beeeeella

Alla inlägg under maj 2012

Av Isabella Bergström - 8 maj 2012 22:15

Bilderna säger allt, kärleken till dig Sara-mina allra bästa vän.   


   normal

breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
 
hahahah white goes negro and vice versa xD smile crazy or try to hold a laugh =)
   
eeeeeeeeeeeeey call me :DDDDDDDDDDDD
 
tjenixen!   
         
Simpsonfrisyr som huvve XD
 
blubb,blubb  
   
Sara=skriet
 
the snow will kill me if you don´t kiss me   
 
wööööööö lysande armhåla dedär xD hahaahhaha
 
The best moments are when your near-laughing together for life     
Jag dööööööööööööör sååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiin (^.^)
 
-Hej vi heter Sara och Bella och vi går på dagis...

I will always love you, til you fall "asleep" :')
 
Heeeeeeeeeeey angel your shine up my days and you make me blind of your gorgeousness!      
ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET SARA Anna Olivia NYSTRÖM<3 hoppas du älskar mig också! ^^

Ditt namn Sara betyder PRINSESSSA eller HÄRSKARINNA och du är verkligen min prinsessa <3

På spanska heter du Sarita och dina smeknamn kan vara Sarre, Sass eller Sessa. :) Ditt namn ligger på 36plats och namnet ökar (:

informationen från svenskanamn.se :D

Av Isabella Bergström - 7 maj 2012 22:15

HEEEEEEEEEEEJ =)

Vad tycker ni nurå? Ska jag använda denna bloggplats eller inte, vet inte riktigt själv för när jag skriver inlägg via datorn så försvinner internet på sidan och det FINNS INGEN APP ÄN !!!!!!!! vad är dehär, appen skulle göra i augusti eller oktober och sen 2 veckor efter skulle den komma och för nån månad sen så skulle appen vara helt klar om 2 veckor men finns fortfarande inte :@


DAGEN: Imorse så började Saras moppe gå konstig så när hon kom till mig så fick jag skjutsa henne till skolan. Alltså jag fick skjutsa henne för första gången nu sen 11 April(då jag tog moppekörkort). Efter skolan följde hon med mig hem sen tog vi moppen till henne för att hämta hennes dator som internet inte funkar på hos henne så vi testade den här och det funkar, min dator funkar inte här men med kabel gör den de. 

Pluggar hk för vi ska göra någon lägenhetsuppgift som handlar om ekonomi. Lyssnar på skolavslutningslåtarna också.. Det är liksom 5 veckor och 2 dagar kvar till skolavslutningen alltså 36 dagar och 11 timmar!!! Fast det är bara 25 skoldagar kvar tror jag :) SOMMAR OCH SOL, LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!<3




❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards