beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2012 20:15

hm.. vad var det??? :o

hehe juste det kan jag inte berätta så skitsamma :p hahaha O<3A ^^ nä shit va pinsamt, stackarN/raggarN

Dagen, varit på Heden och pluggat sen Torsberg och fastnade faktiskt på en uppgift i boken men det var nästsista så inte undra på ;) Jag måste göra dem uppgifterna för annars lär jag mig inge nytt för allt annat är så förbaskat jäkla lätt..tycker jag :D Försöker hjälpa Angelica också och göra så hon kommer ihåg det jag säger men jag vet inte vad som fastnar och inte ;p haha Om precis 2 veckor så har vi matteprov så har 6 lektioner kvar ;) Sen har jag fått en mentor och det är Annica och hon verkar snäll och glad bara man lyssnar och det göra jag :P haha ful meningen lät :)

     

Juste i måndags var det första oktober och då åt jag en hamburgare, en hallonbåt och en mumsmums hihi På tisdagen åt jag också en mumsmums :D Och idag blev det en marabou cookie ^^ oops men jag har iallafall inte köpt något än men kom på att på höstlovet ska jag till Värmland och shoppa med Hanna iallafall och vet inte om det blir i november eller slutet av oktober men det gills inte för det är småsakerna som jag köper som jag inte ska köpa för att jag ska kunna shoppa järnet med Hanna då :p
Saknade Hanna(Mammas kusin som är 95:a) till vänster som man träffar om mindre än 30dagar  


Imorse träffade och kramades jag med Emilia som jag inte sett på ett bra tag sen träffade jag mina "gamla" klasskompisar från 9:2 - Anna och Amanda :D haha knäppa som vanligt XD hihih men söta och snälla också :p


Funkade inte att ladda över bilder från mobilappen och till datorn så blev denna men kanske det går för kom på att mobilen är ikopplad i datorn ;) hahah

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2012 17:38

 


Goddag Isabella!

Vårda dina relationer. Låt inte planerade möten rinna ut i sanden.

Klart jag gör! <3333333333

Av Isabella Bergström - 2 oktober 2012 17:00


One direction - Live while were young


DAGENS VILL HA: Windows 7 på datan

DAGENS KLÄDSEL: Beigea byxor, vitt linne, grå munkjacka

DAGENS FRISYR: Utsläppt och halvt plattat

DAGENS LÅT: One direction - Live while were young

DAGENS PLANER: Göra Saras läxa och mina om jag har några ;)

DAGENS SAKNAD: Sara & Emma<3

DAGENS IRRITERANDE: C.T i min klass :@ han kollade precis hela tiden vadjag skrev i fb-chatten och såklart så skrev jag något som jag inte ville att någon skulle se men han satt och tittade hela tiden och direkt när han kollade bort kunde jag skriva xD Sen jobbade han inte någonting heller utan kom med sitt huvve nästan närmare min dator än jag hade och ne jag tycker inte om honom :s
DAGENS MISSLYCKANDE: jag vet inte...du?

DAGENS DROG: SOOOOOOOOOOOOOVA och musik<3

GÅRDAGENS GODIS: en hallonbåt(alltså utan choklad då) fick jag på typ jysk :D

DAGENS HUMÖR: trött, glad och hungrig ;)
DAGENS ROLIGASTE: Marilyn säger vi :p (engelskaläraren******)

Av Isabella Bergström - 1 oktober 2012 22:06

Inga svenskalektioner denna vecka så började 11 idag och fick datorerna idag men den skulle laddas 7timmar innan andväning så kan inte använda den idag ;( men när jag tar studenten så får jag datorn :D dn har skivsak och kamera också :D

Vi hade då matte, lunch och idrott som 6/16 var på för att vi slapp engelskan(och fick läxa) men jag var med och blev pingisdrottning x2 :D

Bildtext:
Bild 1-sitter i min mysiga filt från ikea för det är kallt i mitt rum fast det är 22grader :o
Bild 2-i win
Bild 3-dagens outfit
Bild 4-pappa köpte köksvåg till mig :)
Bild 5-hel ring
Bild 6- trasig ring använt tills jag hoppat på bussen imorse och på grillnatta och bytte till den efter de för den gick sönder då också :o jävla skitsak
Bild 7- mycket bättre ring som håller-hälsingeringen
Bild 8-idrottsschema för år 1.. Sla ha idrott de andra två åren också :(
Bild 9-min underbara skoldata <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards