beeeeella

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Bergström - 31 mars 2014 19:26

Jobbat i köket på skolan idag! Gjort äggröra och omelett med championstuvning  väldigt enkelt iallafall!

Fick sluta jättetidigt idag men dock missade jag bussen som gick precis då..   Kvällen har spenderats med Lotta i telefon en sväng och sen har jag bara försökt börja plugga och nu är jag igång men jag vet inte riktigt hur jag ska göra...jävla äckliga samhälle..skola!!

Lite sur är jag nu, tror jag behöver choklad..men jag ska försöka att inte äta godis under veckorna..jag har bestämt det helt själv och ingen annan kan komma och säga när jag äter en bit choklad mitt i veckan att jag failat för det har jag inte gjort..ingen bestämmer över mig. Okej? 

Innerst inne är jag glad, eller så är jag arg innerst inne  


#WORD hahaha

Av Isabella Bergström - 30 mars 2014 23:45

I fredags var det fint väder, slutade jättetidigt men stannade på skolan och plugga lite, sen hem till älskling och var ute och måla och snickra med småbarn senåt vi nyttigt godis - morötter och dipp :D <3
På lördagen övningdkörde jag lite med pappa - det gick väl bra fast det är ju sjukt svårt ändå, fast jag har ju kört typ 3 gånger så det förklarar väl varför det är svårt xD Tog fram studsmattan har vi gjort :D Sen på eftermiddagen grilla jag och älskling och några av hans systrar och deras barn i det underbara soliga vädret! Åt glass också! <3
 Idag har jag hjälpt pappa åh släpa gransris xD Tränat har jag också gjort! ;)
   
#tuttut

Av Isabella Bergström - 23 mars 2014 23:45

Ledig i fredags så då åkte jag och mormor till Bollnäs och shoppa!  Sen fyllde lillesyster år också så vi firade henne med tårtor och kakor, mormor och morfar kom på torsdgen så dom också var med, sen på kvällen gick jag och Emma ut men det var dåligt med folk XD haha men kul var det ändå :D Kom hem innan halv 3  
På lördagen följde jag med Rickard till hans syrra på kalas för hennes söta dotter fyllde år :') Sen va jag med honom typ hela dagen och när jag kom hem så firade vi morfar med tårta för han fyller år om en vecka eller nå och då är inte dom hos oss längre så vi firade honom tidigare :) Sen kollade jag på en film på tven och den var ju så himla sorlig typ för det var kaos på alla hjärtans dag(filmen heter Valentine's day) och det var så synd om massa människor haha

Idag  har jag bara legat i sängen, kollat serier, ätit lite men sen mot kvällen tränade jag med brorsan och känner mig duktig och stolt. Vi tränar inte så länge men annars brukar vi typ vila jämt också men idag vila vi inget alls! :D Vi har tränat i 2 veckor nu 3 dagar i veckan, sen när denna månaden är slut blir det att börja gymma också    Men nu ska jag sova, sen är det skola imorgon och efter de åker jag hem till Rickard och då blir det ett till kalas! hahaha  MåsteBörjaGymma! XD


#Fredag #Tårta #Kalas #Nanny12år #Shopping

#Fredagkväll #Tuppens #DanceAllNight

#Lördag #5års-Kalas

Min älskling!<3


Av Isabella Bergström - 19 mars 2014 23:45

                 
Mmmmmmm choklad är så sjukt himla gott!

Av Isabella Bergström - 18 mars 2014 23:32

 
#Love
 

#HAKUNAMATATA


#PlayPauseStopRewind


Play - The best memories
Pause - Unforgettable moments

Stop - The heartbreaks
Rewind - The good times

#diamond
 
Detta evighetstecknet! <3

#Hope

Av Isabella Bergström - 17 mars 2014 23:46


#fitness #work #that #body
   
#jordgubb #banan #äpple

#ICANIWILL
 
#dreambody

#platt #mage
   
Nu är jag riktigt taggad och vill skaffa drömkroppen!!!!  

Av Isabella Bergström - 16 mars 2014 23:45

Igår hade jag en toppendag, plockade ihop i mitt rum(flytta kläder, haha) sen bakade jag cupcakes och sen kom min underbar vän Sara!  Att bara se dig gör mig glad, det var så längesen det var du och jag! Det är guld värt att träffa dig älskade vän  

--------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag jobbat i kiosken med Emma i 5 timmar, sen kom Jossan och va med oss där också. Sen var jag med Emma lite efter och efter de åkte jag hem och träna med brorsan..Därefter kom Linda och hennes lilla familj så vi fika och jag höll Nicole mest så hon inte skulle börja grina  Nu ska jag nog lägga mig! Godnatt! ^^

Bra låt! :D

Av Isabella Bergström - 14 mars 2014 14:34

Igår beställde jag ett par träningsvyxor och idag ska Emma kanske köpa linnet till mig om hon hinner :D

wiiiiiie #fitforfight ;)
     
Nu har jag slutat skolan och väntar på bussen och drar sen till älskling<3
Trevlig helg! =)


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards