inte om en timme!

DAGENS KLÄDSEL: Onepiece for the night

DAGENS FRISYR: Två tofsar just nu men sen blir det nedsläppt eller en bulle

DAGENS LÅT: Julsånger

DAGENS PLANER: Packa till luciavakan och partyyyyt ^^ ah skitkul!
DAGENS SAKNAD: Morris<3

DAGENS DUMMASTE: Blondie
DAGENS MISSLYCKANDE: -||-
DAGENS DROG: musik, alltid!
DAGENS KÖP: nada
DAGENS GODIS: klubba + ngt mer snart

DAGENS HUMÖR: SUPERGLAD och förväntansfull
DAGENS CITAT: Ser det ut som att jag bryr mig; Emma
DAGENS ROLIGASTE: Emma


Av Isabella Bergström - 6 december 2011 19:13
DAGENS VILL HA: Spa-mys med mina älsklingar<3
DAGENS KLÄDSEL: Tunna mjukisbyxor, vitt linne och blå tjocktröja
DAGENS FRISYR: Nedsläppt
DAGENS LÅT: Drop it low-Ester Dean ft. Chris Brown
DAGENS PLANER: Bli klar med SO-berättelsen
DAGENS SAKNAD: Morris!<3 hihi
DAGENS DUMMASTE: Brorsan
DAGENS MISSLYCKANDE: Blondinen
DAGENS DROG: Musik! min nästnäst bästa vän..
DAGENS KÖP: Macka, juice & tuggummi
DAGENS GODIS: Choklad från chokladkalendern ;)
DAGENS HUMÖR: Less o rätt glad!
DAGENS CITAT: "Men din mamma är väl inte snygg?":Sara
DAGENS ROLIGASTE: Sara<3

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards