beeeeella

Alla inlägg under juli 2014

Av Isabella Bergström - 3 juli 2014 02:00

Superrolig dag!
Första jobbat på cafét i Alfta, sen hem och åt och vänta på hämtning av Rickard och hans pappa men han kommer ensam :o bah what? Mamma och pappa var ute och jag satt inne och åt och trodde dom och Isak typ skämta jag! ^^ Sen säger han nånting om tjejer till Isak innan han kommer in och in med en eller tre blombuketter :') iiiiiii blommor, så himla gulligt <3 Färglada var dom också :D
Sen åker vi och hämtar tre små knattar vi skulle vara barnvakt till och köper pizza och tar med hem till älskling :D sen har vi typ åka bil hela kvällen, med Peter och Emma också eller dom åkte med oss ;)

Fattade verkligen inte först att han tagit körkort för han har ju sagt massa saker om första körlektionen är inte fören i augusti eller nå åsså aa hihihi
Jag tycker det då inte är fult åh ljuga iallafall ^^ haha puss på min älskling! ;*<3

Av Isabella Bergström - 1 juli 2014 23:42

       





❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards