beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 31 januari 2013 23:15

Japp det är jag, i tisdags trodde jag det var onsdag och nu ikväll när klockan var 10 trodde jag den var 11 och nu trodde jag den var tolv   HAHA Iallafall så var jag ju på praktik idag och det var jättekul och baka :DDDD

       

Saker jag verkligen hatar:


*Åka en buss man aldrig åkt förr

*Veta vart man ska vara

*Komma före handledaren och tro att det är stängt


När jag slutat och halft blåst bort i blåsvädret så har jag kommit fram till Emma iallafall Emma plockade in sin resväska och kollade på kläder hon skulle ha med men det ar svårt att kasta undan den och den tröjan, HAHA

Sen somnade Emma när vi kollade på tv runt halv 9 och jag åkte typ efter 9 nått tag och plockade bort disken från hennes rum också ^^ hahah städhumör på topp när ingen säger åt mig vad jag ska göra och när det är mörkt ute då är jag typ gladast och vill städa frivilligt =) haha Ett glas som stog i fönster satt fast så jag trodde jag skulle rycka lös färgen från fönsterkarmen XD hahah

 
Grön genomskinlig för liten :( </3
 
Platt, indragen mage^
 
Ej indragen mage men ändå inte tjock men...

Mamma har beställt tubtoppar till mig i två olika storlekar och olika färger och jag vill helst ha den gröna i storlek XS men det fick jag knappt på mig eller av, seriöst det fattades typ 1-5cm så den ger jag bort syrran eller Emma? :D haha nä syrran får nog heller inte på sig den för lagomtighta tröjor på henne tycker inte hon om och dom sitter tight på mig och den här sitter extra tight på mig så näpp den går nog till Emmiz men Sara kan nog ha den också tror jag :ohihi


seriöst jag blir tjock, haha nej usch hur jag låter men nu är januari slut och korta februari börjar så jag ska försöka att inte äta choklad(för finnarnas skull) och inte äta på Max eller äta typ pizza(för min inte platta mages skull) och börja träna kanske?

Av Isabella Bergström - 31 januari 2013 19:35

Den första är ju awesume om man ska på toa jue ;)

Andra är så jävla sann :D

Sista: eller? -.-'

Av Isabella Bergström - 30 januari 2013 23:00

Jag satt på mitt golv med datan och sen bakom kommer pappa in och frågar om jag ska följa med honom och då vänder jag mig om och svarar men då skrattar pappa och säger att jag inte kan se ut sådär som jag gjorde ;) haha


Före - rent ansikte och ursäkta mig om min finnar äcklar dig -.-

På med geggamojjan liksom bara

Långt öra eller? ;) haha

Torkat - 30min

Slitit bort den, det gör asont men nu efter sjuttioelfte gången har jag lärt mig att inte ta för nära ögonen och hårbotten :D hahaha Ser ut som jag har musching ^^

Avsköljt ansikte :)


Efter-alldeles nyss insmord med body butter :) Det luktar jättegott men man blir orange på fingrarna ^^

That´s why! HAHAA


Ville sätta upp mitt hår idag och då gjorde jag en fläta på sidan och satte en tofs där men det kändes som om tofsten stog rakt ut så jag tog bort den efter ett tag, haha men bilden är väl fin? oh Lilla Lina i bakgrunden   

Sen hade jag så tråkigt så jag ritade gubbar också och ena blev Kalle Anka :D haha

 
Mustachen på denna gubbe skulle föreställa en ledsen mun men det funkade inte så då fick det bli en mustach istället ;)


Japp jag tog denna egobild mitt i Alfta när bilar åkte förbi :) haha undra vad de tänkte om dom såg mig ?


Blev sugen på godis men lilla jag är ju ganska sparsam ändå och hade bara 11kr att handla för så då blev det lite mer än 1 hg lösgodis :D ps. har en hundring i plånboken :p
 
Bjudbild bara för jag tycker om mina mascaraögon :D fast dom där jäfla glasögonen är ivägen men utan dom ser jag ju inte om det ser bra ut och utan dom ser jag förjävlig ut :P hahah eller vad vet jag? jag har ju aldrig sätt mig i verkligheten utan glasögon sen jag skaffade det ;) nu ska ni förstå att det var ett dåligt skämt för jag ser ju inget utan glasögon och låssasskratta :D HAHAHA ps är lite wannabe Kalle anka också (^.^)

När jag kom hem gjorde jag denna inbakade fläta som sitter jättefint och rakt men no me gusta framifrån :/


För mer än 10 år sen gick du bort, du som var så rolig, busade med alla oss barnbarn, varje söndag hälsade jag på dig och farmor och spela fotboll med mina kusiner.. jag verkligen älskade att bli kittlad, att bli buren och vara med min släkt men en söndag var du inte där.. du var borta.. bara mindre än 50år gammal.. jag kommer inte riktigt ihåg den stunden när du försvann men allt kul, bus och skoj - julklappar som presenter DU var bara bäst även om du inte var min riktiga farfar så tillhörde du ändå hela min släkt<3


TOTTE<3 (Isak, Totte & Jag på bilden)


Nu ska jag sova och tagga till APL(praktiken) som ska vara på Bollebageriet imorgon :D har aldrig varit där för, vet bara vart det ligger och vilken tid jag ska vara där inte vart jag ska hoppa av bussen för jag har aldrig åkt 1:an förr :/ Sara du måste vara hos din pappa oftare så jag måste ta bussen

Gonatt alla sötnosar, ja jag menar DIG du som läser detta!  

Av Isabella Bergström - 30 januari 2013 15:30

Dags att gå till bussen nurå efter en ganska lång dag och den har inte varit nå speciellt kul heller "/ nu vill jag bara hem och bara kasta mig i sängen och kolla på tv eller några avsnitt av någon serie men det blir att plugga istället -.- Fast asså nu när jag läser detta själv så låter det som att någon har gått och dött eller nå men det har ingen jag känner iallafall och jag är ganska glad ändå ;p Dagens höjdpunkt var kanske när Linn i min klass satt på en stol med datorn framför sig på ett bord och hon nös så hon tippade nästan av stolen XD haha asså så skulle man ju nästan bara göra med flit men hon är ju ganska speciell och rolig ;) HAHA


Saknar mina fina bebisar! <333

Av Isabella Bergström - 29 januari 2013 23:00

Började med att gå runt på Lottas bondgård Mycket djur, först kossorna sen mata hästarna - Wille och Dill nä juste Barris tror jag ;p hhihih roliga namn på hästarna sen finns det ett djur som heter Kingen men jag tycker själv det låter som en häst men det är den lilla hunden på 6 månader som väger mindre än ett paket 1liter mjölk ;) hihi så söt också =) Sen hade de en till minihund, chihuahua som är typ syster till farfars hund Alice :D ganska coolt Sen färgade jag ju Lottas hår också :D vad tycker ni? I like it :D

 
Blå geggamojja ;D
 
Före-->under-->Efter :D
 
Lotta, Nellie, jag, Joel och Kingen ^^
 
Fina vi eh :p hihi
 
Lotta försöker uppfostra barnen ;p lyckas hon? nej inte så bra :D hahaha jorå självklart :p

Av Isabella Bergström - 29 januari 2013 10:15

Japp snart börjar sista lektionen 70minuter engelskan :) Sen slutar vi 11:40 och då följer jag med Lotta hem och ska färga hennes hår till ombré :D haahah får se hur det går ;p


Förra lektionen förstår jag inte vad det var för ämne för lärare sa att vi skulle läsa i någon slags bok och berättelsen handlade bara om en man åkte till ett annat land och sen blev han munk och tog reda på allt han fick göra och ljög för allt och alla så han fick ligga med alla nunnor för han låssades att ängeln Gabriel klev in i hans kropp och på så sätt fick han ligga med typ alla nunnor xD asså va liksom Det var svenskalektion ialllafall ;D LOL


 

Av Isabella Bergström - 28 januari 2013 23:30

 ---->                 
 

Bilder · Chill · Dröm · Resor
Av Isabella Bergström - 28 januari 2013 15:15


ååååh action! ojdå tog jag kort? :p hahah
Idag är vi lite trötta jag och Lotta  

Så här säger Marilyn när inte alla har med sig papprena! HAHAH


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards