beeeeella

Alla inlägg under december 2010

Av Isabella Bergström - 31 december 2010 23:45

Nu vill jag Tacka alla nära och kära vänner som har hjälp mig, stödjat mig, haft roligt och allt möjligt! Så tack för detta år, älskar er väldigt mycket och ni betyder väldigt mycket för mig! Älskar er så mycket..  

Hoppas att kunna fira nästa år som blir med en massa kompisar istället för att sitta hemma och bara ta kort på fyrverkerier o fina bilder på syskonen! =) Tack så hemskt mkt för 2010 tjejer och kanske killar?! ;DD Så nu blir det en låt till er alla! Molly Sandén - Det finaste någon kan få

PS: I Love You! <3

Av Isabella Bergström - 31 december 2010 23:30


Heeeej!    Bilderna som kommer på mina julklappar lägger jag ut efter brorsan har fått låna datan och gått in på feeejjjan! :)   
Föresten så är min    paj elr skärmen, så jag kan ringa om jag kan nummret i huvve elr om jag ska filma går o ta kort! bara jag vet exakt vad jag gör!  
Men nu har man fått lånat "Ingmars mobil" eftersom h*n fick en ny Experia X10
?Linda & Isse kom o hälsa på nu på nyårsafton och åkte för ca en halvtimme sen.. När de kom så visa jag Linda min plattång som jag fick i present och då ska man kunna göra lockar med den också så nu visa hon hur man skulle göra!    Nu kan jag Emma elr snarare INGMAR! ;P ? Sen gick vi ut så Melvin o Molle fick leka snön (stor & liten alltså) Tack för denna gång då, hemskt mkt! ? Gott Nytt År! *.* ?

Heeeej!    Bilderna som kommer på mina julklappar lägger jag ut efter brorsan har fått låna datan och gått in på feeejjjan! :)   

Föresten så är min    paj elr skärmen, så jag kan ringa om jag kan nummret i huvve elr om jag ska filma går o ta kort! bara jag vet exakt vad jag gör!  Men nu har man fått lånat "Ingmars mobil" eftersom h*n fick en ny Experia X10! ;))<3

Linda & Isse kom o hälsa på nu på nyårsafton och åkte för ca en halvtimme sen.. När de kom så visa jag Linda min plattång som jag fick i present och då ska man kunna göra lockar med den också så nu visa hon hur man skulle göra!    Nu kan jag Emma elr snarare INGMAR! ;P  Sen gick vi ut så Melvin o Molle fick leka snön (stor & liten alltså) Tack för denna gång då, hemskt mkt! ♥ Gott Nytt År! *.*


Av Isabella Bergström - 29 december 2010 12:16

Tjoho.. :-) Here I Am on 14 winters! Wiiee (^.^) Nu när jag äntligen är fjorton så ska jag samla alla pengar jag har och inte använda dem förens jag har mellan 1000-2000kr för då ska jag och någon av mina kompisar åka och shoppa eller om jag åker till farbror ;) och så mycket pengar har jag aldrig haft i kontanter i hela mitt liv,tror jag -.-' men nu sattsar jag på de och ska skriva upp i en bok om alla pengar jag får, så jag ser hur mycket jag tjänar :P hoppas det tar max 3 månader :o<33333 Slutprat om de för nu ska jag prata om tårtan jag gjorde och sånt! :D Igår så gjorde jag en tårta som jag och en grupp i skolan hittade på ;) god var den! :P lägger upp receptet på den sedan när jag sitter vid datan, för bloggar från mobilen just nu :-) föresten så lägger jag även upp bilder på Alla mina julklappar också :o nöjd med både julafton och min födelsedag ;DD<3 Vi hörs, hejdå! x))<3333333333

Av Isabella Bergström - 27 december 2010 16:34

Hallå där!    Skulle bara vilja påminna att imorgon fyller jag år! Alltså 14 år, fast det känns konstigt för snart fyller några av mina kompisar 15 år och jag har nyss fyllt 14!!!     Just nu så sitter jag och tittar på Trazan & Banane med Kusin Jonathan!     Har ätit nu också och Jonte åt väldigt ordentligt och bra! :)

Har lekt och han tjongar mig just nu och Nanny för hon satte vid datan och spelade..

Bytte film nu så sitter och tittar på "Alvin och Gänget 2" den e bra iaf! ;)))) hihi 

Aja lägger ut bilder på allt jag fick i julklapp senare eller typ imorn kanske för då fyller jag ju år som sagt! :D <3

Chao! (((((:   

Av Isabella Bergström - 27 december 2010 00:27

Veckans låt v.51 Sean Banan - Gott Nytt Jul

Av Isabella Bergström - 26 december 2010 23:30

Hallå! =)

Nu har det ju varit julafton och allt så lägger in ALLA bilder på mina julklappar imorgon.. Jag är iaf nöjd med vad jag fick i julklapp och snart är det min födelsedag...på tisdag! :DDDD Veckans låt kommer först.. Aja nu ska jag fortsätta titta på Alvin och gänget 2 med pappa! Gonatt ^^ <3333333

Av Isabella Bergström - 22 december 2010 02:10

Tja! Innan jag ska sova så vill jag lägga ut denna Cardigan som jag vill ha från Gina Tricot!   

Den hära Rosa Ruth knitted cardigan 199:- Gina Tricot

Och denna Erika knitted cardigan 199:- Gina Tricot

Ally Hood Jacket 249:- Gina Tricot

Nadja envelope Gold 149:- Gina Tricot

Feather pretty chandelier Black 129:- Gina Tricot

Thea shorts Lt  grey melange 59:- Gina Tricot

Thea singlet Lt grey melange 129:- Gina Tricot

Lisa tube black 99:- Gina Tricot

Zoe cable mitten Iron 79:- Gina Tricot

Av Isabella Bergström - 22 december 2010 00:45

 Veckans låt v.50 Sean Banan - Puss Puss


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards