beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 17 oktober 2012 22:38

 

~ I'm the girl that always has her phone in her hands, headphones in her ears and that one guy one her mind ~

 

Not anymore...I think :( fml </3

Av Isabella Bergström - 17 oktober 2012 22:30

Haha just nu ploppar det upp en massa bilder på hockeykillar från bollnäs för en massa folk gillar bilderna så jag ser dom och jag har märkt att de flesta tycker om cola och kött så det är väl "the typical hockeyspelaren"s favoriter sen så är det ju killar allaihopa och de bor med sin mamma, pappa och syster. Alltså alla har en syster, bara en. Vad är det med Bollnäs att bara vilja ha en son och en dotter... juste det vill jag också kom jag på xD hahah men iallafall. lite sjukt ju

 

En annan sak: Bollnäskillar har snygg handstil eller asså de skriver snyggare än mig(även om det inte finns många som tycker JAG skriver snygg, inte jag heller direkt men tydligt skriver jag tycker jag) och de skriver verkligen snyggt!! :O insane ju tror jag inte sett en kille skriva så snyggt förut om de inte är typ vuxna eller så. HAHAH jag är sån onödig fakta men det har ju min bror också så nå släktgener finns det väl.. men mitt är intressant om man ska jämföra med honom...

 

Sen det bästa...baradadadadaaaaaaaa nä skojja men jag går ju på Torsberg så går man i korridorerna eller vad det heter och möter man killar så luktar dom asgott no matter what hur dom ser ut och ja många snygga, många fula..enligt mig. Men jag kollar på dom oftast och är han snygg "letar jag" efter parfym är han ful kollar jag bort och blir överraskad om han luktar gott! Asså förstår inte, killparfym luktar typ inte gott på flaska? men på killar? haha tycker ni också de?

Vad tycker du? KOMMENTERA!<3

Av Isabella Bergström - 17 oktober 2012 19:16

Hahaah bara för att du är så söt i min hjälm!  

 

Av Isabella Bergström - 17 oktober 2012 19:10

Ligger i sängen och kollar på hart of dixie på en hemsida, senare blire väl Glee och testa nya ansiktsmasken!


You don´t want to know what´s happen today, so I don´t tell ya ;)

Kaos i klassen säger jag bara :O

Av Isabella Bergström - 16 oktober 2012 22:45

Imorgon är det matteprov och på förmiddagen är vi på Heden och då ska vi gå på studiebesök på någonting med glas, återbruks-blablabla och jag kom två i en mejl-tävling så jag ska få mitt pris där, vad det nu kan vara :o

Nu har jag gjort Sara svenska? och hon min svenska. Jag skulle översätta från engelska till svenska och hon skulle ju skriva en novell så ska läsa den nu :D Sen sova.. I helgen blire storbakning med kussen, sen måste jag byta dag att stå i hockeykiosken också för jag är i värmland på höstlovet och jag tror inte Sara vill stå igen eftersom det är jag och Emma som ska stå egentligen men jag måste hitta en lösning ;p jaja får väl sova på saken då, godnatt!<3

         

Kan du tyda vad jag säger? Kommentera :D

Av Isabella Bergström - 16 oktober 2012 19:45

Man kan ju vara positiv med att mamma röker också

Jag heter Bergström i efternamn och mina småsyskon gör också de så det är väl nått släktdrag i de hela. Iallafall..


Om säger så här att ingen av syskonen Bergström tycker om en sak som hamnat på tallriken så kastas de bort när mamma går ut och röker och idag var det en klick x3 med pölsa som brorsan gick runt och plocka från våran tallrik.. Heheh oops denna gång var det min idé. Konversationen:

    *Mamma går ut och stänger dörren*

Jag: Släng dä

Isak: Okey :D

     *Han drar av en pappersbit och lägger sin "bit" pölsa och går runt bordet och samlar in och kastar det sedan*
Jag: Stäng (sopkorgen) tyst

     *Isak stänger försiktigt*
Nanny: usch blääh det smaka jätteäckligt..........och staaaaaarkt(Hon sparade en liten bit och smakade ändå) det var jättestarkt *tar juice snabbt och dricker*
Jag: Vad smakade det som då Nanny?

Nanny: starkt, äckligt och konstigt.

Jag: Vad tycker du det smakar då Isak?

Isak: skitäckligt

Jag: Men en smak, för vi måste ju säkert svara hur det smakar när mamma frågar XD

Nanny: pax säga starkt

Jag: mm men aa men jag då, skitäckligt?

HAHAAHHA jag tyckte de iallafall var roligt :P


Nyss så pratade jag med kusin Linda om tårtor och bakelser så jag ska vara med och baka till hennes sons(Dante) dop :)))) skitkul ju. Sen så har Sara skrivit en novell åt mig, höhöh och jag översätter med egna ord hennes arbete =)


Exakt det är så man gör och det funkar ju också för hon märker ju ingenting om hon nu inte läser min blogg men så teknisk är hon inte XD Jag tycker vi är bra iallafall...

Tummen upp för baka också<3

och lagomt busig och jag skapligt ful här! xp hahah

I´m so exited!!! :DDDD

Av Isabella Bergström - 16 oktober 2012 10:30

Sitter just nu på staionen med min nya fina accessoar - vita klocka! Supernöjd med den, snygg och enkel<3

Nä men jag väntar iallafall på bussen som går 10:40 ELLER tåget 10:50 om jag ska till Gävle men jag hittar inte där och Emma svarar inte så kommer nog inte åka dit fast jag vill kolla på halloweenkläder på Partyqueen.. Menmen kanske nästa tisdag med Lotta :D Åker jag hem så ska jag göra matte, svenska och helst engelska också men den ska inte in denna vecka iallafall (: hejdå :p

 

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2012 22:25

Nu har paket från luxstyle.se kommit! :D Det tog 1 vecka och en dag, 6arbetsdagar fast det stog 2-5dagar.. menmen, nu är den efterlängtade klockan och ansiktsmasken =) Klockan använder jag imorgon och masken testar jag imorgon efter skolan. Tumbs up!  


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards