beeeeella

Alla inlägg under december 2013

Av Isabella Bergström - 30 december 2013 23:30

Storstad eller landet
Hamburgare eller pizza
Kött eller fisk
Hund eller katt
Aftonbladet eller Expressen, läser inte
McDonalds eller MAX
Vin eller Öl, dricker inte
Charter- eller skidsemester
Sverige eller Utlandet
Sport eller nyheter


Hockey eller fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar
Sommar eller vinter
Vår eller höst
Flyg eller tåg
Bil eller buss
Jeans eller klänning
Guld eller silver

Lakrits eller choklad

Morgon eller kväll


Sjunga eller dansa
Film eller bok
Simma eller sola
Hallon eller jordgubbe
Julafton eller födelsedag
Svart eller vitt
TV eller dator
Blond eller Brunett

Vanilj eller Choklad

Christina Aguilera eller Britney Spears


Lipstick eller Lipgloss, använder inget
Rosa eller Lila
Blåa ögon eller Bruna ögon
CD eller Radio
Äpple eller Apelsin
Morgon eller Kväll

Stjärnor eller Månen
Sko eller Sandal
Bad eller Dusch

Långt hår eller kort hår


Klänning eller kjol
Lägenhet eller hus
Ring eller halsband
Jordgubbe eller hallon
Sverige eller Norge
Jeans eller leggings
Nagellack eller läppstift
Nyår eller Midsommar
Puss eller kram
plugga - jobba


choklad - vanilj
ful & lycklig - snygg & olycklig 
lyx - budget 
sola - bada
pool - havet
skidsemester - solsemester
singel - förhållande 
planering - spontanitet
glass - godis
stökigt - organiserat


passion - trygghet
bio - teater
svensk sommar - charter
julafton - midsommarafton
inga barn - 10 barn
skånska - göteborgska
silikonbröst - fettsugning, inget alls

känd för skönhet - känd för intelligens
Desperate housewives - Sex & the city
dubbelhaka - hängröv


romantisk - dirty
kaffe - te, inget av de
porrfilm - naturprogram, hahah näe inget
pizza resten av livet - hamburgare resten av livet
banta - träna
farlig kille - snäll kille
spy - ha diarré, eller inget helst xD
spara - slösa
shoppa på nätet - shoppa i butik
fota - bli fotad


ramlösa - loka
tidning - bok
kurvig - slank
ge -
string - hotpants
förrätt - efterrätt
anorexi - fetma
kyckling - fisk
blind - stum
kramas - pussas


rakhyvel - vax
platt rumpa - platt bröst
mjölk - vatten
hemmafest - utgång
raka av allt hår på huvudet - sluta raka resten av kroppen
älskad - framgångsrik
skräckfilm - romantisk komedi
Mc donalds - Max
popcorn - chips
grabbkväll - tjejkväll


kärlek utan sex - sex utan kärlek 
frukt - grönsaker
brun utan sol - solarium
kjol - shorts
mössa - keps
snacka skit - snacka politik
familj - vänner

Av Isabella Bergström - 24 december 2013 23:45

Åh denna julafton har bara varit bäst!<3

Visst den har gått fortare än alla andra och det har knappt känts som det är jul, och ingen snö heller :(


Det var det dåliga, nu till det bästa :D När släktingarna börja komma så började det kännas som jul och när huset var fyllt så var julaftonen nästan fulländad ^^ När tomten kom och man fick alla paket, seriöst det som fulländade min julafton var att jag fick så många julklappar!!! :D har jag varit så snäll i år?  tycker jag är lika snäll varje år jag ;) hahaha men det kändes seriöst som att jag var liten igen för jag fick så många paket, har inte fått så många paket sen jag var liten  


Bästa julklappen idag var DKNY parfym och hudkräm av mormor<3

#glad #lycklig #tjej
 
Känns som jag gör Emmas min eller nå ;) hehehe

#detaljer köpte nya örhängen för nån dag sen ;)

Hoppas ni alla haft en riktigt bra julafton, för det har jag haft!  

Imorgon firar jag julafton med mina två allra bästa och finaste kompisar Emma & Sara!<3

#TheFooo

Av Isabella Bergström - 19 december 2013 23:52

hihihi idag har jag fått en ny liten vän ^^ hahaha

Rickards lilla systerdotter, ååååh hon är så sjukt söt så man nästan dör!!! <3 småbarn är så himla go och deras skratt hihihi det är så himla gulligt! ^^ 

Vi började leka kurragömma heheh jag och Rickard gömde oss 100 gånger på samma ställe men hon tyckte det fortfarande var lika roligt och när hon hittade oss skrattade hon ^^
Sen gömde vi oss under trappen: Det här är det bästa gömstället någonsin! hihi sa hon sen när Rickard hittade oss så sa hon typ att han skulle gå upp först så han gjorde de och när han gått viskade hon till mig: han hittar oss aldrig ^^ hihihi äh han gjorde det nyss? ;) hihihi

Sen ville hon leka med typ barbiedockor och då dumpade hon Rickard för han fick inte vara med ;) hihihi

Söööööööötaste lilla tjejen på jorden!<3

Nästa gång skulle hon ta med killdockorna också ^^ hihihi

Nu har jag jullov men det visste inte jag så imorgon ska jag ha praktik ändå men det gör inget för jag skulle få baka, ååååh hoppas det blir peeeeeerfect för ska bjuda personalen på Alftaquren hehe sen slutar jag direkt efter och ska lussa för sista gången! wohooooooo ;)

natti ^^

Av Isabella Bergström - 18 december 2013 17:25

 
 
   
HAHAHAHAHA
 

Av Isabella Bergström - 17 december 2013 18:59


Lilla Nicole är på besök med sin mormor/min faster :) så himla söt och go, men nu sover hon efter att jag matat henne med välling<3

Ska göra mig klar nu för ska lussa hemma hos lucian Sara ;) hehehe

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 11 december 2013 22:41

Slutade tidigt idag..skööönt! :D När jag och R kom hem till mig idag så bakade vi en kladdkaka och sen kollade vi på film - The last song! :) så jävla mysigt var det men sen var jag tvungen att åka och lussa med dom andra luciatärnorna och lucian själv :D hehe Blev ganska flamsigt idag då hon som är våran typ tonsättare i lucian var sjuk och Emma nös så hon började garva och sen började vi andra garva så vi inte kunde sjunga xD men vi försökte och garvade mer och då garvade publiken också ;) HAAHAHHAHA

Godnatt<3

Dagens låt! <3

Av Isabella Bergström - 10 december 2013 23:58

HAHAHA


Vilodag från lucian idag....planer för kvällen - städa, plugga och duscha...vad som hände kvart i 7

Nån ringde mig och frågade vart jag och Emma var...vi skulle jobba i kiosken på hockeyn, jah där sprack min plan för kvällen..försökte hitta annat folk som kunde stått men ne så vi får skynda oss iväg fort som fan, hahaha matchen började 7 och vi kom kvart över och egentligen började vi kl 6 men hahah det var ganska lugnt ;) hahaha sen var det massa flams och trams i kiosken också, Emma gjorde bort sig så sjukt så att både hon och lille killen rodnade..själv grinade jag för jag garvade så himla mycket! XD HAHAHAHAHA


Nu ska jag dammsuga och sen duscha sen blir det väl typ 5-6 timmars sömn och sen praktik imorgon.....filmmys hos mig och sen luciauppträdande igen ;) HAHAH

Av Isabella Bergström - 9 december 2013 23:02

Antagligen så kommer jag lägga upp lite luciabilder från dag till dag nu när jag hittar fina och bra kort ;)

Alla dessa tjejer är hur fina och underbara som helst!
#Lucia2013 #minneförlivet
       
Åh halsbandet vi har fått, älskar det! Det är så himla fint :D men jag skulle vilja ha ett lite större för i vissa lägen så spänner den runt min hals xD haha

Bilder · Chill · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards