beeeeella

Alla inlägg under juni 2015

Av Isabella Bergström - 24 juni 2015 14:30

I måndags började jag jobba på Ol-Anders Café, det har inte hänt så mycket för det är så lite gäster så det är mest långtråkigt men det finns ju vissa stunder som är bättre t.ex när man får baka iallafall :D

Igår när jag kom hem tog jag en jogging/walk-tur, nå med intervaller iallafall på ca 20minuter. Totalt så ska jag jogga/gå i 20min men rundan hemma var nån minut längre men de ska jag ändra på ;) Gick bättre än första gången iallafall, vilket jag är jättenöjd med! ? Haha ska försöka ut och jogga några dagar i veckan för att förbättra kondisen ^^
Slänger in schemat så kanske ni förstår bättre och kan testa själva :)

KRAM MINI-BELLA ?


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards