beeeeella

Alla inlägg under juni 2014

Av Isabella Bergström - 25 juni 2014 00:44

Har börjar sommarjobba på café! :D
Räknar pengar i hit och dit och jag är överlycklig att jag får så mycket som jag får i lön, fast dom som är äldre än mig tycker jag har värsta dåliga lönen men hallå jag har aldrig jobbat förr och det är bara sommarjobb också...JAG FÅR PENGAR, WHO CARES HOW MUCH!  


Imorgon(senare idag) börjar jag en timme tidigare och slutar då också en timme tidigare så då ska jag till älskling för han fyller år!!! <3 och sen sover jag kvar för jag är ledig på torsdag! ;)
I LOVE YOU!  

<3  

Bilder · Chill · Love · Musik
Av Isabella Bergström - 20 juni 2014 01:11

åååh just nu vill jag bara bli klart inför midsommar, städar och sliter hemma så hinner inte ha nå kul alls   Allt känns ganska jobbigt just nu, men imorgon när min släkt har kommit och allt har börjat så blir det bra, men jag hatar jämt saker att "göra-innan-det-roliga" finns typ inge värre...   
   
Pappa har iallafall köpt ett lagomstort tält på 22 kvm, större än mitt rum -.-' fett mysigt är det, ett stort sovrum för 6 pers och sen ett rum utanför och det är 2 meter i taket ;p
                                           
Om jag ska sammanfatta alla bilder så har jag varit på
Lekasands sommarland med pappa, syrran, mamma och kusin
Jag har fått sommarlov, jag har klippt Emmas hår jättelite, sen färgat det också men finns ingen bild för jag var lite dålig på att färga så hennes mamma fick fixa till det ;)
Jag har varit med Emma på forsparken och kollat på MEDINA! :D
Kollat på mina småsyskons skolavslutning med Sara! <3

Fiskat med Jennie, Rickard, Emma och Peter och Jennie fick ja en rejäl aborre! ;)
Sen har jag jobbat med Lotta och Hampus på ett bröllop! =)

Av Isabella Bergström - 12 juni 2014 21:04

Igår åkte jag och gymma själv sen åkte jag till älskling och myste och käk godis och pizza ^^ för då hade vi varit tillsammans i ett halvår! :D <3 wiiiiie puss älskar dig så himla mycket! <3

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 6 juni 2014 23:59

Igår tog min älskling studenten! Wihooo grattis! ??? Var med han och hans familj hela dagen/kvällen, sen hämta Emma oss så vi åkt lite bil ;p

Idag har jag jobbat i ett kök inför bröllopet som är imorgon :) fast jag fick städa, skala och diska typ :/ men imorgon ska jag servera och stå i baren med Lotta :D Jobbar mellan 09:00-01:00 typ ;) 16timmar here we go! ;)

Av Isabella Bergström - 4 juni 2014 00:21

Idag stanna jag hemma från skolan för jag var så sjukt förkyld och det var ju asbra för jag har bara blivit bättre och bättre! :D
Jag duscha och sen har jag varit med älskling! <3

Jag älskar dig så otroligt mycket Rickard!
Du får mig att må så himla bra, du är allt jag vill ha <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards