beeeeella

Alla inlägg under oktober 2013

Av Isabella Bergström - 31 oktober 2013 23:22

Jaha är det Halloween idag? Hahah jag trodde att det var imorgon för då ska jag på Tuppenz och klä ut mig! :D

hahah men Happy Halloween! ;)

Det enda jag har gjort idag som har med halloween att göra är att jag har gjort spökmaränger ;) haha dom är inte klara kom jag på, det saknas ögon och mun  

Men imorgon fixar jag de och gör orangea chokladcupcakes och fikar med min familj(ink Emma och Sara förhoppningsvis) wiiiiee  


#Happy #Halloween #2013

Av Isabella Bergström - 30 oktober 2013 23:45

Idag har jag haft namnsdag och jag har väl fått några grattis iallafall ^^ hihihi

Nu vet ni att ni missade att säga grattis till någon Isabella...eller till mig ;)

HAHA


Åh älskar den här bilden som min syster tog på mig idag!<3


Den visar hur glad jag är, hur mycket energi jag har och hur fri jag är.

Bilden ger mig hopp, eller bilden är kanske mitt hopp?

Den säger en massa ord som jag inte kan säga


~A picture speaks more than a thousand words~


-be in love with your life.

Every minute of it.

Av Isabella Bergström - 30 oktober 2013 12:51

Supersnäll kille eller super snygg?

vet inte, supersnygg kanske
Vad klarar du dig inte utan en hel dag?

Mobilen
Vad gör du helst med en kille?

Myser
Vad är din favorit mat?

Jag har ingen favoritmat men jag tycker om pappas spagetti och köttfärssås
Vad skulle du göra utan dina vämner?

Vara annorlunda, ännu blygare, osäker...
Trivs du i din kropp?

jarå, eller det finns väl något man inte tycker om..
Vill du göra någon slags operation?

nej jag vill inte vara fake
Vad har du på dina sängkläder?

Hello Kitty ;)
Vad använder du för smink till fest?

Mascara, moussefoundation, kanske ögonskugga..orkar inte anstränga mig mer xD
Vad använder du till vardagssmink?

Moussefoundation och mascara ibland
Vad har du helst på dig?

hemma? mjukisbyxor och tjocktröja och lurviga strumpor
Gillar du din blogg?

öh hahah vet inte, jag skriver bara av mig
Hur har du helst ditt hår?

För snyggt så har jag väl plattat, men bekvämast är nog bara nyduschat torkat hår
Är du kär?

nja kanske


Av Isabella Bergström - 29 oktober 2013 21:54

                             

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2013 23:38

Vaknade halv 8 imorse och var jätteförkyld så jag knappt kunde andas så jag var tvungen öppna fönstret men stände det efter 20 min för det blev så jävla kallt XD

Sen låg jag och Emma i sängen till 1-2? hehehe klev upp och åt lunch sen har vi typ inte gjort nå mer än att slöa ;) Jag bakade lite flera krämbullar idag :D

Gårdagen var väldigt rolig, idag har väl inte varit så dum den heller men imorgon blir det nog ännu bättre då jag ska vara med Emma och Sara förmodligen! :D


Av Isabella Bergström - 26 oktober 2013 23:58

Japp det är äntligen lov! :D


I fredags slutade jag halv 5, asjobbigt..kom inte hem för bussen gick inte så fick åka tillbaka till farmor hehe för mobilen dog så var ju tvungen låna telefon och ringa mamma ^^

Sen kom mamma och hämta mig och alldeles innan vi ska svänga upp på gården så möter vi en liten silvrig bil och som svänger ut från gården och det är Emmas syrra som kör HAHAH Emma hann hem före mig och då hade min mobil varit av i över en timme så vi hade inte riktigt bestämt vilken tid hon skulle komma..dessutom visste hon inte att min buss inte gick hem..inte jag heller fören min mobil hade dött så jag kunde ju inte säga de heller XD HAHA

Kunde inte göra något annat än att garva när jag kommer innanför dörren där Emma står ;)

På kvällen så vet jag inte vad vi gjorde men jag funderade hela tiden på om jag skulle baka eller inte men vid 22-23 bestämde jag mig för att inte göra det xD HAHA

Imorse eller typ iallafall innan 12 vaknade jag några gånger och jag drömde något jättekul men jag minns det inte för när jag sen vaknade upp så skulle jag kolla mobilen men den dampade och la av och jag blev så arg så jag ville kasta iväg den in i väggen(har hänt flera gånger att jag blivit så arg på den HAHA) så då glömde jag bort drömmen iallafall :/ hehe

Jag och Emma åt väl frukost nått tag efter 12 sen kom Coffe :DDD wiiiie long time, no see så vi spelade yatzy och jag trodde jag skulle vinna i början men sen gick det utför :( hehe jag bakade även krämbullar/solskensbullar mitt upp i allt så jag jäste degen 1 timme istället för en haltimme och den hade jäst typ 2/3 mer men nör jag pekade på den så sjönk den till som den var från början så jag gav nästan upp men jag rullade bullar och sprita marsankräm och jäste dom lite till och satte in dom i ugnen och doppade dom sist i socker och aa det blev faktiskt bra tycker jag...min farbror åt tre och det var till honom jag skulle göra men dom blev ju misslyckade så ska göra fler imorgon ;) Vi åkte till farmor och träffade alla som var där och när man kommer dit så är Jonathan ute och leker och när han ser mig skriker han: Bella! och springer rakt emot mig och hoppar upp i min famn och kramar om mig!<3 Den känslan var så himla härlig, få en go och varm kram av sin 6-åriga kusin<3

  

Bilder · Chill · Hemma · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 24 oktober 2013 23:39

tråkdag i skolan idag även om jag har haft lite kul ;P hehe


När man slutat så var det bara hem och äta med Sara sen iväg på en sak, det var iallafall väldigt kul! :D

Imorgon börjar jag 9 och det kan hända att jag slutar 5 för vi ska på nån konferans som inte har med skolan och göra eller på nått sett har den väl de men ^^ ettorna ska servera frukost, lunch och fika typ under dagen!

Har kollat på tv sen typ halv 8, bland annat halv 8 hos mig och sen Hela Sverige Bakar :D mm jag vill också baka nå fint och gott ;)


hmm someday..när är det? nu om 10 år eller kanske 100år? #IWantYou #RightNow

Av Isabella Bergström - 23 oktober 2013 23:29


Är jag tråkig? maybe but is that wrong? Det är väl väldigt positivt om man är snäll och så för jag tror iallafall ingen hatar mig..?
         
haha ingen skulle överleva att tänka så mycket som jag gör XD


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards