beeeeella

Alla inlägg under september 2010

Av Isabella Bergström - 30 september 2010 21:14

Hallå! Sen igår! Efter skolan så följde man med Sara hem och typ åkte lite fyrhjuling! Vi gjorde väl något mer också men det kommer jag inte ihåg! Jo jag testade Saras mössa och hade uppsatt hår så jag såg flintskallig ut så vi skratta och båda palla inte att stå upp längre så vi ramla på golvet samtidigt! Efter de så gick vi hem till mig och försökte sjunga Singstar fast det funkade inte på minitven! ;( Sen satt vi vid datan och Sara hjälpte mig med engelskaläxan! ") Cyklade väl med pappa, Molle & Anja efter det också! Sen la jag mig! =)

Då var denna dag slut..



Idag..Vaknade man och klev upp och satte på sig kläder och slängde i sig mat! Sen stack man till bussen! Åkte till skolan och idag är ju sista dagen med 50-öringar! ;O så handlade upp de i kiosken jag. Sedan hade vi 2st lektioner för bildläraren var borta.. Så håla tlls lunch! Kuuuuuuuuuungg.. B-D Sen lunch och satt och åt i typ en halvtimme bara för Emma skulle äta mera nu.. Sen så hade vi SO-Film och sedan så blev det hemkunskap och vi bakade Pizza! Inte så jätte gott, men okay! Sen åkte man hem och satte sig framför TV 2 sekunder sedan läxan, efter de så kom väl farfar och Alice, lekte lite med Alice medans de var borta! Sen cykla med pappa o Molle. Senare kommer väl Putte också! Go natt! :) <3

Av Isabella Bergström - 30 september 2010 16:58

Hallå! Skriver ett inlägg för gårdagen och lägger in veckans låt! =)

Lägger inlägget snart! :)




Av Isabella Bergström - 29 september 2010 09:07

God Morgon! :) Idag har vi sovmorgon så börjar inte före klockan 09:50 och då har vi engelska så ska snart åka till skolan! =D Fick panik i morse men då kom ju mamma och sa att det var sovmorgon! Jobbigt! :o Aja nu ska jag dra till skolan! 

Ses.. (y' Hihih xD

Puss & Kram ♥

PS. Kommer nog veckans låt idag! 

Av Isabella Bergström - 28 september 2010 21:58

Tjena! =) Idag så klev man upp och gick till bussen och slapp idrotten för den SKULLE vara 1½ timme lång, och då skulle jag inte hunnit med bussen till Edsbyn för det var DM i fotboll och då fick jag ha matte med 8:1 istället. Fast vi var typ några flera tjejer! :) Kul var det iaf fast tjejerna förlorade med 5-0 och killarna förlora med 9-1   , och Evert tyckte tjejerna spelade bättre än killarna!    På morgonen när vi skulle välja nummer så vela jag ha Nr.12 men hittade inte det och då kom Linnéa och sa att hon skulle ha Nr.12 och då sa jag att det inte fanns och då gick hon ändå och leta och hittade det!!!! Fy dig Linnéa.. ;O hihi >.< Hon tog det bara för Coffes skull! ((: hehe kul iaf.. Sen så åkte jag hem och var helt slut. Jag bara satte mig framför TV och orkade inte röra på mig och mina ögonlock bara ramlade ihop för jag höll på att somna! ;O Jäsp.. Sen efter ett tag så kom pappa hem och gjorde mat och medans han gjorde mat så snabbduschade jag för efter maten blev det KU! =) Kuuuuuuung B-) Åkte dit och spela bilspel och pratade lite om privata saker! Tack Sofie, Marre, Emma, Sara H m.m för stödet! :D   


Kommer en veckans video någon dag snart! :)

Men först en bild på tröjan jag och Sara målade men ansiktskritor! ;) Älskar dej med Sara N<3


  

Bilder · Chill · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 27 september 2010 19:49

Tjena! :) Idag så klev man upp och duscha och slapp äta frukost för det fick jag i kiosken för det får man där på skolan. Stod där med David Borg. Hade faktiskt kul.. Bus!    Efter skolan så följde jag med Kajsa hem och gjorde lite läxor. Vi hade kul med ..... =D heheh XD Sedan så cykla vi till mig och tog kort & hade mera kul förstås.    För en liten stund sen så följde jag med hennes en bit efter vägen för det är mörkt! och cykla hem sen så nu sitter jag vid datan. Ska gå och kolla hur kökssoffan blev som pappa gjorde av en säng från brystuga.. Han skulle lägga dit någon madrass eller nå, men när han hämta den så satte jag mig här! =) Spännande, efter det så ska vi gå en sväng med Molle & Anja  


Ps. Det här (   eller   ) den där set ut som Emmas laktostablett som hon tog när hon skulle få smaka kladdkaka av mig i fredags! 

Chao bitches..   <3

Av Isabella Bergström - 26 september 2010 22:19

Hallå hallå alla bloggläsare!   


Idag så vaknade jag 10:15. För jag hade suttit vid datan till 02:15 eller nåt sånt. Så jag klev upp och skulle ta mig något att äta fast i stället så gick jag in till köket och bara vände och satte mig sedan framför tven med pappa. Efter jag hade ätit frukost började jag och Nanny storstäda i NYA vardagsrummet och plockade bort så mycket av hennes grejer till hennes rum på övervåningen så det är ganska tomt, om man jämnför hur det såg ut innan vi gjorde någonting. Sen åt vi väl lunch eller nå. Och efter de så kom Jossan och vi spela lite NHL10 och jag vann 2 st/3.. Sen gick vi ut till kaninerna och gav dem vatten och pellets och sen så cyklade vi och leta efter typ maskrosblad till dem och la det i en platspåse.    Åsså gav vi dem lite av det då också. Sen gick vi in och spela Guitar Hero (stavas). När hon hade varit här ett tag så åkte mamma och syrran på Musikalen Annie! Den e jättebra. Fast de fick betala för att se, men jag såg den med skolan för högstadiet fick se den gratis! =) Kuuuuung!! 

Sen runt 20:00 så hämta vi in kökssoffan som var ute i (brystuga) och när Jossans mamma hade kommit så bar vi ner syrrans säng så hon fick sova i en egen säng. 

Aja nu ska jag lägga mig! =) Go natt ^.^<33

</3

Av Isabella Bergström - 26 september 2010 00:43

How hard can it be

How long time can it take

Do you even know that I'm existed anymore

I want you

But who do you want

Me or her

I still love you and I maybe never gonna let you go

<3


 

Av Isabella Bergström - 26 september 2010 00:00

Tjaba.. dag så klev man upp typ kvart i 9. Först faktiskt, ingen hade klivit upp än fast jag väckte typ pappa när jag skulle gå på toa för fötterna fastnade i golvet på något sätt och det hörde. Jag som tänkte smyga bara!    Sen gick jag och åt en riktig frukost. Därefter så satte jag mg framför datan och pappa ladda hem Fifa11 till min PS3a så den ladda när jag gick till pappa! Sedan bestämde vi oss att sätta oss och titta på en film och först så sa jag att vi skulle snurra sängen så den stod åt andra hållet och byta sängkläder, så den blev fräsch tills vi skulle spela Fifa11 och titta på filmen. Innan han började ladda hem spelet så gick jag ut till kaninerna och städa åt dem och gav dem mat och pellets! :) Sen när jag kom in så hade han börjat ladda hem den.    Sen sa han att det skulle laddas ned medans vi såg filmen med så blev det inte, utan vi börja spela sedan filmen: The last shot 

Den började med att 2st blev skjutna i början! :O aja sen så började vi spela lite Fifa igen sen blev det Navy CIS! och nu sitter jag bara här och lägger in bildbomb på Bilddagboken - Gamla minnen med tjejerna en klass under!  


Ps. Lägger ut några bilder på Bästaste vänner! <3 Puss & Go' natt ><>^<><

  (Kanske kommer en liten film på mig när jag dansar Zumba hos Marre, lite dålig kvalité också..)


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards