beeeeella

Alla inlägg under mars 2015

Av Isabella Bergström - 22 mars 2015 16:37

Igår gjorde jag min första våningstårta och jag blev iallafall ganska nöjd! :D
Mellan tårtorna hade jag lemon curdgrädde och chokladsmörkräm!

Av Isabella Bergström - 17 mars 2015 13:15

Idag blev jag hemma för jag är så jävla förkyld... :/

Så nu pluggar jag lite, tänkte kolla på ett avsnitt av Ghost whisperer och sen städa mitt rum :)

Åh fyfan vilket fint väder det är också!!! :D wiiiiee


Min riktiga hårfärg^

När blondera håret^

Åsså har jag färgat håret brunt igen!  

Eller det är väl mörk blont men jag tycker det ser brunt ut så... ;)



Bilder · Chill · Hemma · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards