beeeeella

Alla inlägg under augusti 2015

Av Isabella Bergström - 25 augusti 2015 23:56

Klev upp tidigt imorse och var barnvakt åt mina kusinbarn!

Hoppa studsmatta, kolla tält, ätit glass, pratat med hundarna och matat kanin har min dag bestått av i repeat med dessa två små gotroll!

 

  

På eftermiddagen kom Emma och joina oss också :D

När barnen åkt hem, tog jag och Emmiz en springisturis på 30min åh fyfan sprang totalt 24 av dom minutrarna, de tyckte jag var jobbigt iallafall! XD


  

Av Isabella Bergström - 23 augusti 2015 22:42

Som vanligt så har det varit världens bästa väder! Idag har jag solat, läst bok, tränat och hälsat på Rickes syster med familj men honom på kvällskvisten och nu har vi ätit kvällsfika ute i mörkret under stjärnorna :D

Blandade även en liten jordgubbsdrink till mig och mamma åh gud vad gott det var med iskall dryck på denna stekheta dag :D

Av Isabella Bergström - 22 augusti 2015 12:00


My<3

Älskling och jag! <3
 
Hon ville upp i stolen men jag satte henne lite knas ;)
   
Tältmys! Larvarna XD

En botten till bröllopstårtan

Här är de nu Herr och Fru Bergström   
 
Mina kusiner, syskonen Jonathan och My <3
       
Nanny fick vara brudtärna! :') 
 
Sötaste och gladaste Mysan <3
 
Sara & Farbror, så himla fina!
   
Logen vi höll till på

Fina namnskyltar

Hela familjen Bergström  
   
Honörsbordet, två hjärtballonger!

Bröllopstårtorna jag gjorde, trevåningstårta och en glutenfri/vegitarisk
   
Bröllopsparet skär i tårtan tillsammans :')

Matdags ;)
 
  

Bröllopsvalsen

Kärleken är underbar bara man hittar rätt!<3

Dansgolvet fylldes och där var det superroligt, hela släkten minus typ alla killar dock men ;)

Jag och bruden ^^ 

Dagen efter när vi åkte hem! :)
 
Herr och Fru Bergsträm :D

Åsså fick man ett fint glas med sitt namn på!

Av Isabella Bergström - 19 augusti 2015 21:15

Nu har jag bytt bakgrundsbild på bloggen, fin va? ;) NUTELLA!


Har även sprungit intervaller 21min och kört squats!  

  
Tänkte prova och se om jag klarar av detta XD HAHAHA

Av Isabella Bergström - 18 augusti 2015 23:16

Cyklade hemifrån älskling först runt mitt på dagen, hem och sola med mormor. Sen kom Emma och sola med och när syrran kom hem drog vi åh bada vi 3!
Sen kom även Jossan och bada med oss! :D
Superhärlig dag! <3
#kundeintevaritbättredagsomarbetslös
#niceattallagåriskolanutomjag HAHAHAH

Av Isabella Bergström - 13 augusti 2015 11:27

Förlåt för dåligt med inlägg men har varit på bröllop i helgen och sen har jag inte haft tid för att blogga och sånt då :/

Men här kommer ett inlägg med sol! :D

Frukost på studsmattan ute i solen och ja Bella äter lite nyttigare frukost! ;)

Molnfritt, förutom ett litet moln bakom huset :D

Av Isabella Bergström - 5 augusti 2015 20:45

Har varit barnvakt åt denna söta och goa fialotta idag! JAG SMÄLTER, ville filma varenda sekund för hon var så jäkla sööööööt! <3


Nu ska jag stryketräna lite, duscha och sen dra iväg till älskling och sova! <3

Av Isabella Bergström - 4 augusti 2015 23:09

Idag har jag äntligen hämtat ut mina två kära paket! Bröllopsgrejerna :D

Åh brorsan har köpt har köpt en keps! ;)

Sen blev det intervaller med mamma och sen styrketräning så mina ben skakar XD men det är så det ska va! Godnatt!


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards