beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 9 oktober 2012 18:45

Sitter vid datan och ska egentligen skriva mitt tal om Emma och Sara men kollade en tjejs blogg och hon hade lagt ut en video och sedan efter de videoklippet så kom det upp ett videoklipp på en annan tjej som var jättefin men liten så jag kollade på det och därefter kom det upp en video på en kille som gjort en video om "50 saker ni kanske inte visste om mig" och han är 96:a sen är han lite söt, hehe Eller så känner jag igen mig att jag också är lika knäpp?! hahahaha

fast egentligen ska jag göra läxan...

Av Isabella Bergström - 9 oktober 2012 09:15

Sitter just nu på svenskan och ska skriva ett tal som jag ska säga till läraren och Lotta och Angelica och jag har mig, Sara och Emma som bakgrundsbild och Ninna (läraren) såg de så sa hon att jag kunde se skriva om min bakgrundsbild för hon såg vilken harmoni det var i bilden typ för vi var glada och det syndes att vi inte hatar varandra. Men jag och Emma flinar inte med tänder med det syns ändå att vi är glad men det bara lyser om Sara att hon är så glad och lycklig, hoppas inte det är bara ett smile utan sanning också   

 

Av Isabella Bergström - 8 oktober 2012 22:45

Idag har vi haft skolfoto så vi missade halva matten kanske och alla i klassen var inte med.. :( det tycker jag är tråkigt för då kan jag inte visa mina kompisar hur dom ser ut :d menmen så är det -.- Sen har vi haft svenska och också och vi ska hålla ett tal för läraren och 2 "kompisar" så vi lär oss prata inför klass till slut :D Engelskan slapp vi för den kan vi göra hemma ;)


Så efter skolan går jag till farmor som är städerska på Alftaskolan :P nu vet ni de också, iallafall så ska jag gå med henne hem för Jonathan är hos henne men sin andra kusin Sandra fast det var ju bara jag som trodde de för när jag och farmor ska gå in på ICA ringer Sara(Jonathans mamma) och säger att de är påväg till stugan men blev att fika, äta fiskbullar och trasig potatis och efteråt fika vi pepparkakor men jag är så snäll så jag behöver egentligen inga, men pepparkakorna fungerade nog ändå inte för jag hade ingen julkänsla och det är ju ändå 3 månader kvar..


Rolig historia: hahah

När jag och farmor gick hem till henne så gick jag ytterst mot vägen och hon innanför mig med cykeln och då kommer en blå bil som poppar hög musik och eftersom dom poppade hög musik vred jag på huvve och tittade dit, men det ångrar jag för det jag såg var en rumpa X(( och farmor bah: hur kan dom tycka det där är kul? Jag: hm.. ja vet inte. Sen sa hon: dom gjorde nog bara det där för att det gick en ung tjej här och då tog jag åt mig allt vad jag kunde att jag var snygg XD hahah men ja bara för att jag ser det posiva i allt så får jag väl göra de och tro att jag är snygg! och jag vrider mig bort från farmor och flinar för det jag tänkte på och hon tyckte det var dumt gjort och jag också för jag kan ju inte säga att den var fin precis :s Iallafall så fortsätter vi gå hemmåt utan att stanna såklart och då åker de och vänder så jag ser föraren och han var snyyyyyyyyggg! :DDDDDDD hihihi och jag tittade på han och han flinade ^^ iiiiiiiiiii


ja jag önskade jag smygfotat honom :p ja om ni tyckte jag var konstig som tänker så så får ni väl göra det då för mina bästa vänner accepterar mig iallafall och då är jag nöjd, bara för jag älskar er mina söta pinglor! SARA & EMMA = BÄST...efter mig^^  hiihi nerå


 

Av Isabella Bergström - 8 oktober 2012 13:11

Hahah just nu sitter jag, Lotta och Angelica vid varsin dator och bloggar och tar egobilder xD

 

Av Isabella Bergström - 7 oktober 2012 23:38

Nu har jag beställt detta :DDDDD skitkul ju! :D

Gör en liten recension på denna mask sen när jag provat ;)


Dags för mig att skaffa klocka. Senast jag hade en gick jag väl typ max i 4:an och då ville jag inte ha den egentligen, den var bara söt då :) Sen tappa jag bort den xD Men nu tycker jag att denna klocka är en riktigt supermodell som ska bäras dag ut och dag in ^^ 50kr liksom!!!!

Av Isabella Bergström - 7 oktober 2012 18:15

Tråkigt textinlägg bara men hittar ingen bild som passar som jag kan lägga till :o


Pappa är ju på älgjakt veckan som kommer och då kommer det vara värsta kaos hemma och jag måste göra alla sysslor fast jag har läxor och alla kommer typ vara trötta på varandra och vara sura och jag kommer svälta ihjäl för pappa åkte igårkväll och är alltså inte hemma nu och tjatar att han vill ha mat om han inte gör den själv förstås och klockan är nu 10 över 6 på kvällen och jag har inte fått middag än. :( Mamma har bara börjat och hon har sagt till Nanny att det kommer ta ett tag så hon ska gå och duscha men Nanny sitter fortfarande i mitt rum och spelar på min mobil, inget som stör mig mer än att mamma skriker på na att hon ska duscha! Men som tur så tror jag farfar kommer komma ganska ofta för han sover i en stuga här i "närheten" och han brukar då komma hit ganska ofta under älgjakten :)


Han är här just nu faktiskt så jag fick stänga av ljudet på hans andra mobil och han hämtar grejer nu som han ska ha med sig och såklart plockar han på sig så mycket som möjligt för han orkar inte gå två vänder ;p hahahaha


Sen kanske jag ska baka åt karlarna som bor i stugorna, farbror och farfar bor i en stuga och pappa i en annan och förra året bakade jag biskvier på farfbror Puttes order så den stugan fick men jag vill baka iår också fast så båda stugorna får :D jag är jultomten..men schhhh säg inget ^^

Vad ska jag baka tycker ni? Negerbollar, kanelbullar, chokladbiskvier, småkakor eller tårta där det står "Skitjakt"? :p

You choose!

:D

Av Isabella Bergström - 7 oktober 2012 14:45

Har inte gjort så mycket idag mer än att:
1. stängt av ljudet på farfars mobil

2. lagt in några kontaker på farfars mobil

3. gjort rent köttbaljan åt farfar

4. fått 53 enkronor och 2 femmor av farfar

5. och nu sitter jag och gör svenska - en insändare! trååååkigt, jag vill träffa släkt och vänner NU!<3

 

Av Isabella Bergström - 6 oktober 2012 23:45

att jag kom på en sak tidigare jag skulle skriva om typ saknad men nu har jag glömt bort den och gör jag inlägget så blir jag typ galen sen när jag kommer på vad jag glömde   


Jag har gjort en Waterfallbraid på Sara :)
 
Jag har gjort en cornrow ne juste de var de andra små inbakade som jag har gjort på Emma nån gång :p
 
Jag har gjorde en fiskbensfläta i Lottas jättelånga hår =)
 
Inbakad fläta på Nannys som jag gjort :D

Inbakad fläta på mig själv (y'
 
Jag gjorde någonting i Nannys hår men blev inte helt klar, och när jag gjort sådär i hela håret ser det ut som en stickad poncho ;)
 
Jag har gjort en inbakad fläta i luggen på Lotta :)
 

Sara gjorde någon fläta? i mitt hår, cool frisyr iallafall :D


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards