beeeeella

Alla inlägg under juni 2011

Av Isabella Bergström - 27 juni 2011 23:30

Tjaaaaaaba  

Sommarlooooooooooooov i högst grad =) Tranan-skumdisco!!! fredagen efter skolavslutningen. B-)

Veckan därefter må-to konfa-läger roligt var det faktiskt och sen denna vecka må-fr så ska vi träffas dagar med ledare och konfirmander så på söndag så är det konfirmationen med då skulle det regna tror jag :) 

Imorgon så slutar vi 3 istället för 5 så blir väl att bada efteråt med mina baaaaabes (: Tja rå!  <3 

Av Isabella Bergström - 19 juni 2011 19:15





Lägger nu in lite bilder från idag först sen kommer nog på skolavslutningen, med Sara och Emma hos Sara och några videoklipp =) Enjoy it :D <3
   Mitt fina högra öga med mascara på ögonfransarna ;)Typ dagens o gårdagens outfit, leopardmönstrade pyjamasbyxor, rosa tunika med text ADORE ME, svarta strumpor med röda hjärtan och ibland högklackat med     Gullig ibland sörru     Närbild på ögat uppifrån ;**<3

   Helluuh ^^    Knasfnas,, ooooooooooseriös!!!! B)))))

   Sara + Emma + Bella(jag) = <3   Emma och jag i coola skinnjackor(som är försmå för oss båda) innan vi åkte till Sara    Emma i en cool stil och sin egna kamera Nikon ^^   Jag i kanske en cool stil fast ingen kamera ;/   tjeeeeena ;)   Crazy Sara<3 men också cool kläder, skinnjackan är hennes mammas och den jag hade var min lillesyrras stl. 146 (Y)   På en sten mitt på gräsmattan hos Sara ;p   Närbild typ så gulliga vi är <3  -||- <3   många olika poser blir det..   Göm oss      Låssasskratta kan vi ju också försöka med! Gick det? jo visst första gången =D

   Sist kommer en bild på Sara, Bella & Emma på skolavslutningen.. Se så fina vi var! Älskar er baaaaaaaaabes<333333

Av Isabella Bergström - 4 juni 2011 20:30






                                                               

Jag tror att jag är käääääääääääääär i Ulrik Munther!! <33333333333333333333 

Han sååååå gullig, söt, snygg, het och asbra på att sjunga <3333333333 Puss, oh hjälp mig...!











❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards