beeeeella

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Bergström - 31 maj 2014 23:44


       
   

Av Isabella Bergström - 27 maj 2014 01:22

Ååååh jag orkar inte! När det snart är slut på skolan så tror man det är slut på allt man ska lämna in men då kommer det självklart nå helt nytt idag och skylle vara klart idag och sen ännu en sak som skulle vara klar tills imorgon...wtf!! Det fanns ju många som blev klar i klassen men inte jag! :@

Så just nu känns det bara asjobbigt, får kanske 5 timmars sömn...
I may not be an angel but that's my feelings right now! I'm an angel with a shotgun

Av Isabella Bergström - 22 maj 2014 00:06

Idag har det inte hänt så mycket eller jo okej kanske då xD skolan var seg men ändå okej och blev klar med ett arbete! :D

Isak klarade moppeprovett idag!! ;D

När jag slutat så har jag varit och tankat mopederna med brorsan och när jag skulle öppna sadeln bröt jag av nyckeln...-.-' men Emma kom och hämta mig så jag fick hämta reservnyckeln ;) Omg tänk om den går sönder också :o haha

Sen har en liten del av släkten firat mamma som fyller år idag så vi har fikat på de Nanny och mamma bakat :D jag skulle göra glass men den fryste aldrig för det var en fryst skål och sen en snurra som gick på el åsså hann skålen smälta så glassen inte kunde frysa :( dålig dag för mig idag ;p

haha juste sen smällde jag till Lotta idag också när hon smygtog chokladglass av mig när jag kolla framåt men jag såg henne i ögonvrån XDDDD hahaha vi skratta så vi nästan dog ;) men choklad är gott och man kan inte själa MIN CHOKLAD!! Okej?! Förstått? ;)

Av Isabella Bergström - 15 maj 2014 23:28

Efter skolan drog jag, Emma och Lotta på stan en sväng och sen åkte Lotta hem och jag och Emma åkte och gymma! :D fyfan va skönt de var, har inte gymmet sen i måndags och på lördag går månadskortet ut men ska fixa nytt (Y)

Av Isabella Bergström - 13 maj 2014 23:15


Igår var jag asglad men idag fett depp :(

Tränat i köket idag med min grupp som ska tävla om 2 dagar och det gick inte så bra och känns så fail och jag skäms för att jag ska vara med i tävlingen för jag gör så mycket feeeeel :/ allt blev typ bara bajs idag...jag gjorde inte klart allt jag skulle ha på tallriken men det enda jag fick upp på tallriken var en hejdundrandes god tårta iallafall! mmmmmm    

Men en sak är ännu bättre! Jag beställde en mobil i lördags och idag kom den! wiiiiiiie, fast måste fixa simkortet så det får plats i den superdupersnygga nya LILA SONY XPERIA Z! Fast den är fett stor! XD

  

 

Av Isabella Bergström - 12 maj 2014 15:51

Dagen är inte över än och efter halv 3 gick jag från glad till superduperunderbartglad!  


Hela dagen i dag i skolan har jag varit med Lotta och pratat om allt och skrattat hur mycket som helst, när jag är påväg hem så träffar jag Rickard innan jag hoppar på bussen, hinner typ bara säga Hej men ändå och sen när jag hoppar på bussen så sitter Sara där!  När jag går sista biten hem kommer jag på att jag ska gymma Linda och sen kommer Emma HÄMTAR mig!(Hon har tagit körkort idag, GRATTIS!)
Idag är en riktigt bra dag, jag har fått/får träffa de människor jag älskar mest!  


#Boyfriend #Friends #Family <3

Make the small things big!<3

Bilder · Chill · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 10 maj 2014 16:30

Kickstart är en serie som går på TV3play, ca 12 minuter långa avsnitt!
Me like, me gusta!

  


#awesome #body #train

Av Isabella Bergström - 8 maj 2014 22:25

I tisdags var min klass till Stockholm på en matmässa eller vad det var och jag har fångat de allra bästa delarna på bild ;) ja Lotta räknas också  
Inte dedär kaffelatte sakemojjen men jag fick göra mönstret i den och det blev ganska najs tyckte jag  
Man fick gå runt och provsmaka på typ allt! Inte konditoriernas små praliner och sånt men nånting från nå annat konditori iallafall  
                                 

 
Doppade en jordgubbe i en chokladfontän och det droppade på min tröja ^^ fortfarande värt de ;)<3

Ett litet vinglas bara xD


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards