beeeeella

Alla inlägg under maj 2011

Av Isabella Bergström - 18 maj 2011 21:00

Idag hade vi Elevens val och det var ju kung för man gick ju med Sara & Marre <333

Bilder kommer här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Love it, or leave it" ^^

 Marres cykel och jag i fönstret ;)

   Alfta bakom Ekmans.. ett stort hus jag aldrig sätt

  Alftaskolan + soooooooooooooooool

 

My self!!!

  hihiihhhhiihhhihihiih fett nice yo :P

   Blåa blommor i rondellen i Alfta!   Vatten på blommorna...  Mera vatten :)   Närbild ;D   :) Fiiiiiiiiiiiiint ;P

   Jag i rondellen (: 

   Sara tar kort på .... något?! ((=

   Båda i rondellen, Sara tar kort på blommor och Marre fjädrar? =() heheheh

   Sara-Gul, Jag-Röd & Marre-Vit utan så hon är mobbad utan Converse ^^ hihihi

   Kvarnsveden...Here we come!!!! :DDD eheheheh "let´s rock" ser det ut som Marre försöker uttrycka sig ;D

Kvarnsvedens lekp(a)lats =P

 Marre solar i gungan  

  Saara i helhet..nästan {=

 Sååååå sööööööööööööööt Sara kan vara..ibland! <3

   Gunga med Sara, så fint.

Gunga och hålla händer, vilken härlig stund i livet B-)

......................... Det får räcka för idag.. ska fortsätta titta på film nu och äta chokladpudding.. kommer massa bilder till men inte i kväll  

Av Isabella Bergström - 16 maj 2011 19:30

Heeej idag så har man varit i skolan, haft sexualkunskap med Kalle (mitt ämne ) och gjort nästan klart om USA på engelskan m.m.   

Just nu sitter jag inlåst i mitt egna rum och tittar på skolavslutningskläder jag vill ha från ellos, nelly, lindex, kappahl...och väntar på att få komma ut för är hungrig, föresten så var det brorsan som låste in mig för jag fick inte prata enligt han.. :) heheh känner doften av pannkakorna! får väl gå mot källaren och ut eller hoppa ut genom fönstret!   

____________________________________________________________________

Lite av kläderna jag vill ha, vilken är snyggast och bästa priset som jag ska köpa? =)

Styled By Rachel Zoe från Lindex för 399kr

Bolero från Lindex för 199kr vit eller svart? ;P

Från kappahl för 349kr

Från Åhléns för 399kr

Från Åhléns för 229kr

Från Nelly.com för 499kr

Från Ellos för 299kr

Från Ellos för 249kr

Från Kappahl för 129kr

Från Kappahl för 129kr

Från Kappahl för 179kr

Från Nelly.com för 399kr

 

Från Nelly.com för 499kr

Från Ellos för 249kr

Det var allt! :) <3 

Av Isabella Bergström - 9 maj 2011 20:53

Tjatja ;) 

Idag så trodde man att man skulle få lite sovmorgon för man skulle till Gävle sjukhus kl.13.00 men nejdå vi skulle åka 8.00  så det var bara att kliva upp som vanligt typ sen drog man till Gävle och när man kom fram så ställde jag och pappa oss utanför Media Markt för det var bara en kvart kvar tills klockan var 10 så då tänkte vi att vi kunde vänta men när klockan närmade sig 10 så kom någon lastbil och tänkte gå in men vänder och då gick jag dit och kolla och då stog det att det öppna 11!!!!! ;O Så då åkte vi till H&M och tittade runt där i typ nå stort hus med många affärer.. =) kolla runt på ikea sen åt där och drog till sjukhuset...


En vanlig rygg till vänster min till höger--> det är fem krokar och ortopeden har aldrig sett en sådan rygg så den är ovanlig (det är scolios föresten)  och så om den växer mer så får jag nog en korsett gjord i plast så jag kommer se ut som nå "tjolahopptjolahej" typ... scolios är även ärftligt ;O men ingen i min släckt har scolios ;OOOOOOOO

Av Isabella Bergström - 2 maj 2011 19:17

Tjatja ;)) Sitter hos min kompis Emma och har planerat lite till hennes paaaarty på fredag <33333333333333333 Kommer bli toppen med *host* presenter till snart 15åriga och byxmyndiga Emma <3 Tittar just nu på systemkameror och Emma ska nog köpa en medans jag bara kan drömma om det..! Typ 6veckor kvar till skolavslutningen föresten!! Började skolan idag alldeles efter påsklovet. Var med Sara i början av påsklovet i fjällen och hade roligt, höhö x))Pöööössssssss <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards