beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 30 november 2012 20:00

Hahahha för typ två år sen gjorde jag och Emma en egen kondomskola utomhus i snön som är asrolig och idag var det skolsköterskor m.m som kom till skolan och babbablade om aids och hiv för det är är den internationella aidsdagen imorgon och det var en bög som hade haft aids och har nu hiv och han har varit gift med en tjej i många år och har en dotter på 22år och sen gifte han sig med en bög och nu är det slut eller nå xD hahah asså aa jag vet inte, asrolig röst hade han också, värsta jätteljus ^^

Sen vet inte ens hans mamma om att han har hiv utan bara 1/4 av hans systrar :o Så alla vet så kan man inte bli smittad av det om man inte har samlag(haha töntigt ord tycker jag då) På 80-talet brändes en taxibil för den hade aids trodde dom   

^~^


Vi var på Heden först idag och gjorde äckliga smoothies, med hallon och banan och standard/mellan/lättmjölk. blääh


Från vänster: Standardmjölk-mixad med stavmixer, mellanmjölk(min bl.a.)-matberedare som läckte(läkte?) och lättmjölk-matberedare som small och brann hahahahah Ölovs fel xD

MIN KLASS<3

+ Kevin och lärare längst ner till höger :p

Av Isabella Bergström - 29 november 2012 22:15

Vi fick ju önska idag om vi ville vara i varmkök(laga lunch), kallkök(förrätt och efterrätt) eller service(servera gäster) och jag valde kallkök för man bakar och sånt så jag fick de och gjorde pannacotta och melbasås(hallonsås) Sen innan vi öppnade restaurangen så fick jag gå till servicen fast jag inte ville.

...

Det var några som kom försent idag och när de två kom så fick de också vara i servicen och ena var Lina men hon hade inga svarta byxor och hon vägrade ha kjol eller pösbyxor och det gör jag också faktiskt, det är skitfult xd Så Lina lämnade mig med 5 killar.. R.i.p haha näe det gick väl bra...förutom att jag tappade 1 gaffel i arrangeringen(rummet innanför restaurangen) och sen en kniv mitt ute på restaurangen och sen en till gaffel i arrangeringen + brödkorgen med 3 bröd ute i restaurangen.. men de såg nog ingen så jag tog bara in dem tillbaka o kasta sen inne i arrangeringen välte jag ett glas från en brick så den gick sönder..   heeeeeeey my lucky day today   

 

I can be cute sometimes but my sister is always cute

(tycker bilden på mig påminner om dig Sara, det finns nån bild någonstans men kommer inte ihåg vart den finns)
 


                 

N A N N Y, 10 år (6år yngre än mig)


Klicka på en bild så kan du bläddra runt sen :)

Av Isabella Bergström - 28 november 2012 21:53

Vart jag mig i världen vänder - koregraferna var hon som är helblå längst fram och hon med svart och bruten arm eller nå. Asbra tyckte jag då, men inget att jämföra våran "dans" med Emma! Eller hur? xDDD haha
 

Tjejen som sjunger det lilla har en fin röst :) sen är min syrra med i kören som står bakom, hon står bakom till --> HÖGER med utsläppt hår ^^

  HAHAHA vilka killar tjejer. Undra hur utskämda deras föräldrar blev ;p hahah han längst till <-- VÄNSTER ser exakt ut som sin mamma fasst mindre då förstås =) hahah

Av Isabella Bergström - 28 november 2012 13:17

Ja snart fyller jag, min bror, min kusin, min farbror och min farmor år! :DD och sen är det ju julafton också..då min kusin fyller år Alla dom som jag räknade upp fyller år mellan 12 och 29 december :p hahah


Sitter nu på svenska och ska läsa de två sista kapitlena ur boken Avhopparen, sen blir Pirates of the Caribbien ;D


Ikväll blir det att åka och kolla på syrran för hon ska ha lucia? eller ja nå sånt iallafall.. de ända jag vet är att man får FIKA! hahahah

wiiie nu ska jag och Lotta läsa för fulla muggar ^^

Av Isabella Bergström - 27 november 2012 23:30

Stog i kiosken by my self men det gick ju dä åh även fast man splasha lite kaffe för min "coffeégirl" var ju sjuk och kunde inte hjälpa till ^^ hehe nä men jag hällde i vatten först och ställde filtersaken bredvid och när jag hällt i vattnet och ställt kannan på plattan så bah spruta det ut, i och för sig så var det ju bara vatten men jag tog snabbt tag i kaffefiltersaken så det blev bara lite blött och ingen av de andra vuxna människorna frågade om det hade gått hett till med kaffet så   jag städade nog ganska bra.. sen var jag lite snål också och gav en kille bara 40kr tillbaka när han skulle betala totalt 40kr xD höhöh tur han och hans kompisar(din pojkvän enligt josefine, Emma duvet)pratade med varandra om de HAHAHAH PIIINSAMT

   

Jag överlevde iallafall och lyssnade på pausen vilka som vunnit på puckkastning och då säger de nummer och då tänkte jag på pappas tre nummer och hörde inte dem på tredje plats, inte andra och då tänkte jag men han kan väl inte ha vunnit??? :o -65 ropar de ut i högtalarna. Mina tankar: better dad have that number again. De fortsatte efter: 65...Peter Bergström! jaaaa min pappa vann...ett skärp xD hahahah Nu ska jag sova så jag vaknar imorgon?!   

 

Lite crazy är man väl xD hehe G o d  N a t t ! <3

Av Isabella Bergström - 27 november 2012 14:15

ja inte så mycket att säga eftersom skoldagen varit så kort :) hehe sista lektionen - eng kolla vi på film :p pirates of carrabbien (hur det nu stavas) hahaha Sen så är jag hemma nu och ska kolla på film :D Ikväll ska jag och Emma stå i kiosken på hockeyn men hon kan inte för hon är sjuk och ingen kan byta med oss :o undrar hur de gå :d

Blir att kolla på Ted då, någon i min klass rekomenderar den och min kompis har sett den... ;))))

Av Isabella Bergström - 26 november 2012 22:30


Lyssnar och sjunger på HALLELUJAH   HAHA

Gjort en fläta nyss i mitt hår och nu ska jag sova 

         


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards