beeeeella

Alla inlägg under februari 2011

Av Isabella Bergström - 15 februari 2011 21:00

Heeeej    Denna dag så fick jag o Sara inte spela pingis nå mera..   Idag när vi "jobbade" så fick vi rast lite före lunchen och då fick vi gå upp och spela pingis på gymmet jag & Sara och efter en stund så kommer nån upp och tittade på taket och sa att det hängde väldigt mycket och de sa Sara när vi kom in också men tänkte inte mer..   Så då fick vi gå ut för taket höll på att rasa för det var så mkt snö. När vi gick ner sa Anders att vi fick gå och äta lunch så vi gjorde det och efter en liten stund kom nga upp och tittade på hur det hängde ner och då kom de på att gym-taket satt ihop med matsalen så då fick vi gå från matsalen fast jag tror vi han äta upp men var tvungen att skynda oss att diska!    Innan lunch så hängde vi med o handla lite och gjorde lite arbetsordrar och reservdelar. Efter lunch tog vi en massa artikelnummer som var markerade med grönt till datan sen skrev vi inte det och sen skrev vi ut det och satte det till rätta, hela eftermiddagen och vi fick lära oss att skyltdockan hette Urban och han var hälften kvinna och hälften man. Hans överkropp+händerhuvud=kille och armar+nederkropp=tjej! hehehe Lägger ut bild på lapparna vi skrev ut fast med annan text.. ((: Chaaaa!  <3

  

Urban ;))

  

Prao:Bella står det på lappen

   Närbild   

Av Isabella Bergström - 14 februari 2011 20:37

Heejjhejj!    Idag är det Alla  Hjärtans Dag!     Det var även första dagen på min och Saras prao - Bilmetro    

Vi fick en lapp och på den stog det vad för saker vi skulle hämta från olika hyllor m.m det var roligt, sen kartonmonstret som åt kartonger   så såg monstret ut nästan fast grön hihih ^^ Sen fick vi leta reda på en massa serienummer? och lägga i en annan låda och bocka för och bokföra? det andra också. Vi gjorde så gott vi kunde att vi hade tid att spela pingis på lunchrasten och några minuter innan vi skulle gå till bussen    Föresten så rita vi och lekte med lego och vi går i 5-6 enligt någon, (han trodde de för hans son är så lång och går i 7:an    hehhe men det första vi gjorde var att sätta på oss en varsin jättevarm, skön och fin Bilmetro-mössa som vi fick av Anders!    Då slipper Sara frysa imorgon när vi ska vänta/gå på/till bussen ;))))   heheh bild på oss i mössan! Riktigt snygg blev vi =) Tror Sara sover o klockan är 21.07 och hon la sig halv 8!!!!!!!   

Puss ;**<333

   Fint? jaa C:     Får se vad som händer imorgon på jobbet..   

Av Isabella Bergström - 9 februari 2011 19:22

Hej    Skriver ett litet schema över det jag har gjort denna veckan:

Måndag: Amanda hade sovit över hos mig och vi börja titta på film; Tonårsliv med Lindsay Lohan.   Vi sminkade oss själva som vi aldrig skulle ha på oss en normal dag eller om vi skulle gå utanför huset!   

Tisdag: Var och med Sara träna lite på engelskan och kl: 18.00 så började en konfa-träff och där lekte man och sjöng och skojade och massor av kul!   

Onsdag: Idag hade man bl.a HK (hemkunskap) gjordeen varsin Bonn-omeltett sen när man kommer hem så blir det samma sak fast inte ihopblandat fast då gör jag samma sak som vi gjorde på skolan för att visa dem vad vi hade gjort.    När jag kom hem så var pappa hemma för då hade han fått magsjuka, så brorsan & pappa e sjuk och jag vill inte bli sjuk så håller mig i mitt rum..   När jag skulle hoppa av bussen så var det en röd bil som hade kört rakt över vägen från våran väg, klantigt! (Y) heheh fast jag vet att det är halt men då kör man sakta och tar det lugnt, fast det kan inte jag nu! Måste på toa nu men orkar inte fast jag måste springa. Chao!  Pööözzz <3333 PS. Krya på er alla som är magsjuka eller något sånt!   



Av Isabella Bergström - 5 februari 2011 11:58

Heejj! Denna vecka har gått rätt så fort tycker jag, är ledig på måndag p.g.a lärarna ska göra något och då börjar vi inte förens på tisdag!    och sedan går vi bara 4 dagar sen vecka 7 så ska man praoa på Bilmetro med Sara.. hahah kommer bli toppen, efter de så går man i skolan i 2 veckor och sedan är det sportlov! (Y)

aja hoppas jag hinner lägga in lite bilder senare! :D Kram ;**<3333


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards