beeeeella

Alla inlägg under november 2014

Av Isabella Bergström - 24 november 2014 13:34

Det är måndag och skola igen... drygt som faaan
haha insåg att förra måndagen också var såhär dryg XD

Lyssnade på denna låt imorse när jag åkte buss till skolan samtidigt som jag läste och då hakade jag upp mig på låttiteln - Irreplaceable, alltså på svenska - oersättlig. Jag tänkte att min underbara pojkvän skulle få höra låten för den var så fin, så har jag kollat upp texten nu för att se om jag kände exakt så men det var inte nån gullig kärlekslåt, den handlade ju om att hon inte ville att killen skulle tro att han var oersättlig och att han skulle typ packa väskan och åka...och att hon kan få nån annan när som helst.... HAHAHA oops, vilken tur jag kolla upp texten  fast jag har lyssnat på låten miljoner gånger förr så minns jag inte texten xD

Av Isabella Bergström - 17 november 2014 15:02

Musik är underbart och nu är min kära vän Lotta på bra humör, hon skrattar iallafall och det var ett bra tag sen hon gjorde de!  
-Markoolio gör mig alltid på bra humör!: Lotta

Av Isabella Bergström - 17 november 2014 14:35

Skolan suger!       

Bajshumör!   


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards