beeeeella

Alla inlägg under oktober 2011

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2011 21:45

Hej.. Börjar med att berätta vad jag har gjort denna vecka :D<3


Måndag: Innebandy-DM(skolan) hade det hela förmiddagen så slapp alla lektioner då - SO, ma o bild.   slappade bara när jag kom hem tror jag  

Tisdag: Elevens val-dag och jag o Emma hade tjejgrupp och började morgonen med att titta på en film och när vi sett ett tag tänkte jag och Emma jag och säga hejdå till Sara för hade inte någon täckning nere i källaren så hade inte fått hennes SMS så vi gick upp och märkte att hon hade åkt   dagen var väl bra ändå för den var kort och efter skolan följde jag med Emma hem för vi skulle stå i kiosken på ishockeyn och det var kul fast vi stod under läktaren så det kom inte så jättejättemånga menmen.. nästa gång alltså på lördag ska vi stå i den andra fast då är det inte en A-lagsmatch utan en U-16 lag som ska spela, min kompis Jossan.   Iaf så förlorade Alfta med 0-7.. när vi var hos Emma gjorde vi Bananchoko och Emma failade lite när hon tömde i för jag sa något och då stod hon och tänkte på något? och hällde över, hahah    bild kmr nog<3

Onsdag:  fortsätter skriva imorn om jag inte hinner nu <3




Shoppingsakerna:


Farfars tröja, JC-199kr

Sailor T-shirt, JC-199kr

BH, LIND3X-79,50kr

Örhängen, Åhléns-39kr

Vinterkilklackar, Deichmann-349kr

Av Isabella Bergström - 23 oktober 2011 22:00

Tjeeeeeeena   

Började fredagen med åka hem efter skolan sen började man städa rummet lite för Emma skulle komma och sova över för på lördagen skulle vi shoppa med Sara<3

Fre: spelade "Mario & Sonic Olympicgames" på Emmas Wii och då satt Isak, Nanny, Emma, jag och pappa i mitt rum för Isak var bra på en sport, Nanny en annan och jag och Emma var ju med varandra och pappa satt vid min dator..   Sen efter vi spelat klart det så kom popcorn och saft och vi sjöng U-sing jag och Emma, sen satt vi och tittade på TV kanske :)<3

Lör: Vaknade vid 10 och åt frukost, fixa oss och sminka oss sen drog vi till Bollnäs och hämta Sara där sen blev det att kolla på kläder, skor, accesoarer och det blev att köpa vinterklackar, en uringad t-shirt, långärmad tröja med knappar, stora runda örhängen och en bh. På kvällen så titta vi på TV sen mitt i natten typ så gjorde vi "chokladbollar" :) träffade Jonathan också efter vi varit i bollnäs <3

Sö: Ja idag har vi inte gjort så mycket mer än att slöat :)

Tack för helgen babes! <333 bilder kommer :p<3



V. 42 - Veckans låt

Av Isabella Bergström - 19 oktober 2011 21:15

Längesen man blogga nu men nu kommer ett inlägg iaf med bilder   och en bild för 2 år sedan och en liknande idag precis 2 år efter :) hihih på HK idag så gjorde vi någon ostsak och smaka på olika ostar fast jag åt inte mögelostarna.. slapp sv-förhöret för läraren var sjuk :D

_______________________________________________________________________

Gillar denna mkt! 

http://www.pieceofnorway.se/one-piece/monaco-regatta-34



bilderna kommer här ------------>

   Marre och jag för 2 år sen precis<3 7:an

   idag 9:an

Av Isabella Bergström - 12 oktober 2011 23:30

HeeeejSkola idag som vanligt, HK-prov men det gick fatkiskt bra och jag hade skrivligt istället för muntligt som jag tänkte ha.. :) Vi bakade kanel/vanilj-bullar och kladdkakemuffins oh minsann var de kladdiga! efter skolan åkte man hem, gjorde inte så mycket och sedan stack man till Marre för sen skulle man på hiphop med henne och emma<3 Bra dag! =) Denna hemsida--> är asbra och vill ha en sådan onepiece<3

http://www.pieceofnorway.se/one-piece/extra-purple-40

HK

Av Isabella Bergström - 11 oktober 2011 22:15

Imorgon är det hemkunskapsprov men tror inte jag klarar det :/ Vi ska kunna veta vad som finns i tvättmedel (parfym, enzymer och blekmedel)  

hahah idag fick jag reda på att jag hade faila lite på eng-provet och jag har samma lärarare på båda lektionerna   

har varit riktigt jävla irriterande på BÅDA mina bästa vänner  
De dryga sig och klagade på allt jag sa typ nä men att jag jämt är seg, morgonen var jag seg för sara fick vänta vid sin moppe i mer än 5 minuter och när vi bytte om på idrotten så tyckte emma jag är seg... fast egentligen tycker jag det är orättvist, de Sara och Emma klagar på mig och jag och Emma lyssnar inte på Sara jämt för vi hittar något att titta på, MEN vad gör vi mot Emma-jo ingenting!  

De sa båda idag att deras vänskap var att "trycka ner" / "dryga sig" på mig 

VÅRAN VÄNSKAP TILL VARANDRA ÄR RIKTIG KONSTIG OCH JAG GILLAR DEN INTE RIKTIGT!!!    
_____________________________________________________________________


nog med det; bilder på mig och Molle i förrgår, SWEET! Får sova med molle nu när pappa inte är hemma och på fredag blir jag ledig från skolan, wiiiieho då slipper man kompisarna! hahah närå. ÄLSKAR ER FORTFARANDE, bara att vi måste ändra på detta (fast Sara du kanske måste kolla dig omkring ibland så du ser om jag och Emma har något att titta på, sen kan du prata...bara ett tips. PUSS) 
    onepiece (H&M 299kr)    Efter en joggingtur på idrotten så gav jag och Emma mamma en parkeringsböter :p   min gulligaste kusin! ^^<3   Mina bästa kompisar, puusss ;**<3   PUSS :**   Molle<3  BARA MIIIIN ÄLGJÄGARE!<3








Av Isabella Bergström - 8 oktober 2011 19:45

Hej   Linda kom hit till oss imorse och väckte mig före 9 sen klev jag upp och kolla på TV sen började jag baka chokladbiskvier sen nyligen har jag duschat och nu ska gå och mata kaninerna och käka nå sen drar man till Coffe för att sjunga Singstar med Linnéa sen blir det väl film vid 10   hahahah  Hoppas jag kommer ihåg allt till Singstar denna gång så det blir säkert skitkul!   

Av Isabella Bergström - 6 oktober 2011 23:45

Tjo glömde berätta att vi gjort en balans-gubbe idag och den var kul men min gick sönder så får nog ta med den och fixa den nästa gång   Bilderna ------>

    Eken   Sara<3   jag + eken   -||-   -||-   Sara på studsmattan   landskap ;)   bild på mig  Sara under studsmattan

   Fina Sara   (Y) tummen upp.....i pannan   närbild

fler bilder kanske kommer imorgon.. gnatt<3

:)

Av Isabella Bergström - 6 oktober 2011 19:30

Skola idag var väl chill efter andra lektionen, roligt och enkelt   pluggar SO för imorgon är det SO-inlämning men jag har bara gjort typ halva arbetet så känns som om jag inte kommer klara det   

lägger upp lite höstbilder på mig och Sara (tog korten för några dagar sen och hon fastnade i trädet och vågade inte klättra ner men tillslut så kom hon ner) lite senare, när förhoppningsvis SO:n är klar!   


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards