beeeeella

Alla inlägg under oktober 2015

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2015 09:04

Igår åkte jag och Sara ut till Birsta! Jag fick ett presentkort förr året när jag fyllde år så då var det dags att använda de och allt detta fick jag med mig! :)

Äntligen en sån här grej och nu vet jag vad det heter - tidsskrifthållare! Hahaha
40kr på TGR Birsta City (nån ny butik tror jag)

En superduperlen och mjuk stickad tröja från Cubus - 299kr!

En tjock halsduk från H&M för 79,50kr!

Mysiga fleecepyjamasbyxor med Musse Pigg på från H&M :D 149kr

En dagkräm från H&M för 79,50kr!

Ett par örhängen från Kicks 59kr!

Ett halsband från Kicks för 149kr!

3 mått från Cervera!
1l - 99kr
5dl - 79kr
1dl - 29kr

Sen började vi även dagen riktigt bra med frukost på Ikea! Mmmm.. Supergott!

Av Isabella Bergström - 11 oktober 2015 17:00

              
         

     

 

     

       

                 

     

     

             

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2015 00:15

För någon vecka sen var jag, Rickard och farfar till Borlänge och shoppade lite å detta fick jag med mig hem!

Stora skålen - 19kr och lilla skålen - 9kr

 
Ungsform - 69kr

100 st ljus - 27kr

Av Isabella Bergström - 7 oktober 2015 21:48

Fy fan va häftigt norrsken är, det är nog typ första gången jag sett de ikväll! Iallafall såhär starkt!

Plus att jag är ingen riktig fotograf som kan kameran sådär superbra, men jag luskade ut lite själv ungefär iallafall hur man skulle göra så jag är ändå nöjd med mitt första försök! :D Jag fick liksom kort på stjärnorna med! Ashäftigt! 

När jag kommer in och läser på facebook så får jag reda på hur man skulle gjort men äsch nästa gång vet jag ju iallafal hur jag ska göra men om jag hittar inställningarna är en annan, hehehe

           


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards