beeeeella

Alla inlägg under december 2014

Av Isabella Bergström - 21 december 2014 17:41

åååh jag vill ha dom här på nyår!!  

   

Av Isabella Bergström - 8 december 2014 19:30

Måndagar verkar vara den speciella bloggardagen för mig xD Fast jag har mycket att göra så har jag kanske lugnat ner mig och tar mig tid till att blogga lite  

   

Måndag: idag har jag varit i skolan och förberett massa saker för morgondagen i skolan, jag har gjort ris a´la malta!! mm det är gott de! Det är ju laktos i de och jag har varit till doktorn för jag har så ont i magen typ jämt så då skulle jag prova att inte äta laktos, men jag fick äta smör och ost och jag har ändå haft ont i magen så jag och min familj tror inte jag är laktosintolerant och det är skönt för fyfan när doktorn sa att jag, JAG ISABELLA LAKTOSFRIASAKERHATARN BERGSTRÖM var de men det var väl bara att acceptera de för stunden men det finns andra läskiga funderingar varför jag har ont i magen   

Tisdag: Då går jag i skolan från 8-21 typ för vi har julbord på skolan

Onsdag: Likaså denna dag
Torsdag: Har bara en lektion då så de är skönt och det var 1 år sen jag blev tillsammans med min pojkvän!  

Fredag: Har jag bara idrott men måste ändå till skolan tidigare och plugga.. och min bror fyller år!  

Lördag: Jobbar jag på Orbaden med Lotta och massa andra tokstållar!! HAHA  

Söndag: Då hoppas jag att jag får slappna av lite!

Ha en bra dag!
/Bella 

Bilder · Hemma · Love · Skolan

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards