beeeeella

Alla inlägg under maj 2015

Av Isabella Bergström - 7 maj 2015 18:47

This picture speaker to me...^


Alla människor är dålig på något, vissa på nå litet, vissa på jättemycket, vissa på nå stort och vissa på jättelite saker men det finns även de som gör om de dåliga till något bra. God bless them!


Jag är dock den människa som är så dålig på jättemycket eller ganska stora grejer/saker här i livet.

Jag har gjort så dumma och stora fel mot allt och alla tror jag. Men förhoppningsvis har jag ändå på nått sätt visat nån gång att jag älskar dessa människor. Min familj, pojkvän och vänner.. 


Ser många citat som: "Du ska inte ångra det du gjort, du skulle ångra de du inte gjort" eller nå sånt men så är det verkligen inte för mig.. Jag ångrar massa saker jag gjort, småfel som det blivit en stor grej av.

Stackars er som känner mig, för jag är en jättedålig person..


Jag försöker göra bra saker och en sak som är bra är väl att jag vill att alla ska va glada och nöjda med olika saker men de dåliga är ju självklart att JAG klarar INTE av att göra de. Visst vissa säger till mig att man kan inte göra alla nöjda och glada men på nått sätt tycker jag att man borde kunna göra de.


Jag har inte varit så närvarande eller knappt närvarande alls i mina vänners liv på senaste tiden, alla mina vänner! Varför är jag så dum i huvudet och inte har varit de för? Jag delar inte upp min kärlek till alla utan ägnar den åt en person som verkligen gör mig sjukt lycklig och gör så jag bara drömmer så stort om framtiden!<3


You birthdaygirl, du är/har varit min twinsister så länge, vi är så lika men ändå olika! Jag älskar dig fortfarande så galet mycket!
You my beautiful barbiegirl, dig har jag alltid älskat så oerhört länge! Du är en underbar människa! <3
Åh du, min Boss du är envis lika som jag. Jag älskar dig bara, du måste förstå de! <3

Till er alla jag har gjort fel, många fel och jag ångrar dem. Jag bryr mig om er sjukt mycket allihopa även om det kanske inte syns så väl!  

I just want you to know that I still love you girls and think a lot about you!<3


I need to learn this...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards