beeeeella

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Bollnäs med Kaaaaaaaaaaaaaaajsa! <3

Av Isabella Bergström - 29 april 2011 17:15

Imorse så klev jag upp lite efter 8, kanske 9 åt liten frukost, sen duscha och gjorde mig iordning :) gick tog en mjukmacka och gick ut och titta vad Nanny o mamma gjorde och de STÄDA kaninburarna!     väntade ett tag så nanny skulle hoppa in i duschen och medans hon duscha hämtade vi Kajsa för vi skulle shoppa <3 Åkte hem och hämta Isak & Nanny sen stack vi till Bollnäs och Kajsa och jag gick till Lindex först och provade, sen JC och testa linnen, KappAhl och kolla runt sedan Diechmann - kajsa kolla :DDDD Sen köpte mamma långkorv åt oss alla mitt emot Åhléns..mums!   Sen skulle jag och kajsa gå till Biggans för orkade inte gå upp till Parkeringshuset (tycker hissar är läskiga) så tittar vi utanför någon affär och då säger jag till Kajsa:

-Titta vilka tanter som har de rosa och lila baskerna?, säger jag

- Nee, det är små tjejer, säger Kajsa

- heheh ja det är det för det är Isaks tjej och hennes lillasyrra + en ännumindre med mussepigg-hatt! ^^ oopps


Ringer isak så de får komma och träffa dem och då säger Isak f.v att det "dansdagen" tror jag och hon skulle dansa   sen drar vi väl hem och då dricker jag och kajsa lite läsk och sätter oss vid datorn men då skulle hon hem   Aja en toppendag idag, tack! Puuuuuuuuussss xD    


 Lind3x, Svart BH 179kr  Lind3x, Vit BH 179kr





JC, Vitt brottarlinne 129kr               JC, Beige brottarlinne 129kr            = tillsammans 199kr

Gammalt o Nytt, Gult linne + knappar 20kr   BIGGANS Godishörna, lösviktsgodis 30kr

 
 
Ingen bild

Marre

29 april 2011 17:31

Men dagen vart bäst för att du fick ju prata med mig, och du hörde väl säkert de andra i bakgrunden också ;) <333333333333

Isabella Bergström

29 april 2011 18:57

jo precis och vilka kommer då föresten?! B-) hehehehe

 
Emma

Emma

29 april 2011 21:23

Grymt snygga kläder!<33333333

http://emmasundin.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

30 april 2011 11:18

tackar men det är din stil jag snor babe!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards