beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

oj

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2012 22:59

realised att jag nyss skrivit fel i ett inlägg för jag skrev typ: "..om mina bästa vänner och Emma" men det ska stå "mina bästa vänner - Emma och Sara" Rättar det nu********


Nä det skulle vara att jag höll ett tal och sedan skulle Emma kanske komma :p haha trött tjej här xD

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2012 22:51

I hate see you sad

I love to see you happy

I love to listen to your voice and hear that your happy

You know I did wrong and

you know that I know I did it

And I´m sorry

I realy mean it and I thinking of

all my wrong turns all the time

untill your happy again

</3

Bio

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2012 17:27

Nu ska jag äta sen kommer Sara och hämtar mig så hoppar jag, Sara och Emma på bussen och drar på bio i Edsbyn - Taken 2. Första såg vi i 6:an och den var asbra så nu laddar vi upp med godis och sen bio kl.19 :D<3

 

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2012 17:15

 

Fullständiga namn? Anna Isabella Kristina Bergström

Stjärntecken? Stenbock

Närmsta vännerna? Sara & Emma

Längd? 163

Mest missnöjd med på dig kropp? Ansiktet

Uppfattning om dig själv? Snäll, glad

Hårfärg? Brun

Ögonfärg? Blå

Dålig vana? Choklad

Bästavän? Emma och Sara<3

Vet många människor vem du är? nej?

Vem var ditt första hångel? Fredrik

Någon fobi? Spindlar, mörker och åska

Vad tänker du på innan du somnar? Allt

Det första du tänker på när du ser en person? Håret och magen om de inte har tröja xD

Klär du dig oftast i? Jeans och t-shirt

Hur många kuddar har du i sängen? 3

Favorit mat? Pappas korvstroganoff och ris(finns säkert något annat)

Vill du ha barn? Ja fast inte än

Myskväll eller Festa? Myskväll

Favoritprogram på tvn? 90210, Hart of Dixie och Glee

Hångla eller Kyssas? Båda?

Flörtar du mycket? ne :/

Vad lyssnar du på just nu? Commander-Kelly Rowland

Vem såg dig naken senast? jag? haha

Ångrar du något du gjort? mycket

Svär du ofta? arå, beror ändå på också

Hur är ditt humör just nu? Taggad för bio, stressad för jag ska äta innan Sara hämtar och vi tar bussen

Hur många har du kysst? 1 XD

Vad gör dig ledsen? Lögnare

Bästa som finns? Musik, choklad, släkt och bästa vänner<3

Klarar du dig inte utan? Luft xD Mobil, musik, vänner, wifi :p

Vad saknar du just nu? Bästa vänner och Hanna också<3

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2012 13:17

så snart ska jag hålla mitt tal om mina bästa vänner sen kanske Emma kommer och hälsar på :DDD får se hur det blir XD hade varit fett kul asså =)

Av Isabella Bergström - 9 oktober 2012 23:33

<3 GANGNAM STYLE <3

Av Isabella Bergström - 9 oktober 2012 22:15

Nu är jag nästan klar med talet, lite finslipning imorgon i skolan hinner jag för det är ju andra som ska ha sitt tal också.  När jag är klar hoppar jag in i duschen och sen går jag och sover för jag SKA kliva upp kl.6 imorgon men det blir halv 7 så jag har 20min på mig att göra i ordning mig men jag hinner om jag fixar allt ikväll.


Godnatt mina små änglar<3 och ja det är meningen att DU ska ta åt dig ^^

Bara för att jag har ett starkt självförtroende och jag tycker om mitt utseende även om andra säger annat så struntar jag i deras åsikt och lever livet istället!


Ps. gillar mitt ansiktsuttryck i bilden MEN....glasögonen ska upp lite grann. 

Av Isabella Bergström - 9 oktober 2012 20:45

Nu har jag och mamma kollat resa till värmland. Åker på fredagen innan Höstlovet för den dagen är jag ledig (Y) Sen är jag väl kvar till tisdag iallafall. På fredagen är det Halloweentranan så då måste man vara hemma ;) Iallafall så tar resan ca 7 timmar och jag har nästan 3 timmar som jag inte har nå att göra så jag får väl äta då :p hahaha

Taggad till 1000000000000! XD<33333

Hanna vänta bara du, jag kommer om 17dagar! 

 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards