beeeeella

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isabella Bergström - 30 augusti 2010 22:00

Höll på att glömma det viktigaste.. :) Det är ju Hannas födelsedag! Grattis Hanna 15år! ♥ Puss älskardejj<3 Hejdå & go natt! <3

Av Isabella Bergström - 30 augusti 2010 21:54

Hellå alla bloggläsare!   

Tyvär så har jag inte så mkt tid att skriva idag så skriver mer imorgon.. Lovar (: Har haft fullt upp och varit med kompis idag. Mer får ni höra i morgon och då blir det bilder också! Bra ;P Just nu ska jag kanske forsätta med läxan och sedan lägga mig! Go' Natt! =) ♥

Av Isabella Bergström - 29 augusti 2010 11:18

Hallå!  Igår när vi hade vaknat så tittade vi på en film som gick på TV:en sen kollade vi på en film på 2timmar och 4minuter.. Lång, sorlig, bra, snatteri men ändå så var den rätt bra! :) Sen efter det så åt vi frukost och sen gjorde vi en kladdkaka! mm den var god men den fick vänta på att bli smakad för vi började städa köket, matsalen eller där man äter iaf, de rummet städade vi typ torkade av stolar bordet jättenoga, torka av vid fönstrena och på köksbänkarna! Kul för nu ska vi hem till Sara och äta de sista kladdkakebitarna och jag ska få belöning för jag städade med Sara! Åh när hon var hos mig och hjälpe oss med att måla brädor och då fick hon en chipspåse! Men nu ska vi dra.. :) Hejdå!   Puss ♥

Av Isabella Bergström - 28 augusti 2010 18:58

Tack för dagen/natten/morgonen/dagen Sara<3

Har haft det superduperkul! Först så cyklade jag till kolmilan och mötte Sara där. Sen när vi hade stått där ett tag och börjat luktat rök så gick vi in och skrev i gästboken! XD som varje år.. :P Hitta massa andra personer som man kände igen som går i ens klass nu men inte då när man skrev den.. Sen gick vi ut från smedjan där gästboken var och vi ställde oss i kön för kolbullar för jag vela ha en. Så efter ett tag så köpte jag äntligen min kolbulle och 7-Up! Gott men efter ett tag så orkade jag inge mera av kolbullen så kasta den! Sedan tog jag cykeln till Saras mormor med henne för att hämta hennes cykel för jag skulle kanske sova hos Sara och det fick jag så när vi hade pratat med Saras mormor & morfar så cyklade vi hem till Sara fast det var jättemörk, jag hade en väldigt bra lampa på min mobil ( Sony Ericsson W995i ) så det gick väl ganska bra. När vi kom hem till Sara så tvättade vi håret för det luktade rök av oss båda och efter de så satte vi oss vid datan och sen la vi oss fast jag satt med datan längre för Sara han somna! ;) Dagen efter pratar jag mera om imorgon! 


Go' Natt alla bloggläsare! >.< ♥

Av Isabella Bergström - 24 augusti 2010 16:40

Tjo hej! :D

Ska handla lite från H&M och vet inte vilket linne jag ska köpa! :s Vilket tycker ni?


Nr1

Visit hm.com


 

Nr2
Visit
hm.com



 

Nr3
Visit
hm.com


Vilken ska jag köpa?

Pris: 69:50kr



Av Isabella Bergström - 23 augusti 2010 20:42

Hallå! :)

Idag var första dagen i skolan (8:2) Jobbigt! ;s Också blev man förkyld efter att ha varit och hälsat på farmor och kusin Coffe! Tråkigt och jobbigt att vara förkyld för det bara rinner och kan knappt andas när jag sover! 

Och imorgon ska man börja med idrott 08.20 (första lektionen) och lärarna har inte sagt någonting alls om vart vi ska vara, om vi ska vara ute eller inne alltså! Man vet ju ingenting nu för dåliga informatörer i skolan! ;o Aja ska väl gå och plocka ihop lite kläder som man kan ha på idrotten! Sen ska jag nog gå och slummra. Usch det är inte kul att vara förkyld! :(

Puss Hej Då! ^^<333333

Av Isabella Bergström - 22 augusti 2010 11:32

  


Köpte denna väska på Åhléns i Bollnäs. Den kostade ca 349kr. Men mamma hade en kupong på 25% så det blev billigare! ;)

Av Isabella Bergström - 22 augusti 2010 11:19

  

Behövde nya Idrottsskor så det blev ett par Grön/Vita på BFs Skor i Bollnäs för 300-350kr.


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards