beeeeella

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Bergström - 27 februari 2013 21:15

 
Nu har jag packat klart väskan och vägt den med handbagaget och det blev 16,6kg :) hejdå <3

Bilder · Love · Resor
Av Isabella Bergström - 26 februari 2013 20:45

Började 8 men matteläraren var fortfarande sjuk så då satt jag, Lotta och några fler på en bänk i en timme och bara satt där och stirrade rakt ut i de tomma korridorerna på Torsberg 


Sen kl 9 pratade polisen  om tobak, alkohol och narkotika i Aulan så jag satt där och höll på att somna i slutet för jag orkade inge mer..nä men jag rör ju inget av det och kommer förmodligen aldrig göra det heller så då vare bara jobbigt att lyssna 


Därefter hade vi lite lite engelska och sen slutade vi alldeles innan 11 så jag och Lotta(har också gjort inlägg om dagen på sin blogg) drog till Nya Konditoriet och fikade så mycket vi kunde tills Emma slutat Hon har ju praktik där nu..Sen gick vi iallafall på Åhléns och fick oss en varsin gratisparfym från DonnaKarenNewYork i miniform. Den luktade rosor och inte så jättegott tyckte jag iallafall, men jag kommer nog använda den ändå för så illa luktade den inte Sen träffade jag och Emma på Rozin på Alftaskolan och hon agerade DJ i kiosken idag!


Päron mer x2, ett wienerbröd(ej med på bild), en rosa macaron och en choklad-fluff-kräm-muffins XD haha
 
Jag och Lotta = väldigt glada
 
Har Emma förgiftat festisen eller något bakverk??? ;o haha Lotta vad äre med dig egentliten? ;D HAHAH
 
Rozin - the DJ ;)
 
The parfym ;)
 

  Nu ska jag nog duscha, göra lite svenska och sen packa klart för imorgon natt typ så drar jag, Emma och Sara till Egypten i en vecka så jag tror inte jag kommer kunna blogga men om jag lyckas få tag på internet ska jag försöka blogga!   wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee

Bilder · Borta iaf · Chill · Dröm · Hemma · Love · Resor · Skolan
Av Isabella Bergström - 26 februari 2013 15:07

Nu är det inte alls långt kvar tills vi åker..vi går i skolan imorgon sen på natten till torsdagen drar vi mot Arlanda! ;D

iiiiiiiiiiiiiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ooooooooooooooooooooooooh yeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah


Ligger i Emmas soffa och hon i sin säng och typ sover?! ;p haha måste väcka henne isåfall för vi ska ta spruta del 2/3 om 20min! ;o hoppas det inte gör ont denna gång "/ som om det skulle hjälpa xD haha aja..men.. see you in paradise Sara! <3

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 25 februari 2013 22:00


Emma, Sara, Bella
E.B.S
E.S.B
S.E.B
S.B.E
B.E.S
B.S.E
     
 
 

Av Isabella Bergström - 25 februari 2013 21:15

 
Jag satte mig framför tv i mitt rum och såg sedan min väska på golvet och tänkte jag måste packa ur idrottskläderna men fy vad jobbigt då sen jag kom på att jag hade ett brev i väskan som jag fått imorse på bussen av Saris! :D Jag har gått och tänkt på det hela dagen att jag ska öppna det men inte har de hänt...så jag flög på väskan och bara ryckte(röck) tag i den så jag kom åt brevet och kom på mig själv med att le jättestort  

Älskar dig bruden..ska ta och öppna brevet nu ;D

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 25 februari 2013 12:00


Jaha började 10 över 10 och hade typ en timmes svenska lektion sen blev matteläraren sjuk så då fick vi äta och idrotten börjar 13:30 -.-''''' Jag och Lotta som fick extrauppgifter på matten för vi är så smarta ^^ haha

Av Isabella Bergström - 24 februari 2013 23:15

Ja denna dag har jag städat mitt rum, duschat, packat åtminstonde halva väskan typ och busat med min sötaste kusin som jag inte träffat på länge<3 Skulle mysa med Emma och Sara också men jag kunde inte för hos mig skulle vi ta in två extra hundar och typ göra dom "vana" vid vårat hus..vi kommer ha dem ett tag framöver :D Akita och Wille, Jonathans hundar och Wille sover i mitt rum, Akita i Isaks  


Jonathan<333
 
ååååh sol och blå himmel idag! Våren är påväg..eller? ;D

Action! Jonathan vs. Nanny :D

Framtida innebandyspelaren min<3

Wille (:

Akita :)

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 24 februari 2013 17:47


haha really happy

HAHA så har man ju gjort några gånger :p

Vafan det måste jag testa med en ny kaffebryggare XDDDDDD

:o

Min tröja ligger inte kvar på bänken -.-'
 
HAHAHAHAHAHAHHA


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards