beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 30 april 2013 19:36


Det råder inte gott i Norra Långhed..och nu kommer ju vi så då blir det ännu värre! haha jag fattar att ingen annan förstår dehär än vi men skitsamma för det är vi som har så jävla kul! SE UPP I LÅNGA-HEDS-BACKEN XD hahaha
 
Love to you Agnes, Sara & Jennie!<3

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 30 april 2013 09:13

Finely så kör jag svenska talet..väntar nu på att dom innan ska bli klar sen är det nog min tur ;) lite nervös men jag tror jag kan min powerpoint utantill xD hehe Sen engelska i 80minuter typ :D


Sen äre bara hem och baka för Emmiz kommer och partar..skojja inte partar men vi fikar och kanske åker och kollar på någon tråkig majskase som kanske har boys runt omkring sig XD hahahah höööörs!

 

Av Isabella Bergström - 29 april 2013 23:17

Vi sprang/powerwalka 7km och det tog 58minuter fast vi stannade hos min faster och drack vatten och träffa Dante sen fortsatte vi :D Skitkul fast det regnade lite smått först sen började det spöregna och blåsa för fullt så då var det mindre kul men hoppet fanns självklart kvar ;)

 
När jag kom hem fanns det ingen banan så då blev det müsli, russin och mjölk och har ingen aning om det är nyttigt eller så men jag äter det aldrig, det är nästan inte gott(tyder stort på att det är nyttigt om det inte är gott, HAHA) och det är müsli och JAG TROR att müsli är nyttigt XD

Emma gjorde havregrynsgröt när jag åkte och det är väl kanske nyttigare men hade jag ätit det hade jag varit tvungen att ha 7kg socker och lite mjölk för annars är det inte gott ;)

haha känner mig smart! nån som håller med om att jag är smart ?! ...anyone..you...but you, no..no okay
   
Nu duscha iallafall! ;P

Av Isabella Bergström - 29 april 2013 19:56

Nu tar jag moppen till Emma så springer vi Uvasen runt! :D

   

Av Isabella Bergström - 29 april 2013 18:14

Veckans låtar!!! 
aa shit dessa grabbar är ju hur söta som helst!!! och singlar 


Första gången jag klickade på deras musikvideo Kangaroos störtdiggade jag dom direkt, dom dansar och sjunger asbra ju, iiiii   

En intervju som Expressen gjorde med dem ---> här!


Deras låtar :DDDD


Deras andra låt!

Av Isabella Bergström - 29 april 2013 10:09

DAGENS VILL HA: Rast xD

DAGENS KLÄDSEL: typ rosa byxor, grönt linne, grön kofta

DAGENS FRISYR: Utsläppt

DAGENS LÅT: On my way - Björnbröder

DAGENS PLANER: Gå i skolan, springa med Emma och kanske Sara :)
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag - Imorse när jag sminkade mig alldeles innan jag skulle springa till bussen så var jag ganska trött så när jag använde mascara så körde jag in hela borsten i ögat XD HAHAHA

DAGENS HUMÖR: Glad och rädd xD haha

6km

Av Isabella Bergström - 28 april 2013 23:45

Kolla vad söt syrran är på den här bilden..det ser nästan inte ut som henne heller för hon gör en sån annorlunda min hon inte brukar göra  Between så var vi USA-systrar idag med USA tröjorna xD haha

Dagen look var väl när jag åkte bil i mer än 3 timmar..hehe Utan smink om ni undrar fast det är jag nog på nästan alla bilder..i think! :)

Japp trion var ute och sprang Uvasen runt, aa vi sprang hela tiden..HAHA nä nu skojja jag rejält, det var ju 6km så vi kanske gick 4km och joggade 2km eller hälften-hälften..Men det blev att vi gick när det fanns så mycket att prata om..vi kom fram till, eller dom kom fram till: Blame Bella it´s the best! XD hahaha fast dom skyller inte på mig att jag gjort sönder en vas eller nå sånt utan roliga undanflykter ;D Det är bara kul, sötsakerna min<3

Japp imorgon ska jag och Emma iallafall springa rundan iallafall..Sara också om hon kan :D


Slitna brudar ;)

Av Isabella Bergström - 28 april 2013 13:56

Nu har jag packat klart och ska bara gå på toa så åker vi hem till Alfta sen och vi kommer hem runt kl 6 och då blire ut och springa med mina babes Emma och Sara! <3 Har haft en skön helg hos mormor och morfar men nu back to school typ och pluggandet -.-'


Dagens outfit: I wear a smile!
 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards