beeeeella

Alla inlägg under januari 2016

Av Isabella Bergström - 25 januari 2016 22:15

Idag blev en rolig dag med Emma bakom och framför kameran! <3
Kameran krånglade och kunde inte autofokusera och vi märkte inte de så många bilder blev suddiga och även dom här som jag har valt ut men dom ser väl skapliga ut iallafall! :D

     
     
                                                 

Av Isabella Bergström - 24 januari 2016 14:50

Tog dessa bilder inatt efter kl. 02.00










Av Isabella Bergström - 23 januari 2016 15:15

Igår blev det lite bilåkning för kul lite här och där med Emma först ett tag. Sen drog vi hem till mig så jag fixa till mig lite sen åkte vi till Bollnäs och hämta Sara och därefter blev det OŽlearys med brudarna! Riktigt rolig kväll!   


Mina fina barndomsvänner! <3 (vet att jag stavat fel på OŽlearys)

Av Isabella Bergström - 20 januari 2016 14:45

Såhär blev tårtan jag gjorde till farfar! Inte i bästa skicket men duglig iallafall! :D


I onsdags tog jag äntligen körkort också!   


Direkt efter jag tagit körkort så åkte jag och pappa och köpte en tårta och sen åt vi lunch på Kitchen!

*Detta inlägg har jag ställt in datum i efterhand*

Av Isabella Bergström - 18 januari 2016 18:50

Idag har jag gjort mycket - hängt tvätt, plockat ur diskmaskinen, hämtat ved, gjort eld, lagat mat till mig själv och duschat!

Farfar vill ha en prinsesstårta så jag ska nog snart ta och göra den!

Första "bakningen" tvåtusensexton   

Här får ni en grymt bra låt också!

Av Isabella Bergström - 14 januari 2016 17:00

I måndags kom Emma och hämta så bestämde vi att vi skulle åka pulka på Nabban, sen kom vi på att det skulle ju vara roligare om Dante och Nicole också åkte lite pulka med oss så dom fick skjuts dit åsså fixa vi korv med bröd och lite fika! Hur mysigt som helst!    


     
Blev lite snöig efter vi åkt i en annan backe ;)
     


 
Mamma^
 
Jag XD
 

Av Isabella Bergström - 11 januari 2016 10:07

Äntligen har den fina snön kommit hit och mer verkar det bli! :D (bilden på snön är tagen för några dagar sen)
Fått denna fina mugg av mamma ^^
Snart ska jag hjälpa farfar med lite ved!
Hörs! :)

Av Isabella Bergström - 5 januari 2016 00:03

Blev en tripp till Borlänge med Emma idag :D #Girl-time <3
Fast jag var till Borlänge för 5 dagar sen med älskling, min bror, min kusin och hans tjej! XD men det är roligt med spontana saker tycker jag! ^^
Idag handlade vi mest på Ikea :D 2 tröjor på BikBok blev det på kupolen för mig också, rea 50%, you gotta love that ;)
Sista bilden är på påslakansetet jag köpte till mig och älskling, så fint och mysigt! :D
Godnatt! ^^


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards