beeeeella

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella Bergström - 31 augusti 2011 21:30

Heeeej blev ett inlägg idag! -visst är jag duktig? (naaaje) hahah var med Marre tididare så hon hjälpte till och tappade mobilen i en hög med kaninskit och allt :p hhaahah =) långdag idag och första hemkunskapen i 9:an! <3 ajaj kommer lite bilder nu   

   ögonskuggan   Sminkade mig! fint? :)   Jag och Emma på Furuvik där Eric Saade ska uppträda! =)<3 fett kul!   Yeah here comes SAADE<3   Här tittade han på mig iaf, trodde bilden försvann för mobilen dampade men den finns!!!<3333   Sneglade han?! ((:   Han tittade på mig!!! O= hihihi ^^ <3   Eric "Hot" Saade<3   Lockade håret igår kväll men så såg det inte ut imorse ;/   Jag & Marre idag innan vi gick till kaninerna<3

Av Isabella Bergström - 30 augusti 2011 16:22

Tjooo


Var ett tag sen nu för skolan har börjat och då hinner jag inte blogga så mycket för läxor och allt sånt tråkigt! :( just nu har jag duschat, ska uppdatera mobilen nu :) 


kort skoldag idag med bara 4 lektioner! (Y) eng,idrott, NO och SO.. var väl kanske lite segt men bra... fast dagen kunde varit bättre  


ni får tåla att jag inte hinner blogginlägg kanske varje dag! <3

Puss..........

Av Isabella Bergström - 23 augusti 2011 12:45

Har inte bloggat på några dagar men igår följde Sara och Emma med hem till mig och där blev det lite konstiga sitvationer men fan vad kul vi hade.. filma oss gjorde vi också ;) nu är det andra dagen i nian och idag är det baaaaara sol och det är toppen för igår var det regn! Tråkigt men nu är det bra för solen är framme. Har bara en lektion kvar sen tar man bussen hem med Sara och vi ska titta på 2 avsnitt av 90210, senare ikväll är det ett nytt program av 90210.. Sen ikväll blir det plocka lingon och tjäna pengar! Kuuuung för på söndag är det Eric Saade i furuvik med Emma som gäller.. Hörs snart är det nog SO-lektion :p

Av Isabella Bergström - 20 augusti 2011 21:00

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa Ulrik Munther-låtar och ska ta lite kladdkaka! Idag har man busat med kusin Jonathan och slöat, läst min nya FRIDA-tidning som mamma köpt till mig, tittat på en film med pappa som var bra.. Den heter "The adjustment bureau"   Nu har farfar kommit med sin hund (Chihuahua, papillon och yorksheir-terrier) Alice<3 

"The adjustment bureau"   

Asbra!!! Rolig, jättesorlig, romantisk-allt, you name it!

_____________________________________________________________________


tänk att det bara är 2 dagar kvar sen börjar jag 9:an!!!!! ;o kommer bli jobbigt att plugga tror jag.. hejdå!<3

Av Isabella Bergström - 19 augusti 2011 11:26

drar mot Alfta nu till faster och klipper mig.. iallafall topparna sen får vi se om det blir nå mer! 


Ps. gick aldrig ut i solen! Huj!<3

Av Isabella Bergström - 19 augusti 2011 10:45

Emma sov över hos mig från tis-torsdagen sen igår så åkte vi till Sara och när vi kom dit så tittade vi på bilder från hennes utlandsresa till Turkiet. Vi tittade på några videoklipp där det var en show och sedan tog de några par från publiken som skulle tävla och sånt! Det var asroligt.. sen åkte vi fyrhjuling, sminkade varandra och lånade Saras kläder så vi blev snygga  

Sen åskade det också igår när vi åkte till Sara och regna! 


Just nu försöker jag lägga upp videoklipp som inlägg från iförrgår tills idag men det verkar inte funka jag och Emma har börjat med någon träning via mobilen så vi ska göra situps varannan dag och jogga 5 gånger i veckan, tror Sara också vill vara med men då vet jag inte hur vi ska jag med jogging-rundan :/ men solen skiner nu så ska väl kanske gå ut och sola om det är tillräckligt varmt..annars kommer jag tillbaka och försöker lägga in videoklipp! 

Av Isabella Bergström - 17 augusti 2011 14:45

Har inte hunnit hittat på något roligt så jag och Emma sitter och lyssnar på musik och sitter vid datan.. Ska göra en ny header på Paint någon dag och lägga upp lite videoklipp när jag får tid för det kommer ta tid kan jag lova!   




Snälla kommentera något vi kan göra!!

Av Isabella Bergström - 17 augusti 2011 10:45

Blev inget inlägg igår för Emma kom så vi lyssnade på musik och letade lite appar - stegräknare och jag gjorde ett stort inlägg på min, Saras och Emmas blogg som vi har tillsammans =)Jag har vaknat för någon timme sen och börjar bli hungrig så jag ska nog väcka Emma. Dagen kommer innehålla: Emma lånar min dator och gör.inlägg på min egen blogg sen kanske vi åker till Vanessa med presenter och sedan till Sara för hon har nyligen kommit hem från Turkiet!<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards